• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Opdrachtenreeks nachtmerrie

DeletedUser

Goedemiddag,

Ik sta nu bij de boerderij van Henry z'n broer en moet 10 houtplanken en 1 zaag inleveren. Daarbij moet ik het venster van de kerk openen.
De producten heb ik, venster kerk is open, maar krijg de opdracht niet afgesloten! Is er nog iets anders dat ik moet doen?
 

DeletedUser15117

Vaak helpt het om het opdrachtenscherm te refreshen, als dat ook niet helpt kan je nog de support contacteren. Die kunnen hem misschien wel handmatig afsluiten.
 
Heb je de opdracht in de tracker staan wanneer je het kerkscherm opent? Dat is nodig voor het goed werken hiervan.
 
Afgezien van de houtplanken en de zaag staat er als vereiste:

Venster: Kerk openen en Carlie in veiligheid brengen geopend

Ik weet niet of het de gewone stadskerk betreft (welke anders?), maar sowieso weet ik niet waar ik een venster 'Carlie in veiligheid brengen' kan vinden.

Iemand suggesties?
 

DeletedUser

Ik ben nu bij de opdracht "Vind een kuur", en moet tien NPC's bewusteloos slaan. Weet iemand hoe je dit opdracht kunt het beste kunt voltooien?
 
Ik ben nu bij de opdracht "Vind een kuur", en moet tien NPC's bewusteloos slaan. Weet iemand hoe je dit opdracht kunt het beste kunt voltooien?

Combinatie van factoren. De volgende tips kun je allemaal gebruiken, of enkele ervan.

1) Ga bidden. (Niet in The West, maar in real life).
2) Duelschade-bonussen kunnen altijd...
3) Wijk niet uit tijdens het duel, mik op het hoofd.
4) Gebruik je sterkste wapen, beste duelkleren. :laugh:
5) Vervloek Innogames. (Helpt niet in het duel, wel om je frustraties uit te leven.)
6) Kies de juiste NPC uit, met weinig LP vooral, en bij voorkeur weinig uitwijken/reflex/weerstand om de LP z.s.m. omlaag te brengen (let ook op mikken/schieten/slagkracht als je niet meteen dood wilt).
7) Wacht af. Er komt geloof ik een update waarbij het aantal wordt veranderd in 1. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nu al bijna een week aan het proberen om 10 NPC's bewusteloos te slaan / schieten. :shootout:
Wil echter maar niet lukken! :censored:
Iemand een idee hou dit aan te pakken?:(
 

DeletedUser16010

ik ben een duelleerder, en zelfs ik had er even moeite mee om 10 npc's te KOen...
innogames heeft er echt niet aan gedacht dat bouwers en beginners deze opdrachtenreeks ook willen afsluiten
 
Probeer duel kleding te lenen. Zorg dat je een goed wapen hebt. Wijk niet uit en mik alles op het hoofd
 

DeletedUser11730

Inderdaad, niet uitwijken en mikken op het hoofd. Het lijkt ook makkelijker te gaan als je kleding volledig op imago is gericht.
 

DeletedUser5789

buff gebruiken ?

btw hoe lang heb je nu om de reeks helemaal af te sluiten?
 
Je hebt onbeperkt de tijd om de reeks af te sluiten, zolang je de eerste opdracht maar hebt afgesloten.
 
Bovenaan