• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Marktplaats

Te Ruil: Recept Blik bonen bereiden

Tegen een volgend recept:
Geode maken
Herstel horlogemaker gereedschap
Een vis in krantenpapier
Passer maken
Modern harnas maken
Wijn bereiden
Gloeiend mengsel bereiden

Heb je toevallig hier 1 van liggen, mag je ook tg sturen "betaal goed"

Zoek ook nog George McJunkins broek
Heb er een George McJunkins vest voor terug

tg me ingame
 

DeletedUser

te ruil:

ik geef adah isaacs menkens riem

voor

al swearengens riem

-----------------------------------------------------------

ik geef george McJunkins broek

voor

will muney broek
 
Ik zoek:
Allan Quatermains geweer, Frank Eatons mes, King Fishers mes, kozaks zadeldeken, doc's paard,* freeman's paard,* Boones bijl, William Tilghmans pistolenriem, Buffalo Bills zachte beenbeschermers, Rudolph, Natty Bumppo's geweer, Chingachooks geweer, Jeremiah Johnson's geweer, Will Munny's geweer, Elfego Baca's geweer, Chinachooks jachtmes Natty Bumppo's jagersmes, Will Munny's sabel, Jeremiah Johnson'n jachtmes, Jeremiah Johnson'n pistool, Elfego Baca's bijl, Chingagook's voorlader, Natty Bumppo's vuursteenvoorlader, Allan Quatermains revolver, Will Munny's revolver, Elfego Baca's revolver, Geode maken, Herstel horlogemaker gereedschap, Een vis in krantenpapier, Passer maken, Modern harnas make, Wijn bereiden en het recept Gloeiend mengsel bereiden!!

Ook zoek ik passers en focuswater, heb er veel craftitems voor terug, of geld natuurlijk :p

Heb te ruil:
George McJunkins jas, Freeman's schoenen, Frank Eatons broek, Pat F. Garretts spijkerbroek, Harpers houthakkersbijl, Vreemdelingenpistool,Youngers revolver, Ike's leger revolver, Hernando's zwaard, calamity Janes Patroonriem, Billy the Kids doodshoofdriem, Adah Isaacs Menkens riem, George Mc Junkins riem, King Fishers riem, Frank Eatons jas, King Fisher's vuurwapen, Cobratand, en recept blik bonen bereiden

Wil je iets kwijt, of ruilen: tg of fluister me

Greets Nillie
 

DeletedUser15106

te ruil: Vederlcht leder maken

voor: Herstel horlogemaker gereedschap.
 

DeletedUser15117

Te koop: recept Maak Wells Fargo voorwerpen (smid lvl 500, pas sinds update 2.08 in het spel)

Bieden kan per tg.
 

DeletedUser

gezocht:
Allen Quatermain geweer
Cartwright paard
Winterpaard

te ruil:
Van alles, oa Geld, Grants Sabel, Taschunka's Wintergeweer, Wintermes of Revolver, recepten en vele andere dingen...
 

DeletedUser15106

te ruil: David Crocket's wandel laarzen tegen Herstel horlogemaker gereedschap :)
 

DeletedUser6377

cullens laarzen aangeboden voor cullens laarzen/riem/broek/jas op w1
 
Wie kan er voor mij 5 plantaardige meelballetjes maken?
Of heeft iemand het recept voor deze craft?

Ik hoor graag van je, stuur me een telegram op W7 ;)
 
Bovenaan