• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Forum veranderd?

DeletedUser1448

Wat is er gebeurd met het forum? Ik zie dat er wat dingen veranderd zijn :)
 

DeletedUser4468

Geef eens een screenshot? Bij mij is er niets veranderd (maw ik zie niets dat veranderd is :p)
 

DeletedUser15117

Er zit een gele band tussen de belangrijke onderwerpen en de andere, verder zie ik niets anders.
 

DeletedUser8307

Er zijn inderdaad veranderingen toegepast. Het lettertype op de beginpagina lijkt anders. Verder zijn ook de belangrijke onderwerpen afgescheiden door een gele strook. Misschien zijn er nog wel dingen, maar dit viel mij als eerste op. :)
 

DeletedUser

dingen zijn idd veranderd, oa sticky's en zo hebben nu een aparte 'deel'


EDIT: kijk eens bij je 'stijl' ik heb nu 'the west new'
 

DeletedUser6405

We hebben geprobeerd om het iets overzichtelijker te maken.
Er is niks aan de inhoud veranderd ;)
 

DeletedUser4468

Als jullie nou vertellen wat er allemaal is veranderd dan kan ik zeggen wat ik er van vind :p
 

DeletedUser

Ik had al een vermoeden dat er iets verandert... :p Maar ziet er goed uit (niet dat er veel verschil is :unsure:)
 

DeletedUser

Dat de sticky's apart staan, vind ik wel een verbetering.

Het lettertype mag wel terug naar het oude, want dit vind ik persoonlijk niets :p
 

DeletedUser905

Lettertype is niet veranderd hoor, alleen is het iets kleiner gemaakt :p
Marco vond het forum er druk uitzien/enigszins druk overkomen, dus heeft ie eens gekeken wat verbeterd kon worden.

Het apart staan van sticky topics vind ik een hele goeie verbetering! De kleinere tekst is ook iets beter vind ik (hoewel ik eerst ook sceptisch was :p)

Alleen nog klein foutje, het telegraafkantoor heeft andere stijl dan de andere fora.
 

DeletedUser1448

Zijn er nog meningen over de nieuwe layout? :)

Ja, ik vind het oude lettertype (of lettegrootte) beter dan nu. De balk tussen "belangrijke topics" en de rest vind ik wel een goeie verbetering.
Dus graag het oude lettertype (of grootte) terug aub ;)
 
Bovenaan