• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelinstellingen veranderen

DeletedUser

Ik begon vanochtend weer te duelleren na een paar dagen weg geweest te zijn en het viel me op dat ik zeer vaak verloor. Nadat ik dat op de chat had gedeeld hoorde ik dat een aantal andere duellanten precies hetzelfde merkte. Zo te zien zijn de duelinstellingen veranderd en het lijkt er op dat het uitwijken naar links / rechts / onder, en het mikken op de verschillende ledenmaten nu meer invloed hebben dan de vaardigheden zelf.

Ten eerste vraag ik me af waarom deze instellingen überhaupt aangepast zijn want bij mijn weten en ieder anders weten die dit spel goed kent, was het prima zoals het altijd al was. Absoluut geen reden om iets te veranderen!

Ten tweede zou ik graag willen dat het weer terug gaat naar de oude instellingen want wie deze idiote nieuwe duelinstellingen heeft bedacht is niet goed wijs.

Ik hoop dat er gauw wat aan gedaan wordt want ik en een hoop andere duellanten zijn deze halvegare nieuwe instellingen nu al zat.
 

DeletedUser14549

eerlijk gezegd heb ik er niks van gemerkt, verloor op w1 bijna niks en doe dat nogsteeds niet..

Ik vind dat je wel erg snel oordeelt over idioten enzo terwijl je zelf niet cker bent dat het zo is?

Maar natuurlijk kan er iets veranderd zijn en dan hoor ik dat ook graag! :D
 

DeletedUser

Ik zeg alleen dat de instellingen idioot zijn, niet een persoon.

En dan nog, ik heb al het recht om instellingen idioot te vinden.
 

DeletedUser8307

'Ik zou graag willen'. Ja, ofc... Dan moet je wel een browsergame (van InnoGames) spelen...
 
De invloed van de duelinstellingen is al een tijdje niet aangepast, zeker niet in de afgelopen paar dagen
 

DeletedUser6405

Ik zeg alleen dat de instellingen idioot zijn, niet een persoon.

En dan nog, ik heb al het recht om instellingen idioot te vinden.


Ook naar mijn weten is er niks veranderd in de duelinstellingen. Ik speel op diverse werelden en er is afgelopen tijd niks veranderd met duelleren kan ik bijna met 100% zekerheid zeggen.

Mocht Innogames wat veranderen, dan zijn ze altijd wel zo beleefd om het even te melden. ;)
 

DeletedUser

Wel vreemd, er zijn duidelijk aanpassingen te merken door meerdere spelers nog wel (op W9) en het hele duelleren gaat erdoor in de war. Klopt haast niks meer van.
 

DeletedUser905

Geen verschil gemerkt op Colo, verlies nog altijd gewoon alles met dikke cijfers :laugh:
 

DeletedUser1448

Ik begon vanochtend weer te duelleren na een paar dagen weg geweest te zijn en het viel me op dat ik zeer vaak verloor. Nadat ik dat op de chat had gedeeld hoorde ik dat een aantal andere duellanten precies hetzelfde merkte. Zo te zien zijn de duelinstellingen veranderd en het lijkt er op dat het uitwijken naar links / rechts / onder, en het mikken op de verschillende ledenmaten nu meer invloed hebben dan de vaardigheden zelf.

Ten eerste vraag ik me af waarom deze instellingen überhaupt aangepast zijn want bij mijn weten en ieder anders weten die dit spel goed kent, was het prima zoals het altijd al was. Absoluut geen reden om iets te veranderen!

Ten tweede zou ik graag willen dat het weer terug gaat naar de oude instellingen want wie deze idiote nieuwe duelinstellingen heeft bedacht is niet goed wijs.

Ik hoop dat er gauw wat aan gedaan wordt want ik en een hoop andere duellanten zijn deze halvegare nieuwe instellingen nu al zat.

Vreemd dat jij de enige bent die er iets van merkt....

Accepteer gewoon dat je er geen hout van bakt :p

"Vind ik leuk :D "
Geen verschil gemerkt op Colo, verlies nog altijd gewoon alles met dikke cijfers :laugh:

"Vind ik leuk :D "
 

DeletedUser15238

Ik vind het niet zo gek wat Stone zegt. Ik had de laatste tijd ook al met verschillende mensen gesprekken over zeer vreemd verloren duels. Duels die heel eigenlijk niet verloren zouden 'kunnen' worden qua skills, dus ik snap wel waar Stone dit vandaan haalt denk ik.
 

DeletedUser6377

Ik vind het niet zo gek wat Stone zegt. Ik had de laatste tijd ook al met verschillende mensen gesprekken over zeer vreemd verloren duels. Duels die heel eigenlijk niet verloren zouden 'kunnen' worden qua skills, dus ik snap wel waar Stone dit vandaan haalt denk ik.
Dit is in ieder geval bullshit.

Met de instellingen is niets mis mee, maar ik merk wel een ander patroon wat waarschijnlijk mr. stones verhaal kan verklaren.
Veel mensen laten uit luiheid hun instellingen ongeveer hetzelfde of uit gewoonte in dezelfde patronen. Hierdoor merk ik dat ik soms een paar dagen alles win, maar na een paar dagen verzetten meestal mensen hun instellingen en als ik ze dan niet ook aangepast heb verlies ik een paar dagen alles.

Met dit fenomeen heb ik zo vaak te maken dat ik denk dat dit mr stone's probleem is. Sowieso is vanaf 300 op mikken een extra punt erbij nauwelijks van invloed; iemand met 350 mikken kan nog steeds minder raken dan iemand met 300 mikken.

Wiley
 

DeletedUser

Doc McCoy. en DB666 hebben er ook last van, dus ik ben zeker niet de enige.

En maxy dat is niet het geval.
 

DeletedUser6377

Doc McCoy. en DB666 hebben er ook last van, dus ik ben zeker niet de enige.

En maxy dat is niet het geval.

Ik denk dat ik niet de enige ben die deze bronnen als onbetrouwbaar bestempelt. Het vreemde is dat topduellanten (zoals ik) hier nog nooit last van hebben gehad op de manier die jij beschrijft.

Wiley
 

DeletedUser

Op de Nl servers heb ik er zelf weinig van gemerkt, maar op de beta server moet ik zeggen dat ik de laatste tijd ook wel wat heb afgevraagd daarover. Iemand van wie ik weet dat hij amper duelskills heeft en gewone kleding aanheeft, wint van mij met volle duelskills en kleding... wat normaal daar amper gebeurt...:unsure:
 

DeletedUser7902

Mwoh ik heb alleen zoiets voor op brisc.. 8 keer geraakt worden met 400 uitwijken...
 
Bovenaan