• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fair

DeletedUser15117

Voor de mensen die de formule willen weten voor het aantal contructiepunten:

((3x bouwen + 1x leiderschap + 1x repareren -25)/5+10)x2

Kleding telt niet mee in de formule. De bonus van bouwers telt gewoon. Van het repareren en leiderschap ben ik neit helemaal zeker, op w9 heb ik alleen bouwen zonder kleren :p.
 

DeletedUser14421

ik klikt gisteren of eergisteren op w2 op de middelste kaart; maar dacht van, nee ik ga voor de 4e; blijkt er onder de 4e een dom versterkend product te zitten en atribuutpuntenreset onder de 3e :mad:
 
Heb nog nooit wat interessants gezien, wat ook lelijk is dat je bij de paardenraces de andere spullen niet kunt zien en bij de rest wel.
 

Deleted User - 308552

Het was pas echt leuk geweest als je géén circusvest had gehad :p
 

DeletedUser

Je krijgt toch per % dat je helpt een muntje he?
Dat is echt wel belachelijk weinig voor producten.
Maar het ergst van al is dat je ook maar 1 muntje krijgt per gebouwde %, dat zouden er veel meer moeten zijn
 

DeletedUser8307

Je krijgt toch per % dat je helpt een muntje he?
Dat is echt wel belachelijk weinig voor producten.
Maar het ergst van al is dat je ook maar 1 muntje krijgt per gebouwde %, dat zouden er veel meer moeten zijn

Klopt. Je krijgt enorm weinig muntjes in verhouding met de gestorte producten. De beste tactiek is gewoon één product van elk te storten. Je krijgt namelijk elke keer sowieso één muntje.
 

DeletedUser

Ja das waar, maar dan gaat het wel heel traag vooruit.
Ze zouden beter eens herzien wat de beloningen zijn
 

DeletedUser4007

beter iets met speler afhankelijk doen

dat iedereen zijn eigen ding moet inleggen om mee te kunnen doen
geen inleg, geen toegang tot circus;)

dat kan dan met items of met arbeiden geregeld worden
 

DeletedUser

Talking about fair... ik doe nu al 4 dagen achter elkaar olie boren met een baal stof equipped en ik vind nooit die gouden revolver, is er iets dat ik vergeet?
 

DeletedUser6405

Talking about fair... ik doe nu al 4 dagen achter elkaar olie boren met een baal stof equipped en ik vind nooit die gouden revolver, is er iets dat ik vergeet?

Ik denk dat je het goed doet, maar nog wat geduld moet hebben:rolleyes:

pRqlwln.png

PS. de volgende keer je vraag even hier posten: http://forum.the-west.nl/forumdisplay.php?f=11
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10161

Zie wel dat je positief staat met arbeidspunten die je inbrengt. Anders zal je het nooit vinden :p
 
ik heb op arizona 98 vlaggen van de unie afgegeven aan dat circus en heb daarvoor maar liefst 5 UPBmunten ontvangen, die verhoudingen zijn serieus uit balans als je het mij vraagt :hmf:
 
Bovenaan