• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Marktplaats

DeletedUser8307

heb nu ondertussen van de speler tranen van thor het recept paardendeken maken kunnen kopen,waarvoor dank.
Maar om dit product te kunnen maken heb ik nu een mes nodig (is nuttig bij veel beroepen).
Is dit dan een mes die enkel de andere beroepen kunnen maken of kan ik daar zelf ergens voor zorgen.
Als iemand messen te koop heeft mag je me dat altijd laten weten

Een mes is een craftitem van de smid. Mocht je er nog nodig hebben dan wil ik er voor je maken. Telegrafeer mij ingame maar onder dezelfde naam.
 

DeletedUser

mes

Hannes 123 ik heb je ondertussen een telegram gestuurd,maar nog geen antwoord terug gehad.Ik weet niet als ik ergens een fout gemaakt heb,of als je sederdien nog niet online geweest bent?
 

DeletedUser8307

Hannes 123 ik heb je ondertussen een telegram gestuurd,maar nog geen antwoord terug gehad.Ik weet niet als ik ergens een fout gemaakt heb,of als je sederdien nog niet online geweest bent?

Er is een bericht verzonden naar je. ;)
 

DeletedUser1963

Gezocht:

AQ broek + riem. Ik ben bereid een compleet Elfego kledingset of jeremiah kledingset te geven.

fluister of TG me daar als je interesse hebt.
 

DeletedUser

messen

Daar hannes 123 stopt op w1 ben ik dus nog steeds op zoek naar messen,kan iemand anders mij helpen?Dank bij voorbaat.
 

DeletedUser6405

Daar hannes 123 stopt op w1 ben ik dus nog steeds op zoek naar messen,kan iemand anders mij helpen?Dank bij voorbaat.

Hoeveel heb je er nodig ? Als je wat ijzeren staven en kolen hebt kan ik er wat voor je maken. Steen en hamers heb ik genoeg.
 

DeletedUser15363

King fisher broek
george stropdas&hoed
frank stropdas
allemaal te koop, voor stuff/geld op bris
 

DeletedUser

te ruil voor w7 spullen

King Fishers Riem
Chingachgooks Riem

Taschunkas Thomahawk
George McJunkins Jachtmes
Frank Eaton's Tomahawk
Billys Peacemaker
King Fishers Vuurwapen

Bob de Bouwers overall
Will Munny's Broek
Elfego Baca's Laarzen
Frank Eaton's Jas
 

DeletedUser7902

Geode maken gezocht. Ik betaal goed maar niet zo goed als jullie willen
 

DeletedUser6377

blik bonen, spareribs en goulash gezocht.
Betaal goed, maar geen woekerprijzen van 6 ton natuurlijk.

Pm me, Wiley Harp
 
Ik ben op zoek naar George McJunkins broek en jas.

Ik kan het ruilen tegen Frank Eatons jas en/of King Fishers broek.

Stuur me maar een telegram! :)
 

DeletedUser488

Ik zoek het recept 'Vederlicht Leder Maken'.
Ik betaal goed, maar geen absurde bedragen, natuurlijk :blink:. PM me ingame indien interesse in een deal!
 
Bovenaan