• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Craften: Algemeen

DeletedUser8307

Ik doe vast iets fout, zit zelf maar op 217 :blink: Ga er de komende tijd ook maar wat harder aan werken :)

Ach, het gaat erg vlot van 200 naar pakweg 500. Nadien wordt het, zeker als smid, moeilijker. Gewoon wegens de zeldzaamheid van twee recepten. 'k Weet niet hoe het bij de andere beroepen is. :)
Op dit moment ben ik 528 @ Arizona.
 

Deleted User - 308552

Ach, het gaat erg vlot van 200 naar pakweg 500. Nadien wordt het, zeker als smid, moeilijker. Gewoon wegens de zeldzaamheid van twee recepten. 'k Weet niet hoe het bij de andere beroepen is. :)
Op dit moment ben ik 528 @ Arizona.

Laten we het hopen, probeer nu de spullen bij elkaar te krijgen om goed door te kunnen craften.

net 600 op w7 :D

En nog gefeliciteerd ;)
 

DeletedUser8307

Ach, moet wel lukken hoor Tanais. Mocht iemand op Arizona het recept 'Modern harnas maken' in zijn bezit hebben én hij wenst dit te verkopen, dan mag die mij altijd 'ns contacteren!
Proficiat trouwens mat met het bereiken van level 600 :)
 

DeletedUser

eigenlijk is craften ergens makkelijk ,eenmaal je de recepten uiteindelijk te pakken krijgt.( wat ik persoonlijk het allermoeilijkst vind)

ook vind ik dat er 2stukjes in het craften dat wat harders was
(lvl 225-250) en (lvl 575-600) dit enkel omdat je niet echt weet hoeveel grondstoffen je dan juist nodig hebt.

als er een uitbreiding zou komen ik zou voorstander zijn.
- er mogen altijd nuttige buffs bijkomen
-> een aanvallende weerstand buff voor een fortgevechten .
dit zou de aanval iets meer kracht geven sinds dat de verdediging al het voor deel heeft van de torens /muren.
(hier kan je ook niet gebruikte craft spullen zoals "gedroogde kabeljauw" voor gebruiken, wat uiteindelijk dan maar een kleine aanpassing is in de data sinds het voorwerp al bestaat .)
 

DeletedUser14421

bedankt :)

net wat stijgbeugels geregeld voor een paar maand; sikkels en de dingen die je zelf kan maken heb ik al in overvloed (voor langer dan een jaar :laugh:)

en inderdaad zijn de recepten lvl 550 en 600 het moelijkst; als ik ze eerder had; was ik een maand geleden al 600; dan nog wat tegenslagen wegens het moeten zoeken voor spullen, naast de dagelijkse opdrachten en fg's, die ik plots nodig had door het ongeluk dat ik 20 extra stalen lemetten moest maken, 15 extra roestvrije bouten en 10 extra moderne harnassen om aan de puntjes te komen :(
je kan dan natuurlijk denken dat het gewoon ligt aan de ratio waarmee je punten krijgt als het op groen staat; maar het was berekend dat 4/7 een punt op zou leveren en dat kwam in het verleden altijd overeen met het eigenlijke aantal punten; dus iemand die de ratio iig weet?

edit: ik gebruikte 4/7 in de oorspronkelijke predicties; maar ronde toen naar boven af zodat ik op 5/9 uitkwam. om laat ons zeggen een extra veiligheid in te bouwen; jammerlijk dus niet echt gelukt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6026

smid 648 nu

hopenlijk vandaag naar 649

Gratz diego je hebt me verslagen :)
 

DeletedUser11612

Lees het nu ;) hoe gaat het nog met onze crafters? Ik ben volop bezig met grondstoffen te zoeken eer er nieuwe levels uitkomen ;) verveling begint wel toe te slaan....
 

DeletedUser

Ik zit nu op 640 maar ik heb zo'n 3 maanden lang geen enkel puntje gekregen...
 
Bovenaan