• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

zoeken in prestaties

Moet dit idee er komen?


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Enquête gesloten .
Voorstel
Ik wilde graag mijn voortgang met verschillende prestaties bekijken, maar ik vond het vrij lastig om steeds de prestatie te vinden die ik bedoelde. Stond hij bij Algemeen? Of bij Heldendaden? En waar? Mijn voorstel is een eenvoudige zoekfunctie. :)

Details
Er moet gezocht kunnen worden op zowel de titel als de benodigdheden. Bijvoorbeeld: als je de prestatie m.b.t. het Bidden zoekt moet je ze kunnen vinden door ´gebeden´ in te typen - dat is een woord dat voorkomt in de beschrijving van de prestatie. Maar je moet ook bijv. ´Atheïst´ kunnen intypen, om die specifieke prestatie te zoeken.

Verder moet je kunnen aanvinken of je alleen je behaalde prestaties wil zijn, of ook/slechts nog niet behaalde prestaties.

Misbruikpreventie
M.i. niet van toepassing.



Visuele hulpmiddelen
Heb ik niet, sorry. Het spreekt voor zich. ;)

Samenvatting
Een simpele zoekfunctie zoals die er op de markt en in je inventaris al is, voor je prestaties.


Administratie
 

DeletedUser15387

Goed idee, kan soms ook niet de prestatie vinden die ik zoek. Niet heel moeilijk om uit te werken lijkt me. Goed idee :)
 
Bedankt voor de positieve feedback tot nu toe :)
Ik geloof dat ik nu het beste een poll aan kan vragen? Bij deze dan maar. Ik hoop dat het er komt :p
 
Op zich wel een leuk idee, nu kan ik zelf redelijk makkelijk een prestatie vinden die ik wil vinden, maar voor sommigen zal het wel een leuke toevoeging zijn.
De toevoeging dat je alleen prestaties wilt zien die je nog niet behaald hebt is echter een zeer mooie optie.
 

Deleted User - 308552

Bedankt voor de positieve feedback tot nu toe :)
Ik geloof dat ik nu het beste een poll aan kan vragen? Bij deze dan maar. Ik hoop dat het er komt :p

*Is druk bezig met van alles en nog wat :blink:

Enquete toegevoegd :)
 

DeletedUser15117

Tot nu toe een Noord-Koreaanse uitslag :D

Wist eigenlijk nooit dat je als je stemt op een poll op pagina 1 uitkomt.
 

DeletedUser6405

Dit zou inderdaad een erg goede toevoeging zijn. Ik zelf gebruik altijd tw-db om te kijken welke prestaties ik nog moet. Als het ingame te vinden is zou dat veel makkelijker zijn.
 
Bovenaan