• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic: CW - "Let it shoot!"

DeletedUser6377

Voor avo kan je mis iets doen met craften?

Avo = makkelijker producten vinden = sneller craften.


Nadeel is dat rijke mensen dan gewoon super veel producten op de markt kopen en op die manier winnen :(

Is dat erg? Het gaat om de eindprestatie en niet om de manier hoe je tot die prestatie bent gekomen. Omdat het op het topniveau om minieme verschillen gaat is het juist des te spannender wie de meest optimale keuzes weet te maken. Dat is toch juist de charme van dit spel?!

WH
 
Ik bedoel dat dan het voordeel van de Avo karakterklasse weg is.
Voor opkopen van producten maakt karakter klasse niet uit? ;)
 

DeletedUser4007

leuk dat er mensen zijn die met een cw bezig zijn

maar als 1 van die mensen het al niet helemaal eerlijk vind, ben ik al van mening dat het hele idee dan al een grote fail is:hmf:
 

DeletedUser8307

leuk dat er mensen zijn die met een cw bezig zijn

maar als 1 van die mensen het al niet helemaal eerlijk vind, ben ik al van mening dat het hele idee dan al een grote fail is:hmf:

Jij bent ook snel van mening dat iets afkomstig van mods of andere personen die je niet mag een fail is. Dus als ik zeg dat jij achterlijk bent dan is dat ook zo?! Iig hetzelfde dat jij nu zegt. ;)
 
Jij bent ook snel van mening dat iets afkomstig van mods of andere personen die je niet mag een fail is. Dus als ik zeg dat jij achterlijk bent dan is dat ook zo?! Iig hetzelfde dat jij nu zegt. ;)

is dat niet zo dan?
deze cw is de slechtste tot nu toe
bij een wedstrijd zoals een cw behoort iedereen gelijke kansen te hebben, en dat is hier totaal niet het geval
 

DeletedUser8307

is dat niet zo dan?
deze cw is de slechtste tot nu toe
bij een wedstrijd zoals een cw behoort iedereen gelijke kansen te hebben, en dat is hier totaal niet het geval

Akkoord, er moeten nog wedstrijden komen op andere werelden om het eerlijk te houden. Op elke wereld om het zo eerlijk mogelijk te houden, maar wordt dat niet moeilijk dan? Ze hebben één van de actievere werelden eruit gekozen. Of gewoon de oudste, weet ik veel. Je kan er maar één houden per periode, simpelweg omdat het wel wat tijd vraagt om te controleren denk ik.
 

DeletedUser4468

is dat niet zo dan?
deze cw is de slechtste tot nu toe
bij een wedstrijd zoals een cw behoort iedereen gelijke kansen te hebben, en dat is hier totaal niet het geval

Dat dit de slechtste CW tot nu is denk ik niet, maar daar mag iedereen een eigen mening over hebben.
Als jij kan beargumenteren waarom dit oneerlijk is, dan kan girafi's team er wat aan doen en proberen het eerlijker te maken. Als jij niet uitlegt waarom je het oneerlijk vindt, dan kunnen ze er ook niets aan doen; zo simpel is het.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

leuk dat er mensen zijn die met een cw bezig zijn

maar als 1 van die mensen het al niet helemaal eerlijk vind, ben ik al van mening dat het hele idee dan al een grote fail is:hmf:

is dat niet zo dan?
deze cw is de slechtste tot nu toe
bij een wedstrijd zoals een cw behoort iedereen gelijke kansen te hebben, en dat is hier totaal niet het geval

En daar ben ik het gedeeltelijk mee eens. Jullie beide zijn al lang genoeg hier en dus ook wel al een aantal community wedstrijden meegedaan. Community wedstrijden zijn er ook al in verschillende vormen geweest en ik blijf bij mijn standpunt dat dit ook een community wedstrijd is die kans heeft op slagen.

Een wedstrijd waarop je moet gokken wanneer een nieuwe wereld komt, hoeveel de roze tutu zou opbrengen, hoeveel de schade zou zijn enz. Dit zijn wedstrijden die duren 5 minuten voor jezelf en je hebt 1/300 dat je wint (verwacht dat 300 spelers meedoen). Ja, iedereen heeft evenveel kans, maar hier behoeft geen enkele prestatie, enkel dom geluk. Daarom dat ik deze wedstrijd zeker zijn kans wil geven en na de wedstrijd wil ik zeker de wedstrijd evalueren om te kijken of we dit ook op andere werelden kunnen toepassen en of we dit nog verder kunnen uitbreiden.
Bij een ingame wedstrijd zal altijd een bepaalde speler of spelersgroep wel voordeel hebben. Dat komt nu eenmaal omdat niet iedereen dezelfde vaardigheden en inventaris heeft. Het is dan ook onmogelijk (zeg als jij hier iets op weet) om dit voor iedereen 100% gelijk te maken. Om nu gewoon te zeggen dat je niet zou meedoen omdat het niet voor iedereen 100% gelijk te maken, vind ik persoonlijk een zwak excuus. Dit is de wedstrijd al afschieten vooraleer je effectief hebt deelgenomen.
Ik blijf er bij dat enige moeite wel een vereiste moet zijn om de wedstrijd te winnen.

Een paint tekening maken is ook voor iedereen gelijk, maar daar zijn ook spelers die bepaalde tekentalenten hebben die andere niet hebben. Dit is ook voor iedereen gelijk, maar de ene heeft meer talent dan de andere. Is die dan nog steeds 100% gelijk?
Deze wedstrijd is voor iedereen hetzelfde. Iedereen kan duelleren, iedereen kan meedoen in fortgevechten. Iemand die full handel drijven is, kan nog steeds een goede schade doen en kan met geluk ook nog veel ontwijken. Daarbij kan deze speler, mits de enige moeite, vrij makkelijke spelers uitzoeken om te duelleren.

Natuurlijk mag je de nodige kritiek hebben op een wedstrijd en ik zal al deze kritiek lezen en beoordelen. Zolang deze opbouwend is, heb ik daar ook geen enkel probleem mee en hoor ik het zelfs graag.
 

DeletedUser4007

ik pas me eigen posts wel aan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

Jij zegt als één iemand iets zegt dat dat dan ook zo is. Voor zover ik weet is dit ook al niet de eerste keer dat je zegt 'je lult uit je nek' ; 'je snapt er niks van' ; ... . Probeer het werk van een ander eens te accepteren en zeg niet meteen dat deze wedstrijd een 'dikke fail' is.
 

DeletedUser4007

ik pas me eigen post wel aan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

On topic aub.

Praat over de CW, niet over hoe debiel andere forumgangers zijn :hmf:
 

DeletedUser4007

maar goed

ik bemoei me eigen er al niet meer mee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12299

ik reageer eigenlijk nooit hier op het forum, maar nu doe ik het toch maar.

Ik vind het een goed initiatief om weer eens een cw te organiseren. Vind het alleen jammer dat het nu een cw is geworden die niet voor iedereen is weggelegd, maar wel gevolgen heeft voor iedereen.

Op wereld 1 heb ik er voor gekozen om alleen in een stad te zitten en lekker opdrachtjes te doen en mij totaal niet te bemoeien met fortgevechten of duels. Heb in mijn skills daar ook totaal niet op ingesteld. Wat je nu dus wel krijgt is dat je door jan en allerman word aangevallen. Omdat ze zoveel mogelijk punten willen scoren. Nu hebben ze daar met de punten telling wel rekening mee gehouden maar het neemt niet weg dat ik nu betrokken word in iets waar ik niet aan mee wil doen.

Aankomende maand ga ik me maar slapende houden in het hotel :o

Graag de volgende keer een cw voor iedereen en niet alleen de duellisten en fort vechters.

Girafi wel mijn complimenten voor hoe het verder opgezet is.
 

DeletedUser1963

nog even een vraagje: moeten de FG gepost worden in het topic waar ook de duels gepost moeten worden? ik zag dat sommigen dat al deden dus heb ik dat ook maar gedaan.
 

DeletedUser

nog even een vraagje: moeten de FG gepost worden in het topic waar ook de duels gepost moeten worden? ik zag dat sommigen dat al deden dus heb ik dat ook maar gedaan.

In feite hoef je geen enkel fortgevecht te posten (staat ook in de aankondiging :)). Ik bekijk alle fortgevechten en vul die in mijn excelbestand in. Dus je zal er sowieso bij komen te staan.
 

DeletedUser1448

een paar opmerkingen:

Ik snap niet waarom je punten zou moeten krijgen als je een duel verliest (dan is die 200xp limiet nog nuttelozer) (Ik weet niet 100% zeker dat je punten krijgt als je verliest maar sommigen zeiden dit)

En dan voorlopige ranglijst, ik denk dat het leuker voor de neutrale toeschouwer is als er geen voorlopige ranglijst is. Misschien gaan sommige spelers al na 1 week stoppen met de cw omdat ze denken dat ze toch niet meer gaan winnen. Na 2 weken gaan er nog maar 5 spelers volop meedoen voor de prijzen en dat is niet leuk. Ook posten niet alle spelers hun duels, dit gaan ze pas de laatste dag doen. Zo'n ranglijst kan een vertekend beeld geven dus.

Grtz
 
Bovenaan