• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Labor Day

Je kunt ook gewoon een premiumnoob zijn en je als het ware level 120 'kopen' tegenwoordig, heb je niet veel skills meer voor nodig :p En als je 4 jaar in een eenzame stad zit contactloos met de buitenwereld denk ik dat je ook nog steeds een noob kunt zijn :) Dus nee, lang spelen betekent niet per definitie dat je geen noob bent. En nee dan heb je ook niet het recht om iedereen noob te noemen ;)
 

DeletedUser

Je kunt ook gewoon een premiumnoob zijn en je als het ware level 120 'kopen' tegenwoordig, heb je niet veel skills meer voor nodig :p En als je 4 jaar in een eenzame stad zit contactloos met de buitenwereld denk ik dat je ook nog steeds een noob kunt zijn :) Dus nee, lang spelen betekent niet per definitie dat je geen noob bent. En nee dan heb je ook niet het recht om iedereen noob te noemen ;)

:( /sad me
 
BBQ-saus

Deze zie ik niet in de SHOP zoals is aangekondigd.
Wie weet hoe ik er dan aankom, bij de arbeiden is het ook niet te vinden.
Ruudolf
 

DeletedUser

laten we ontopic blijven

OT: net 5 rozen verkocht in een halfuur aan 5k :p mss volgende keer toch voor profit gaan in plaats van vriendelijk zijn lol

(/me is weer bezig met optredens bij den Bill)
mss aan 2k per stuk verkopen :p
 

DeletedUser11730

Even een praktische vraag: Is het nodig dat je de opdracht morgen afsluit of is het als met de kattenopdracht e.d. mogelijk deze later af te sluiten. Misschien niet goed gezocht maar kon het antwoord hier niet vinden.
 
Bovenaan