• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Labor Day

DeletedUser

dat zijn de mensen die enken aan zichzelf denken... dat is toch erg hoor !
 

DeletedUser1448

Jep ik had er 45 ofzo :D
Aan stadsleden en vrienden doe ik goedkoop.
Ze verkopen goed op markt voor 5k per stuk, dus waarom zou ik lief doen azerder? We hebben moeite gedaan om ze te vinden dus we mogen toch beloond worden voor de moeite? :)
 

DeletedUser4007

en na deze opdracht zijn die rozen weer nix waard

dus nu even je slag slaan:laugh:
 
Ja kan geen inbraak, ook een lastig probleem, level 85 en het is ontgrendeld vanaf 87. Kom ook meer dan 200 punten tekort. Ga hier niet speciaal zon buff voor kopen :p
 

DeletedUser

Ja kan geen inbraak, ook een lastig probleem, level 85 en het is ontgrendeld vanaf 87. Kom ook meer dan 200 punten tekort. Ga hier niet speciaal zon buff voor kopen :p

levellen jij noob :p :laugh:, ge noemt iedereen noob en je bent niet een lvl 120 :hmf:
 
levellen jij noob :p :laugh:, ge noemt iedereen noob en je bent niet een lvl 120 :hmf:

Zie ik eruit alsof ik een fan ben van premiumwerelden en daar dus superactief speel? Zonder premium ben je toch kansloos voor een toppositie, dus waarom zou ik gaan strijden voor een hoge rang.
 

DeletedUser

Zie ik eruit alsof ik een fan ben van premiumwerelden en daar dus superactief speel? Zonder premium ben je toch kansloos voor een toppositie, dus waarom zou ik gaan strijden voor een hoge rang.

- meer vaardigheden
- meer atributen
- meer arbeiden
- meer lp (een beetje in elk geval :p)
- betere wapens
- betere kleding

je hoeft niet mee te doen met de ranglijst om lvl 120 te zijn eh :)
 

DeletedUser6377

levellen jij noob :p :laugh:, ge noemt iedereen noob en je bent niet een lvl 120 :hmf:

Wat heeft level 120 met pro zijn te maken? Jor speelt sinds oktober 2008 en heeft dus alle recht om iedereen hier voor noob uit te maken.

WH
 

DeletedUser

Wat heeft level 120 met pro zijn te maken? Jor speelt sinds oktober 2008 en heeft dus alle recht om iedereen hier voor noob uit te maken.

WH

Vanaf vandaag noem ik mijzelf pro en maak ik iedereen hier uit als noob $$
 

DeletedUser6244

Wat heeft level 120 met pro zijn te maken? Jor speelt sinds oktober 2008 en heeft dus alle recht om iedereen hier voor noob uit te maken.

WH

wat heeft startdatum met pro zijn te maken? kan je net zo goed oktober '08 beginnen, 2 maanden later stoppen en 2 maanden geleden weer zijn begonnen :laugh:
(of al de hele tijd spelen en er nog steeds weinig van begrijpen.. kijk is in de spiegel??)

maar goed jij bent de über pro dus alles wat jij zegt zal wel kloppen :no:
 

DeletedUser8307

Wat heeft level 120 met pro zijn te maken? Jor speelt sinds oktober 2008 en heeft dus alle recht om iedereen hier voor noob uit te maken.

WH

Dus de begindatum staat garant voor je ervaring? Volgens mij zegt een level meer dan de begindatum. Ook niet alles natuurlijk. :D
 

DeletedUser4007

Wat heeft level 120 met pro zijn te maken? Jor speelt sinds oktober 2008 en heeft dus alle recht om iedereen hier voor noob uit te maken.

WH

welk recht??? alleen een aanrecht bedoel je
mafketel

Dus de begindatum staat garant voor je ervaring? Volgens mij zegt een level meer dan de begindatum. Ook niet alles natuurlijk. :D

maar wel of je doorgerankt hebt of maar wat aangekloot hebt
 
Bovenaan