• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Labor Day

DeletedUser6377

pff wa dikke zever dat set geeft 50 arbeidspunte!!!! :s daar 500 nuggets voor weg triestig:(:(:(:( dik in het zak door inno en tw-db

in rl mag misleidne reclame niet op pc laptop mag dat wel ?
Nergens wordt misleidende reclame gebruikt. Soms misleid je eigen fantasie je meer dan de schurken.
wtf nu gaat die site beginnen liegen den kdat iedereen tw-db gelooft de rest was meestal juist ... zoek ee nbeter verweer inno mouwveger geef nu toe dat gewoon in het zak wordt gezet dan :hmf: en btw jj weet veel he 50lp is het ook nie tdus ja is maar 50 ARBEIDSPUNTE
Die site is geen officiële site en dus per definitie onbetrouwbaar. En vergeet niet dat afzetten niet gelijk is aan misleiden.

maxysaus
 
gaat mij vooral om de beloning dus leuk nieuws zeg :p
eens kijken of er leuke items tussen zitten, maar ik ben op de meeste werelden toch met quests bezig waar je voor moet arbeiden dus deel 1 doe ik sws wel

de individuele bonussen van de kledingstukken zijn toch nog wel correct op twdb he?
edit: amai ik kan die site bijna niet laden
 
wtf nu gaat die site beginnen liegen den kdat iedereen tw-db gelooft de rest was meestal juist ... zoek ee nbeter verweer inno mouwveger geef nu toe dat gewoon in het zak wordt gezet dan :hmf: en btw jj weet veel he 50lp is het ook nie tdus ja is maar 50 ARBEIDSPUNTE

Ik was in de war met de afkorting, lp is de engelse afkorting voor arbeidspunten. Je kan best boos zijn, maar wees dan boos op jezelf dat je een fansite vertrouwde.
 

DeletedUser

Laybor day

Ik krijg de opdracht niet! De vorige keer ook al niet met de kattenopdracht! Krijg je de opdracht niet automatisch dan?:blink:
 
zeg dat spatelding blijft één van de meest overpowered producten ooit hoor ik zou er geen spijt van hebben als ik daar nuggets aan uitgaf
wel zonde dat hij maar 33 dagen blijft ik kan nooit zo veel nuggets halen in die tijd
en het wordt nog een erger ding als stamina echt handvaardigheid wordt
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Laybor day

Ik heb alle opdrachten die ik had openstaan al af! Misschien een te laag lvl? Ik ben lvl 25
 
Kijk eens of je helemaal in het zuidoosten naar de kleine adelaar kan gaan, mogelijk heeft die nog een opdracht voor je.
 

DeletedUser

Ik heb alle opdrachten die ik had openstaan al af! Misschien een te laag lvl? Ik ben lvl 25

Zie je helemaal rechtsonder in de kaart (dus het vakje helemaal rechtsonder) nog een opdrachtgever genaamd "De kleine adelaar"? Zoja, loop daar eens naar toe, want die heeft waarschijnlijk dan nog een opdracht voor jou.

Mocht je die niet meer zien, kan je best een supportticket indienen. Zij helpen je dan verder.
 

DeletedUser

Weet er nu iemand al welke arbeiden bij welk lvl horen voor die BBQ-saus?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan