• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

opdracht'ook'

DeletedUser

Hoe geef je die aap spullen? heb de opdracht wel geopend maar kan m niets geven:S
 

DeletedUser

Het product dat je wilt geven aandoen, de opdracht openen en dan op de knop 'Proberen' klikken. Het product dat je aan had zal ook verdwijnen.
 

DeletedUser4007

Jij denkt dat het fake is?

jij komt met ss
dus zeg maar wie die speler is en welke server
en als ik zo kijk
dan heeft deze speler heel wat opdrachten gemist????
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser


jij komt met ss
dus zeg maar wie die speler is en welke server
en als ik zo kijk
dan heeft deze speler heel wat opdrachten gemist????

345oapi.jpg

Volgens mij is hij ook beta mod en aangezien Leones hem dus goed zou moeten kennen, dus ik ga er maar van uit dat het klopt wat je zegt :D
 

DeletedUser15117

Het is mogelijk om erachter te komen welk product het is, als het product bij een arbeid te vinden is. Dan staat er namelijk zo'n uitroepteken bij, op w9 stond er bij mij zo'n uitroepteken bij windmolens bouwen. Toen ik 'ook' afbrak verdween het uitroepteken, ik had dus blijkbaar een gereedschapskist nodig. Toen ik hem weer aannam verscheen het uitroepteken niet weer bij windmolens bouwen, dus waarschijnlijk is het elke keer dat je de opdracht aanneemt een ander product.
 

DeletedUser6377

het is mogelijk om erachter te komen welk product het is, als het product bij een arbeid te vinden is. Dan staat er namelijk zo'n uitroepteken bij, op w9 stond er bij mij zo'n uitroepteken bij windmolens bouwen. Toen ik 'ook' afbrak verdween het uitroepteken, ik had dus blijkbaar een gereedschapskist nodig. Toen ik hem weer aannam verscheen het uitroepteken niet weer bij windmolens bouwen, dus waarschijnlijk is het elke keer dat je de opdracht aanneemt een ander product.

genie!

Wh
 
en waar staat dat uitroepteken dan precies?
op de kaart, bij de arbeid, bij de arbeidbeschrijving of ergens anders??
 

DeletedUser

Het is mogelijk om erachter te komen welk product het is, als het product bij een arbeid te vinden is. Dan staat er namelijk zo'n uitroepteken bij, op w9 stond er bij mij zo'n uitroepteken bij windmolens bouwen. Toen ik 'ook' afbrak verdween het uitroepteken, ik had dus blijkbaar een gereedschapskist nodig. Toen ik hem weer aannam verscheen het uitroepteken niet weer bij windmolens bouwen, dus waarschijnlijk is het elke keer dat je de opdracht aanneemt een ander product.

Zeker dat je niet gewoon een andere opdracht had open staan?
 

DeletedUser15117

Ik had ook andere opdrachten aan staan, maar voor geen van die opdrachten vereisten windmolens bouwen, daarnaast verdween het uitroepteken toen ik 'ook' annuleerde om het zeker te weten.
 
Ik had ook andere opdrachten aan staan, maar voor geen van die opdrachten vereisten windmolens bouwen, daarnaast verdween het uitroepteken toen ik 'ook' annuleerde om het zeker te weten.

Is het ook gelukt? :) Ik heb geprobeerd te doen wat jij deed, maar ik zie allen uitroeptekens voor mijn andere opdrachten. dus of het werkt niet, of het is stom toeval dat ik de arbeiden voor meerdere opdrachten nodig heb.
 

DeletedUser

Ik heb alle opdrachten afgebroken, Alleen de 'Ook' opdracht aangezet maar zag nergens een ! staan ;)
 

DeletedUser1448

ja omdat je die niet kan afsluiten..................;;
Geloof het toch eens!
 

DeletedUser

ik zie sowieso nergens een uitroepteken bij arbeiden, ook niet bij andere opdrachten... :(
Hoort dat altijd te werken of is het een soort premium/script iets??
 

DeletedUser15117

Het uitroepteken bleek een grafische fout te zijn, dit uitroepteken: bleef staan. Zo leek er net een uitroepteken te staan bij windmolens bouwen.
 

DeletedUser385

ik zie sowieso nergens een uitroepteken bij arbeiden, ook niet bij andere opdrachten... :(
Hoort dat altijd te werken of is het een soort premium/script iets??

dit hoort bij de opdrachten tracker, aan / uit schakelbaar bij "interface"(onder instellingen)
 

DeletedUser

Breaking news! The mysterious monkey standing guard outside the big top at P.T. Barnum's Travelling Fair has finally spoken to the press for the first time regarding the motives behind his refusal to move from his post.

"Oook ook, ook ook oook. Oook oook ook oooooook ook!" said the monkey in his exclusive interview with our reporters earlier today. Our resident Monkey Correspondent was able to provide us with the following translation: "I'm taking a stand against the mistreatment of performing monkeys by braving a hunger strike and blocking the door to the big top. Freedom and equality for all monkeys!"

Perhaps this explains the difficulty we're having using products to appease the monkey. Stay tuned for more on this hot topic!

Bron: The West Facebook
 
Bovenaan