• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kattendag

DeletedUser8307

Dag iedereen

Vanaf morgen krijgen we opnieuw, na alle vorige korte reeksen, een nieuwe, kleine opdrachtenreeks. Dit ter gelegenheid van onze huisdieren, de katten. De opdrachtenreeks wordt beschikbaar vanaf morgen (8/8/2013). Ze loopt tot 14/08/2013.
De reeks zal waarschijnlijk vrij beperkt zijn gezien er niet veel tijd gegeven wordt.

=> Kattendag

Jouw mening? Vragen? Opmerkingen? Post het hier! :D
 

DeletedUser15868

Naja zeg, ik wil een poesje, haar groei middel heb ik nog liggen :no:
 

DeletedUser

Hoera weer een tijdelijke opdracht, hebben we al zo lang niet meer gehad :p
 

DeletedUser15840

Geef mij maar lekker veel van die tijdelijke opdrachten hoor :D. Lekker tijd verdrijven.
 
Geef mij maar lekker veel van die tijdelijke opdrachten hoor :D. Lekker tijd verdrijven.


Inderdaad, die opdrachten zijn leuk. :laugh:


On-topic: Hiep hiep hoera voor de kat, katten zijn tenminste slim en doen wat ze zelf willen. :) In tegenstelling tot honden... :hmf: Oh jah - en Garfield is een kat. Als dát geen reden is om van katten te houden...
 

DeletedUser4007

Inderdaad, die opdrachten zijn leuk. :laugh:


On-topic: Hiep hiep hoera voor de kat, katten zijn tenminste slim en doen wat ze zelf willen. :) In tegenstelling tot honden... :hmf: Oh jah - en Garfield is een kat. Als dát geen reden is om van katten te houden...

eerder dusdanig dom, dat ze zelf niet eens weten wat ze doen
en altijd in andermans tuin schijten, het enige waar ze goed in zijn

Garfield????? juist een reden om geen kat te nemen :laugh:
 

DeletedUser12590

Alsjeblieft. Innogames: maak een goede, nieuwe opdrachtenlijn. We willen groots, niet zoiets nutteloos en kleins. Ik wil weer questen zien als De Schat, Charlie, Hoop sterft als laatste: Quests waar je nog wel even mee bezig bent en je een leuke beloning voor krijgt.
 

DeletedUser

kan iemand zeggen of een 15s werk evenveel kans biedt als dat van 1h? of is de kans veel kleiner?
 

DeletedUser4007

yup is ook goed;)

Prestatie 'Kattenjager' behaald.
vandaag om 02:26 uur op w1:p
 

DeletedUser4007

15 sec arbeiden doen;)

is gewoon hetzelfde als met de wasmanden
 
Bovenaan