• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe los je deze fg crisis op?

DeletedUser6377

Kan de titel van dit topic veranderd worden in "Uithuil hoekje"? Anders moet bijna iedereen hier namelijk een ban krijgen voor offtopic

WH
 

DeletedUser12590

Wat is het probleem momenteel nou...

Ja, mumbucks krijgen veel aanvallen, dat is logisch, dat weten we allemaal. Het probleem van 2 aanvallen te kort op elkaar is er in mijn ogen al niet meer. Ja, er zijn nog bijna dagelijks 2 aanvallen, maar de wereld laat zichzelf zien of ze dat willen of niet. Zoals morgen, tja, 2 FG's, 16 minuten ertussen. Kan je veel over zeggen, maar dat is gewoon stom geluk of misschien beter gezegd slecht gekeken van de 2e partij. Aanval heeft het wel duidelijk lastig de laatste tijd. De aanval loopt steeds minder en minder vol.
 

DeletedUser

Lol Jordes "verplicht" , je laatste fg was in juni deff en je laatste aanval in maart. Zelfs als je eigen stad aanval of deff heeft kom je niet.

Maar het zal wel weer ik heb andere dingen te doen zijn dus laat maar we moeten het niet weten lol.
 
Lol Jordes "verplicht" , je laatste fg was in juni deff en je laatste aanval in maart. Zelfs als je eigen stad aanval of deff heeft kom je niet.

Maar het zal wel weer ik heb andere dingen te doen zijn dus laat maar we moeten het niet weten lol.

Ik neem nergens het woord verplicht in de mond.

Ik heb ook nergens gezegd dat ik vanuit mijn eigen ervaring spreek, maar ik krijg ook elke dag die telegrammen die zo lang zijn dat je moet scrollen... dan slaat mijn luiheid toe.
 

DeletedUser6377

Het gaat allemaal over de fortgevechten en de leiders.....

Ja, maar niet over het probleem om de fg crisis op te lossen. Nergens wordt nog maar een poging gedaan om met een oplossing te komen. Verwantschap betekent nog niet dat het hier thuis hoort!

WH
 
hoodoo

ik bedoel er zijn bijna geen volle fgs meer in het algemeen zelfs geen pio fg
dan word het voor mij duidelijk dat het klaar is


en met volle fgs bedoel ik beide kanten gevuld

Vind je het gek dat je geen fg meer vol krijgt met iedere avond 2 fg's? Lijkt mij simpel. MEN HEEFT HIER GEEN ZIN IN! Dit geldt zowel voor de att maar zeker voor de deff. 2 fg's per avond is alleen leuk voor de mensen die hun hele lp weer volbuffen, maar normale spelers hebben hier geen nuggets voor, is dat zo moeilijk te begrijpen? :mad:
Ga over op 1 fg per avond en dan is er misschien nog hoop voor colo.

Ik ben in ieder geval helemaal klaar met fg's op colo. Ik fg niet meer mee tot men is snapt dat 2 fg's per avond NIET werkt en gewoon overgaat op 1 fg per avond.
Verder mogen de tijdstippen ook wel is 'normaler'. Om 23:00 een fg doen trek je geen volle forten mee aan hé :hmf:
En nee, dit is niet naar jou persoonlijk Francis, het is naar iedereen van Desperados/all4one gericht en dan in het speciaal op de mensen die die dubbele fg's starten.
Ik heb gesproken.
 

DeletedUser6244

Eej het is wel vakantie he.. 23:00 is echt niet laat :o

ik vind het wel een goed idee als mumbo buck aanvalt


mja dat ben ik dan weer :D
 

DeletedUser

Dan zullen we het bij 1 fg houden , lekker 1 pio s'avonds (liever aanval ietsje te vol dan net wat over de helft)
Kan de helft van deff niet meedoen mij al gelijk. Nl boeit me niet meer volgende wereld is .net ik kuis mijn schup af hier in Oktober.
 

DeletedUser15127

Okay, ik reageer nog één keer om te proberen kalm mijn punt te maken, daarna laat ik het ook maar even rusten hiero.

Allereerst wat Francis zei: "Jullie zijn toch de fgers of alleen als het jullie uitkomt ? ".
Nee Francis, we zijn geen FGers, we zijn een vriendenstadje, niets moet, ook FGs niet, heeft nooit gehoeven, zal ook nooit hoeven. En dat kan je weten want je zat hier van bijna het begin. (En je bent 2 keer weg gegaan uit onvrede over het stadsbeleid, niet weg gestuurd zoals steeds opnieuw mensen blijken gehoord te hebben).

En we spelen dus voor de lol, toevallig vinden velen het leuk, dat wel.
Maar niet elke avond dubbel-FGs en counters (of ze nu afgesproken zijn of niet doet er ook helemaal niet toe, de beer is los, schapen zijn over de dam, alles mag tegenwoordig sinds een week of 3 blijkbaar).
Het eerste late-avond-FG kreeg ik een TG van Benji of dat goed was 3 weken terug. Tuurlijk Benji, leuk zelfs!
Ineens is er iets veranderd (en ik wijs niet met vingers naar schuldigen, ik constateer enkel), nu is alles geoorloofd.
Was er per ongeluk een dubbel-aanval een tijdje terug (of op elke wereld zoals ik het ken)? Kreeg je een TG, wij staan er niet of wel, we doen dit of dat.
Nu niets.
Compleet losgeslagen bende. Met veel gescheld ook.

Ik krijg ingame ook TGs van mensen die hier meelezen die ik enorm respecteer (hoi John), maar die beseffen wellicht niet wat voor fanatieke stront ik ook ingame van anderen over me heen krijg. Totaal onredelijk en ziekelijk fanatiek.
En voor alle duidelijkheid: dat zijn niet Benji of Francis, voor die kerels zal ik altijd -ook na de afgelopen weken- respect hebben. Hoe vervelend ik het ook allemaal vind.

Want slotakkoord: wat ik denk dat deze wereld ook zou kunnen zijn is een wereld met elke avond een basisfort of maybe zelfs hoofdfortgevecht.
De partijen zijn min of meer in evenwicht (3 weken terug leek Desperados/all40ne zelfs de allerbeste).
Dat lijkt mij veel leuker, ipv elke avond 2 niet gevulde piootjes waar vele lagere spelers keer op keer buiten de boot vallen.
We zouden daar nu moeten zitten; grote spannende gevechten.
Wie wint of verliest maakt jullie niet uit en ons ook niet, maar een actieve wereld met écht spannende FGs is wat we allemaal willen. Toch?

Met een respectvolle groet,
Hoodoo
 

DeletedUser

Ik begrijp je volledig hoodoo , maar ik ben het beu elke nl wereld een compromis te zoeken en balans te maken om het nog wat leuk te houden.

krijg je dan eindelijk een balans die op iets begint te trekken loopt er een deel weg (ik noem geen namen)

Of het nu beter wordt of niet ik verhuis in Oktober en blijf semi actief op colorado, als ik het niet vergeet want 2 werelden lukt mij niet.

En partijen ongeveer gelijk , pio soms ja bassis en hoger verre van.
Ik start geen bassis meer of hoger voor die paar 1dags vliegers die hun hoofd eens boven steken en fg willen doen , daarvoor gaat mijn stad geen schietschijf spelen.
 

DeletedUser15127

Hoodoo dat was een enorm stuk stront wat ik net las.

WH

Bedankt voor je constructieve bijdrage weer Wiley N00b.
Ga anders even levelen op al je werelden, word je over een tijdje misschien ook serieus genomen door de spelers die er toe doen.
Alleen op een forum lopen trollen kom je niet ver mee, maar ach, dat boeit jou waarschijnlijk niet ook.
Met je geroep dat dit hier niet hoort of dat niet, forumridder, je bent een zeldzaam triest menneke...

Zet anders nog een leuke Adolf Hitler-quote weer eens op je profiel, zo val je in het spel op inderdaad! :)
 

DeletedUser15127

Ik begrijp je volledig hoodoo , maar ik ben het beu elke nl wereld een compromis te zoeken en balans te maken om het nog wat leuk te houden.

krijg je dan eindelijk een balans die op iets begint te trekken loopt er een deel weg (ik noem geen namen)

Of het nu beter wordt of niet ik verhuis in Oktober en blijf semi actief op colorado, als ik het niet vergeet want 2 werelden lukt mij niet.

En partijen ongeveer gelijk , pio soms ja bassis en hoger verre van.
Ik start geen bassis meer of hoger voor die paar 1dags vliegers die hun hoofd eens boven steken en fg willen doen , daarvoor gaat mijn stad geen schietschijf spelen.


Als je ooit nog eens naar die volgende .net wereld gaat kom ik graag in je stad Henry ;)
 

DeletedUser6377

Bedankt voor je constructieve bijdrage weer Wiley N00b.
Ga anders even levelen op al je werelden, word je over een tijdje misschien ook serieus genomen door de spelers die er toe doen.
Alleen op een forum lopen trollen kom je niet ver mee, maar ach, dat boeit jou waarschijnlijk niet ook.
Met je geroep dat dit hier niet hoort of dat niet, forumridder, je bent een zeldzaam triest menneke...

Zet anders nog een leuke Adolf Hitler-quote weer eens op je profiel, zo val je in het spel op inderdaad! :)

Elke alliantie wiens doel niet de intentie is om oorlog te voeren is zinloos en nutteloos.
Ben benieuwd of je die kan plaatsen

WH

P.s. op alle werelden heb ik op elk vlak hogere levels dan jij, noob!
 

DeletedUser4763

ik begin ff met de titel van dit topic -> Hoe los je deze fg crisis op?

iedereen dumpt alle forten :laugh: nee geintjuh :p

in principe heb je maar 3 forten nodig (pio/basis/hoofd) die niet in handen zijn van de grote BG,s of enkele FG steden .

ik bedoel als het puur zou gaan om het hebben van leuke fg,s zou het toch leuker zijn als iedereen altijd een kant kan kiezen ? zo zou mumbo en bucks niet altijd hoeven verdedigen , zouden ze zelfs tegen elkaar kunnen staan en zouden de andere BG ook zich kunnen verdelen tussen aanval en deffence , denk dat je dan wel meer grotere FG,s krijgt en meer mensen die komen opdagen .

stel je voor mumbo, bucks en desperado,s en andere tegen mumbo, bucks en desperado,s en andere , en het volgende FG draai je de rollen om . wie eerst in deff stond gaat het volgende FG in aanval om het gevarieerd te houden

Forten zijn alleen leuk voor BG leiders die rankinggeil zijn maar voor een echte FG,er heeft dit totaal geen waarde het enigste wat er toe doet is een leuk en spannend FG hebben

Zodra mensen is gaan inzien dat een fort slechts een hulpmiddel is om een leuke avond te hebben zal het mischien beter gaan met de FG,s
 
Bovenaan