• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

klacht indienen

DeletedUser

waar kan ik een klacht indienen?

omschrijving: na de laatste update zijn opdrachten naast arbeidspunten ook haalbaar vanaf lvl. en met de opdrachten zijn er 2 edele ( schiet ) wapens te verkrijgen. de belle stars deringer en de granmonts pistool.

klacht 1: waarom zijn er 2 schiet wapens te verkrijgen, maar geen slag wapens?

klacht 2: mensen die de granmonts pistool vinden tijdens arbeiden ( dus niet krijgen bij opdrachten ) kunnen hem nu nog moeilijk verkopen ( iedereen kan hem immers vroeg of laat krijgen )


oplossing: bij de opdracht waar je granmonts pistool kunt verkrijgen moet een optie komen dat je kunt kiezen ( net zoals bij de greenhornset / een bijl ( slag ) of een katapult ( schiet ). dus OF een granmonts pistool ( schiet ) of een bijvoorbeeld nats machette ( slag )

mvg
 

DeletedUser12351

nats machete is vele malen beter, en ook duurder, dan granmonts pistool :p
 

DeletedUser12590

Dan moet je eerder OF Granmonts Pistool OF Cody Stootdolk.
 

DeletedUser12351

codys stootdolk is zelfs beter/duurder :D Dan moet je eerder denken aan fiagros
 

Deleted User - 308552

Misschien kun je dit voorstellen als feature, de support kan er namelijk niet veel mee ;)
 

DeletedUser12590

codys stootdolk is zelfs beter/duurder :D Dan moet je eerder denken aan fiagros

Nou, ze zijn wel degelijk gelijk aan elkaar. Granmonts is zelfs beter. Duurder is hij nu enkel omdat het geen quest wapen is, zoals Granmonts wel is.

Naam: Granmonts|Cody
Level: 30 | 30
Schade: 15-89|42-60
Gemiddeld: 52|51
Verkoop: 1340|1300
3 Weerstand | 3 Slagkracht
4 Handvaardigheid | 4 LP

Kwa skills is Cody ongetwijfeld beter (7 duelskills v 3), kwa schade is Granmonts gemiddeld beter, max is ook beter, maar minder betrouwbaar. Is meer waard in verkoopwaarde en enkel de marktwaarde is nu, zoals eerder gezegd minder. Dus deze 2 zouden een perfecte match vormen

Zelfde geld overigens voor BSD|Athos. Hernandos is een verhaal apart. Kwa level zou hij moeten horen bij Allens, maar een gemiddelde verschil van 93|110=17. Kwa schade zou hij dus beter passen bij Youngers, maar dat scheelt weer 10 levels. Dus ja, er zijn zeker opties, enkel voor Hernandos is het lastig een schiettegenpool te selecteren.
 

DeletedUser12351

ik zou eerder zeggen dat drakes en cody´s aan elkaar gelijk zijn. Al is dat misschien niet zo in kosten en schade zo te zien :p Nats hoort trouwens bij Allens (bijna zelfde inkoopwaarde) en Hernando´s gewoon bij youngers (zelfde inkoopwaarde)
 

DeletedUser

de old gang the westers hebben ooit een hele zomer lang geprobeerd verborgen quest te vinden.... ik kan je verzekeren... er zijn geen quests ;)
 

DeletedUser

Als ik eerlijk moet zijn vind ik deze klachten niet onder klachten vallen.
 
Bovenaan