• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Anti dieet dag

DeletedUser4007

als je de intro reeks al niet nuttig vind
dan zou ik aan deze reeks niet eens beginnen als ik jouw was :laugh:
 

DeletedUser8307

Ik aanvaardde deze morgen de opdracht. Wanneer ik nu terugkijk wat ik moet doen, staat deze er niet meer en kan ik dus ook niet bekijken wat ik moet doen. Zowel in de saloon als bij het opdrachtenboek staat er geen openstaande opdracht meer. Kan iemand zeggen wat het probleem is? Is dit normaal? En wat moet je doen om de opdracht te voltooien?
 

DeletedUser15117

Zoals in de begintekst staat, moet je naar de oude vrouw naast de bosgrond. Zo'n opdracht waarbij je niets hoeft te doen is er niet voor niets.
 

DeletedUser

Komt er nog een opdracht nadat je de calorie bom hebt gekregen?
 

DeletedUser8307

Lijkt me wel, vermits het een opdrachtenreeks is die loopt tot zondag.
 

DeletedUser3012

Toen ik de caloriebom kreeg, verscheen er geen bericht dat je de quest afgesloten hebt (zoals normaal gesproken het geval is als je een questreeks afsluit).

Ik weet niet of dit altijd zo is als het om tijdelijke opdrachten gaat, maar het zou een aanwijzing kunnen zijn dat er nog meer komt.
 

DeletedUser15117

Als er een prestatie is, kan je die zien bij de prestaties.
 

DeletedUser8307

Dat je hem tot zondag kan aannemen betekent niet dat het een lange reeks is... ;)

Neen, dat zeg ik ook niet. Maar er stond wel 'opdrachtenreeks' op de beginpagina, dus er moesten meerdere opdrachten zijn. :)

Als er een prestatie is, kan je die zien bij de prestaties.

Dus jij zegt hier juist dat je prestaties kan zien bij prestaties? :blink: :p

Er is geen prestatie van deze opdracht.

Nope, inderdaad.

Heel erg raar dat er voor deze gelegenheid een opdrachtenreeks loopt. En erg snel in elkaar gezet lijkt me. Maar goed, we hebben weer eens een paar opdrachten gekregen. :p
 

DeletedUser6377

Heel, heel erg jammer dat er geen titel als 'dikzak'/'dikkertje' maxysaus of 'om op te vreten' maxysaus te verkrijgen is. Dat had ik nou geweldig gevonden.
 
quest is dus niet tot en met zondag :hmf:
vet ben ik 29 min te laat :/
op dk5 100 ap lang warme maaltijd gezocht en geen enkele gevonden :p had er nog maar één nodig om quest af te sluiten :(
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Ik had nog maar 1 warme maaltijd nodig -.-
En nu heb ik de rest voor niets van de markt gekocht...
 
Bovenaan