• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

waar is Wereld 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

ik heb een vraag over w3

ik ben 2 jaar geleden geleden gestopt, ik speelde toen in w3. maar nu is w3 er niet meer, is die wereld kapot gegaan??? :(
 

DeletedUser

hahaha, ben ik daar gelukkig optijd gestopt :laugh: .

jammer dat die weg is.

bedankt voor de info ;)
 

DeletedUser

ik was daarvoor al gestopt, ik ben net pas sinds een maand begonnen. wel jammer, had ik toen maar doorespeeld, dan was ik vast lvl 120 :D
 

DeletedUser12351

of w7 :p Legends naar w1 war etc naar w7. ]Tenzij mensen al op een van deze werelden speelde
 

Deleted User - 308552

Discussie verplaatst naar de schapenkooi


Het is eigenlijk wel jammer dat Legends en War uit elkaar zijn gegaan :p Het was leuk geweest als je alle grote allianties van de oude werelden bij elkaar zou hebben :)
 

DeletedUser

ik kan me die allianties niet meer herinneren. de enigste stad + aliantie die ik me kan herinneren zijn bumble bee en mijn stad.
 

DeletedUser

Discussie verplaatst naar de schapenkooi


Het is eigenlijk wel jammer dat Legends en War uit elkaar zijn gegaan :p Het was leuk geweest als je alle grote allianties van de oude werelden bij elkaar zou hebben :)

Volgende stap van INNO in z'n grote opruimingsplan lijkt me dat w7 straks naar w1 mag migreren.
Wouldn't that be awesome?
 

DeletedUser

Waarom nog enorme hoeveelheden producten in forten steken als ze toch weggaan ooit.
Of steden op andere servers met enorme bouwpunten, is ook veel geld in gestopt.

Beter W1 blijft voor altijd bestaan en zet dan meteen de migraties open van elke wereld. Zet dan ook de steden over uit de Top 10. Geef de producten van de forten terug en misschien nog wel de oude 1.0 map terug en maak dan een superwereld.

Mensen met meerdere accounts mogen de spullen op het account op w1 zetten.

Klein nadeel is hyperinfilatie.
 

DeletedUser

Ik ga dit plan beter uitwerken en dan moet er een stemming komen. Maar dan moet ook echt iedereen stemmen zodat we als NL individu kunnen worden.

Hulp is altijd welkom, want de uitvoering is wat lastig en alle nadelen een oplossing voor vinden ook.

Dit blijft een goed idee, maar dan moeten er geen nieuwe werelden bijkomen en iedereen moet z'n zegje gedaan hebben waarom wel en waarom niet. Als iedereen gestemt heeft en iedereen blij is met het plan, dan is het aan Marco om het naar de dev's te sturen aangezien dit de stem is van NL.

Dus, misschien is het handig een paar mensen te hebben die willen helpen, want dit is zeker niet uitzichtloos als het perfect is en NL (het gaat alleen om de stemmen van NL hierbij en niet van .net en .de enz, want dit gaat om de toekomst van onze server en .net heeft er niks mee te maken, alleen de dev's moeten dit plan uitvoeren.
 

DeletedUser6405

Mijn stem heb je, maar het lijkt me het beste om de stemmen van w7 te hebben ?
 

DeletedUser385

Waarom nog enorme hoeveelheden producten in forten steken als ze toch weggaan ooit.
Of steden op andere servers met enorme bouwpunten, is ook veel geld in gestopt.

Beter W1 blijft voor altijd bestaan en zet dan meteen de migraties open van elke wereld. Zet dan ook de steden over uit de Top 10. Geef de producten van de forten terug en misschien nog wel de oude 1.0 map terug en maak dan een superwereld.

Mensen met meerdere accounts mogen de spullen op het account op w1 zetten.

Klein nadeel is hyperinfilatie.

je wilt gewoon de oude versie?

die bestaat ook nog :p alleen wel zonder de kerst en paas item sets ...
 
Maak er dan gewoon een nieuwe wereld van.
Een nieuwe wereld met update 1.zoveel

Dat is allemaal veel makkelijker :D
 

Deleted User - 308552

De update voor de shop :rolleyes: Maareh, Jordy, als je dit wil uitwerken bediscussiëren we het wel in het ei van columbus ;)
 

DeletedUser

Ja de map van voor 2.0 want als je zo'n mooie nieuwe wereld hebt dan zit het ook echt vol. Het mooiste is dan ook echt veel forten te hebben.

En van voor de upc shop, denk dat dat niet lukt maar het is een idee de shop te behouden maar dan zonder de 3 kistjes en die dan weer laten droppen tijdens fg's.

En Tanais, komt goed. Moet er alleen nog een topic komen haha.
 

DeletedUser15117

En in de shop alleen betalen met UP munten, maakt het spel ook weer wat gebalanseerder.
 

Deleted User - 308552

Maar daar kan een topic met het idee voor worden aangemaakt in het daarvoor bestemde deel van het forum ;) Je kan eventueel aangeven dat er nog aan gewerkt wordt, dan kan ik de oorspronkelijke eerste post aanpassen wanneer nodig. Dit topic kan een *slotje* krijgen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan