• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Craften: Algemeen

DeletedUser11612

Op welke wereld maak je ze en gebruik je premium voor het vinden van de voorwerpen?
Moet zelf eerst nog 5 punten zien te krijgen maar ben alvast de producten aan het zoeken. Weet niet of ik ze om de week kan maken eigenlijk :(

ik heb voor de update spullen gekocht om weg te kunnen tot 650 ongeveer, moet af en toe gewoon wat staal zien te kopen, bonen en steen en kolen zit ik safe voorlopig :) ben er nu 639 op w7 ;)
 

DeletedUser

ik heb voor de update spullen gekocht om weg te kunnen tot 650 ongeveer, moet af en toe gewoon wat staal zien te kopen, bonen en steen en kolen zit ik safe voorlopig :) ben er nu 639 op w7 ;)

Nice daar zit ik nog lang niet aan, heb wel 190 bonen maar die zijn er zo doorheen :p
Nu vandaag 30 biefstukken gekocht ben benieuwd hoeveel punten ik ga krijgen :)

Edit: lvl 597 ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11612

Had een kleine 2000 bonen op voorraad, genoeg kookpotten, mais, kolen voldoende, steen 600 tal stuks, en staal koop ik van jan en alleman :p

Ik mag morgen weer eens proberen ...
 

DeletedUser

Had een kleine 2000 bonen op voorraad, genoeg kookpotten, mais, kolen voldoende, steen 600 tal stuks, en staal koop ik van jan en alleman :p

Ik mag morgen weer eens proberen ...

Dat is het betere werk, voor hoeveel koop jij dat staal dan?
 

DeletedUser8307

Is er iemand die hars wil verkopen op Arizona of die hars wil maken op Arizona? Ga ook maar eens verder gaan craften na een tijdje inactief geweest te zijn. Wel nog maar 300 puntjes, maar dat stijgt snel hoop ik. :D
 

DeletedUser12351

ach ik heb er wel een kameel en 200k aan over gehouden :p

on topic
zijn er mensen die spullen voor mij op w7 willen zoeken dan kan ik spullen zoeken op w1,ari,bis,col. Stuur maar een tg op w7

kwakzalver 103 :p maar ik ben hard aan het werk.
 

DeletedUser

ach ik heb er wel een kameel en 200k aan over gehouden :p

on topic
zijn er mensen die spullen voor mij op w7 willen zoeken dan kan ik spullen zoeken op w1,ari,bis,col. Stuur maar een tg op w7

kwakzalver 103 :p maar ik ben hard aan het werk.

Wil dat wel op w7 doen maar ben daar nog niet zo een hoog level dus kan nog veel niet. Doe momenteel wel full steen zoeken voor iemand en krijg er biefstukken in de plaats voor op Arizona :)
 

DeletedUser12351

Wil dat wel op w7 doen maar ben daar nog niet zo een hoog level dus kan nog veel niet. Doe momenteel wel full steen zoeken voor iemand en krijg er biefstukken in de plaats voor op Arizona :)

hmm ik zie het nu pas :p, het zou fijn zijn als je graan/aardappels/suiker zou willen zoeken dan zoek ik biefstukken of iets anders op arizona (nog even een klein beetje levelen zodat ik vee drijven kan doen :p)
 

DeletedUser

hmm ik zie het nu pas :p, het zou fijn zijn als je graan/aardappels/suiker zou willen zoeken dan zoek ik biefstukken of iets anders op arizona (nog even een klein beetje levelen zodat ik vee drijven kan doen :p)

Ben momenteel op w7 voor iemand anders aan het zoeken, op ari zoek ik trouwens geen biefstukken meer heb level 600 bereikt :p
 

DeletedUser11612

641 ! :D

Iemand ideetje wat de hoogste ambachtsman is van Thewest globaal eigenlijk?:)
 
Bovenaan