• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

gefeliciteerd tanais

DeletedUser

Dan heb je dat verkeerd gedacht.

Not sure if kidding or just sarcasm

Anyway: Bisser ik heb van svcinc gehoord dat ze spelletjes op het modforum houden, meeste berispringen per week etc. Ook populairste mod en beste trollmod is een verkiezing daar geloof ik.
 

DeletedUser1448

en dat svinc, girafi, geitje etc er allemaal mee gestopt waren omdat ze afgekickt waren door de lage inactiviteit op dit forum.:blink:

Bedoel je hoge inactiviteit? Of gewoon inactiviteit? Of lage activiteit? Of hoge activiteit? :p
 

DeletedUser385

gewoon dat t hier niet actief is -.-

maar wat ik ook zie is dat er weinig gewone mods zijn, en dat forum mod een soort "opstapje" is... dus wie weet he tanais :)
 

DeletedUser

het spel is een zinkend schip, maar dat is ondertussen al maanden duidelijk.
 

DeletedUser

Waarom in godsnaam vind je bannen en berispen niet leuk? Ik dacht toch serieus dat alle mods een kik hadden op berispen en bannen, en dat svinc, girafi, geitje etc er allemaal mee gestopt waren omdat ze afgekickt waren door de lage inactiviteit op dit forum.:blink:

Mja, dat ligt eraan. Je hebt het algemene intern, dat is voor forum en game modjes en ook forum en game apart. In het forum deel was het gewoon wie de meeste berispingen per week uitdeelde. Die kreeg dan 500 goudnuggets extra. Bij de gamemodjes werd dat dan permanente bans.

In het algemene vind je vooral veel spam. Vooral veel topics over dat ze met Noraly naar een onbewoond eiland willen. En dan heb je ook nog de 'mod-community-wedstrijden'. Dat is iedere maand een nieuwe wedstrijd. Vaak zijn het wedstrijden zoals: Bedenk een mooi gedichtje en win een dag met Noor.
Noor is dan de objectieve jury ;)

Maar ja, dat was mijn tijd en toen won Svcinc altijd het forum gedeelte. De wedstrijden voor Noor werden altijd gewonnen door MrMM. De stiekemerd :cool:

Heerlijk :p Heb inmiddels een steen op mn f5 gelegd :p

Nu ff serieus, ik heb inmiddels al meerdere waarschuwingen en berispingen uitgedeeld... En dat vind ik eigenlijk helemaal niet leuk :( Maar verder is het wel leuk, het team is erg gezellig, maar ik denk niet dat de volgende communitywedstrijd volgende week al is (sorry girafi, misschien iets later ;))

:(


On topic: veel succes Tanais! (Deze post is dus geen spam, want hij gaat wel degelijk over het begin onderwerp :D)
 

Deleted User - 308552

Mja, dat ligt eraan. Je hebt het algemene intern, dat is voor forum en game modjes en ook forum en game apart. In het forum deel was het gewoon wie de meeste berispingen per week uitdeelde. Die kreeg dan 500 goudnuggets extra. Bij de gamemodjes werd dat dan permanente bans.

In het algemene vind je vooral veel spam. Vooral veel topics over dat ze met Noraly naar een onbewoond eiland willen. En dan heb je ook nog de 'mod-community-wedstrijden'. Dat is iedere maand een nieuwe wedstrijd. Vaak zijn het wedstrijden zoals: Bedenk een mooi gedichtje en win een dag met Noor.
Noor is dan de objectieve jury ;)

Ik ben hard op weg voor de 500 extra goudnuggets en misschien win ik wel een dag met Noor ;)

Prachtig verhaal trouwens girafi ;) En bedankt voor het succes wensen ;)
 

DeletedUser1448

Lol daarom geef je zoveel berispingen tanais :p


is toch makkie om dat te winnen lol
 

DeletedUser

Vanaf een onbekend eiland ergens in een onbekende zee samen met MrMM;

Welkom Tanais (hier ook maar even :D )
Moge je veel irritante spammers bannen! :cool:

Nu ga ik weer verder van mijn welverdiende vakantie samen met MrMM (Dankje girafi, voor het verklappen van achter de schermen taferelen... )
 

Deleted User - 308552

Vanaf een onbekend eiland ergens in een onbekende zee samen met MrMM; (...)
Nu ga ik weer verder van mijn welverdiende vakantie samen met MrMM (Dankje girafi, voor het verklappen van achter de schermen taferelen... )

Maar... ik had toch een heel goed gedicht gemaakt? En toch ga je er vandoor met MrMM :(

Bedankt ;)
 

DeletedUser

Dus girafi als je de wedstrijd om noor wint mag je een dagje met haar naar de dierentuin om dombo te bezichtigen :p?
 

DeletedUser

Vanaf een onbekend eiland ergens in een onbekende zee samen met MrMM;

Welkom Tanais (hier ook maar even :D )
Moge je veel irritante spammers bannen! :cool:

Nu ga ik weer verder van mijn welverdiende vakantie samen met MrMM (Dankje girafi, voor het verklappen van achter de schermen taferelen... )

We zitten nog steeds op foto's te wachten :whistle:

Gefeliciteerd Tanais :D
 

DeletedUser385

Foto die nét niet kon ;)

als roddelpers fotograaf heb ik er natuurlijk meteen een geschoten :)

ps... rechtse is maarten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

oooohh spammert :D

nou tanais ik wens je vele gegeven banns en goede gedichten !!!!!!! zodat je met noor mag gaan stappen (ik wil dan wel prive foto hebben van jullie :D)
 

DeletedUser15153

Tis alvast een waarschuwing, voor er mensen boos gaan doen en gaan bannen enzo :rolleyes:
 
Bovenaan