• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

We zullen je missen Svcinc!

DeletedUser7458

Een eigenlijk niet weg te denken icoon vertrekt. Bedankt voor je enorme inzet en voor je impact op onze werelden.
Als er iemand al gezag en degelijkheid uitstraalde was jij het wel, was dan ook verbaasd dat de wapenmythe een fabel was. Als jij met zo iets kwam dan werd er gewoon niet getwijfeld :p
Het ga je goed in RL.
 

DeletedUser

Godnondenju Svcinc..... ik zag het al aankomen doordat je al niet meer op fluisters reageert op Colo & Briscoe. Ik heb dit nog nooit eerder gezegd(als ik het zei meende ik het niet) maar je was dus echt de rechtvaardigste & eerlijkste mod.... Heb geen idee of dat ook de beste inhoud maar ik kon in elk geval niet goed met je overweg(Ik dacht van wel maar het is niet idem dito :'D)

Zag je de laatste tijd ook al inactief worden en je levelde al de hele tijd zo traag op briscoe.

Ik wil je bij deze dan ook nog even de achievement ''Grootste-troll-baas-van-the-west'' geven, want die troll van jou met de geheime wapens(die dus niet te vinden waren en waarmee je mensen hun zomer mee hebt verknalt : p ).

Het gaat je goed verder irl, ingame en waar dan ook
 
Heel jammer dat hj stopt. In mijn ogen heeft hij veel betekend vor de communty.

Zeker met zijn prachtige verhalen van de Genaamde wapens op de wiki. En de verborgen opdracht die erachter zou zitten voor dat wapen!De tijd dat iedereen in de chat druk bezig was die raadsels te ontrafelen voor de edele wapens. Terwijl hij het allemaal uit zijn duim had gezogen, echt prachtig!

Bedankt voor die tijden svcinc!

was hij dat :o
oooh mijn held blijf en ga niet weg!
 

DeletedUser

Hmm, kort afscheid hoor Marco, valt me tegen xD

Jammer dat je stopt svcinc, vanaf het begin dat ik met je samengewerkt heb hebben we leuke en minder leuke tijden gehad. Ik denk dat ik toch wel kan zeggen dat je de basis gevormd hebt voor hetgeen wat ik tot nu toe bereikt heb.

Bedankt voor alles svcinc!
:up:
 

DeletedUser15620

Jammer Svcinc,

Blijf je het pel nog wel spelen?
Bedankt voor alles en de leuke tijd.
We gaan nog wel een keertje snookeren he :p

Groetjes!
 
U solliciteert? ^^

Nee hoor, ik weet niet of ik tijd wil steken in teamvergaderingen die voor mij waarschijnlijk op onmogelijke uren zijn (zoals de meeste perfecte uren voor anderen waardoor ik oa maar zelden online deelneem aan fortgevechten).

Het is gewoon spijtig dat hij er nu ook mee stopt. Samen met Girafi die nog niet erg lang geleden er mee gestopt is ben ik mijn berispers kwijt. Dat schept toch ergens een band.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

jammer dat svcinc vertrekt :( iedereen zal hem hard missen maarre wie gaat simmies een handje helpen? :p
 

DeletedUser

Nee hoor, ik weet niet of ik tijd wil steken in teamvergaderingen die voor mij waarschijnlijk op onmogelijke uren zijn (zoals de meeste perfecte uren voor anderen waardoor ik oa maar zelden online deelneem aan fortgevechten).

Het is gewoon spijtig dat hij er nu ook mee stopt. Samen met Girafi die nog niet erg lang geleden er mee gestopt is ben ik mijn berispers kwijt. Dat schept toch ergens een band.

Ik bedoelde eigenlijk: U solliciteert naar een berisping? :p Maar ik snap je punt hoor. :)
 

DeletedUser13404

Mijn mooiste herinnering aan svinc:

"Laatst gewijzigd door svcinc : 10 January 2011 om 18:06. Reden: Normale tekst kan ook, je moet niet zo belachelijk groot schreeuwen" :D
 
Ik bedoelde eigenlijk: U solliciteert naar een berisping? :p Maar ik snap je punt hoor. :)

Ah, zo :D

Ik had nog al zoiets te horen gekregen dat ik aan het solliciteren ben voor mod omdat ik het rode driehoekje nogal graag gebruik.

Naar een berisping solliciteer ik zeker niet.
 

DeletedUser

Je was zeer (te) streng, maar wel heel jammer dat je ermee stopt.

Leuk dat je hem bij z'n vertrek nog zo'n sneer geeft x)
Heel jammer dat hj stopt. In mijn ogen heeft hij veel betekend vor de communty.

Zeker met zijn prachtige verhalen van de Genaamde wapens op de wiki. En de verborgen opdracht die erachter zou zitten voor dat wapen!De tijd dat iedereen in de chat druk bezig was die raadsels te ontrafelen voor de edele wapens. Terwijl hij het allemaal uit zijn duim had gezogen, echt prachtig!

Bedankt voor die tijden svcinc!

Dat was...prachtig X)

ja svcinc was de beste mod :S

stom dat ie weg is... en vooral op de maneir hoe ...

als je kijtk hoe ze t zeggen:

"hij is geen onderdeel meer"
klinkt als, hij is eruit getrapt :S

svcinc, bedanktvoor alles, je was en bent geweldig, en altijd welkom

O jij weer...

Tsjongejonge, een oude rot uit het vak die vertrekt. Wij hebben in het verleden nog heel wat gefit. :D
Jammer dat je gaat jongen. Je hebt veel voor dit spel en de spelers betekend!

Zozo jong, op het moment dat ik jou nog wat zie posten moet ik echt in mn geheugen graven waar ik je ook alweer van kende...nostalgie :p


Adieu svcinc, je hebt het lang uitgehouden :p
 

DeletedUser

Leuk dat je hem bij z'n vertrek nog zo'n sneer geeft x)


Dat was...prachtig X)



O jij weer...



Zozo jong, op het moment dat ik jou nog wat zie posten moet ik echt in mn geheugen graven waar ik je ook alweer van kende...nostalgie :p


Adieu svcinc, je hebt het lang uitgehouden :p

onder welke steen kom jij vandaan? :p
 

DeletedUser6405

Bedankt voor je inzet en enthousiasme ! We gaan je missen op the west !

Succes verder !

Groet Harry
 

DeletedUser3874

Tsjongejonge, een oude rot uit het vak die vertrekt. Wij hebben in het verleden nog heel wat gefit. :D
Jammer dat je gaat jongen. Je hebt veel voor dit spel en de spelers betekend!

Op een gegeven moment gaat een "oud monument" ook gewoon vervallen.

Godnondenju Svcinc..... ik zag het al aankomen doordat je al niet meer op fluisters reageert op Colo & Briscoe. Ik heb dit nog nooit eerder gezegd(als ik het zei meende ik het niet) maar je was dus echt de rechtvaardigste & eerlijkste mod.... Heb geen idee of dat ook de beste inhoud maar ik kon in elk geval niet goed met je overweg(Ik dacht van wel maar het is niet idem dito :'D)

Zag je de laatste tijd ook al inactief worden en je levelde al de hele tijd zo traag op briscoe.

Ik wil je bij deze dan ook nog even de achievement ''Grootste-troll-baas-van-the-west'' geven, want die troll van jou met de geheime wapens(die dus niet te vinden waren en waarmee je mensen hun zomer mee hebt verknalt : p ).

Het gaat je goed verder irl, ingame en waar dan ook
Tja zijn een aantal zaken die mij al tijdje tegensteken.
En die wapens voor de zoveelste keer :p Iedereen die daarin trapte is gewoon niet geheel goed bij z'n hoofd.

Moet zien of ik nog op Bris blijft, W1 waarschijnlijk wel.

Hmm, kort afscheid hoor Marco, valt me tegen xD

Jammer dat je stopt svcinc, vanaf het begin dat ik met je samengewerkt heb hebben we leuke en minder leuke tijden gehad. Ik denk dat ik toch wel kan zeggen dat je de basis gevormd hebt voor hetgeen wat ik tot nu toe bereikt heb.

Bedankt voor alles svcinc!
:up:
Opvoeding gebeurt met een slag om de oren, enkel via beloningen werken is gewoon belachelijk en totaal verkeerd. En dat korte afscheid tja had niet meer verwacht.

Bedankt voor je inzet en enthousiasme ! We gaan je missen op the west !

Succes verder !

Groet Harry

FC Stinkie wat maak je me nou. All the best ouwe belg!
En voor de laatsten, de meest hartelijke personen die ik gekend heb op The West, tot nu toe ook de meest eerlijke als het op een mening aankomt.
 

DeletedUser15153

Ik heb geen flauw idee wie je bent, ik zal je dus ook niet missen :D.
Maar alsnog het allerbeste en die verdere onzin :rolleyes:
 
Bovenaan