• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nachtbrakers

DeletedUser12477

Ff de power knop ingedrukt houden?

http://community.eu.playstation.com...ewone-AV-kabel-of-S-video-kabel/td-p/13821519

Zoals op [N]gamer al tegen je was gezegd:)

EDIT: Dat heb je dus al gedaan :)

Ik weet niet of je beneden een tv hebt die wel HDMI ondersteunt? Probeer het anders daar even op.

Doet hij het daar ook niet op, ff Nintendo bellen

Allemaal gedaan :p Nintendo bellen doe ik pas als echt niks werkt. Oke, laat ik alles ff opnieuw bekijken: Moet het beelscherm op de tv al aanstaan al voordat je de gamepad hebt gesynct?

Ps. hoe weet je dat ik ook op ngamer zit? :p
 

DeletedUser4468

Allemaal gedaan :p Nintendo bellen doe ik pas als echt niks werkt. Oke, laat ik alles ff opnieuw bekijken: Moet het beelscherm op de tv al aanstaan al voordat je de gamepad hebt gesynct?

Ps. hoe weet je dat ik ook op ngamer zit? :p

Zelfde naam, zelfde avater:D

Maar ik weet dan ook niks meer:(
 

DeletedUser

Allemaal gedaan :p Nintendo bellen doe ik pas als echt niks werkt. Oke, laat ik alles ff opnieuw bekijken: Moet het beelscherm op de tv al aanstaan al voordat je de gamepad hebt gesynct?

Ps. hoe weet je dat ik ook op ngamer zit? :p

hier haal ik 1 feit uit de wii is veel logischer xD
 

DeletedUser4468

Lkkr, hoe heb je het gefixt?

EDIT: Nieuwe gehaald bij de GM dus:)

Welke games heb jij erbij gekocht?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12477

Nieuwe gehaald bij foregames ;) Ik had m'n geld terug gekregen bij game mania. Ik eb er NSMBU en AC III bij gekocht. :laugh: Nu updt downloaden, maar die werkt niet erg goed...
 
Bovenaan