• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The Historie of The West (coming soon)

DeletedUser

dat is waar ja... ik ga vandaag maar eens beginnen met het programmeren,
aangezien peter16 niets meer van zich laat horen...:S
 

DeletedUser

Ik zal vandaag wel even met hem contact opnemen in de chat:) Nog niet beginnen voordat ik terug antwoord geef oke?
 

DeletedUser

prima!!!
ik hoop dat ie er nog mee door wil, maar anders wil ik het wel overpakken
 

DeletedUser

Geen idee of t al gemeld is... maar een correct engels is

'The History of The West'

Eerder dit topic zei Peter16 dat het een combinatie tussen Nederlands en Engels is en dat de titel daardoor geen echte taal is. Nederengels, hoogstens :p
 

DeletedUser14730

Update!!

Ik heb de draad weer opgepakt na een tijdje drukt te hebben gehad met projecten. We gaan het anders aanpakken. Wat wordt anders:

- Iedere speler kan zijn of hem pagina zelf maken.
- Er gaan twee opties komen. Een eigen foto uploaden met een bepaalde afmeting of je heb keuze uit standard the west foto's
- De werelden gaan gescheiden worden. Wereld 1 t/m 7 en briscoe, colorado en arizona.
- Iedere wereld heeft dan ook een eigen pagina oftewel geschiedenis. Ik heb dan ook mensen nodig van die werelden die over ze wilt vertellen. Wereld 1, Wereld 2 enz...
Dit is momenteel op schema. De naam is veranderd naar : The Western History

Voor updates moet je hier in de gaten houden...
 
x1g2tj.jpg


Beste spelers,

Ik en een vriend van me,veel wetende van website scripts hebben voorgenomen een website te maken. Deze gaat namelijk over The Historie of The West.
Je vraag je af,Historie of The West?
We zijn hier om alles aan jullie te vertellen.


Wat betekent Historie of The West?
De betekenis van de naam kom vooral uit het doel van de website.


Wat is er bij Historie of The West?
]Bij Historie of The West kan je namelijk ervaringen lezen van leden die een mooie geschiedenis en nogal een slechte geschiedenis achter de rug hebben. Het is natuurlijk leuk om te lezen over spelers,steden en niet te vergeten allianties.

Wat is het doel?
Er zijn verschillende doeleinden om met deze website om te gaan. Ik zal er een paar noemen:
1. Nieuwe leden meer inzicht krijgen over het spel
2. Wanneer jij wat ouder bent geworden en dan terug wil kijken naar je geschiedenis over The West,hoe het was en is verlopen.


Welke werelden precies?
Ik ben nog aan het overleggen met me collega over welke werelden we het geschiedenis gaan nodig hebben. Wereld 4,Arizona en Briscoe zijn al zeker van de partij. Ik geef hier nog info over.

De website is nog in de maakt. Dus vraag nog niet voor de link.

Hierbij vraag ik jullie om je persoonlijke geschiedenis te schrijven om de website compleet te maken. Minimaal 1 jaar ervaring. Als je je geschiedenis schrijft vermeld dan ff je spelersnaam en welke wereld je zit.

Ik voeg dan straks nog een foto toe,hoe er een geschiedenis minimaal eruit mag zien. Je mag er natuurlijk ook foto;s bij zetten zie je straks ook in het voorbeeld.


Indien je je geschiedenis al heb,gelieve in een Word document,zou ik je beleefd willen vragen deze te mailen naar: petersitteren@hotmail.com

Als je vragen heb,ik ben bereikbaar op de spelwereld Briscoe. Gebruikersnaam: peter16,indien je niet op Briscoe ben,kan je me nog altijd mailen voor vragen. Mijn emailadres is hierboven vermeld.

Ik hoor nog van jullie.


Dit is natuurlijk een ruwe schets.

euiy9y.jpg

Ik doe mee!!!
PM me maar ingame met instructies, nog wel eerst ff reeks examens afwerken, dan heb ik wat meer tijd (maar zit ook nog ergens weekje griekenland tussen, dus ik ga er wel tijdje aan bezig zijn). Wnr moet zo'n ding afzijn? :D
 

DeletedUser7902

Wereld 4,Arizona en Briscoe zijn al zeker van de partij.


Serieus? w1,2 en 3 hebben wel een mooiere geschiedenis dan 4/noobwerelden
 

DeletedUser14957

HEUJ daar is mijne :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

Wereld 6... oh wacht :hmf:

Lijkt mij wel leuk, maar verander de naam alsjeblieft naar óf Nederlands, óf Engels, niet beide, want "The Historie of The West"... alsjeblieft :blink: Óf "The History of The West" óf "De Historie van The West"....
 

DeletedUser14730

Ik en een speler dachten aan The Western History, we willen niet alleen in het Nederlands blijven. We gaan ook naar het Engels. Vandaar we een http://www.western-history.com gaan nemen. #JackStonehand ik hou je op de hoogte ik maak er ook een standard vragenlijstje bij,zodat het makkelijker wordt voor de speler om over hem of zij geschiedenis te praten. Als ervaren speler is het altijd leuk om over een paar jaar terug te kunnen kijken ,misschien met je kinderen zelf,toch?
 
Sure, over een jaar sluit TW ofzo ;)

juist daarom!


Ik en een speler dachten aan The Western History, we willen niet alleen in het Nederlands blijven. We gaan ook naar het Engels. Vandaar we een http://www.western-history.com gaan nemen. #JackStonehand ik hou je op de hoogte ik maak er ook een standard vragenlijstje bij,zodat het makkelijker wordt voor de speler om over hem of zij geschiedenis te praten. Als ervaren speler is het altijd leuk om over een paar jaar terug te kunnen kijken ,misschien met je kinderen zelf,toch?


nee, dan wil ik liefst zo snel mogelijk vergeten dat ik hier 2 jaar van me leven aan heb verspild :p
maar lijkt me wel grappig om later te kijken hoe ik me over zo'n stom spel heb opgewonden toen ik klein was, indien dat eerste niet lukt
 

DeletedUser14730

#jack dit is geen tijd verspillen. De tijd dat ik zou gaan chatten op The West,die tijd gebruik ik om dit project te maken.:):) Chatten is gewoon tijdrovend. Ik ken jou niet in het echt en we praten gewoon is tijdverspillen toch?
 
Zei ik ook niet, maar dit is een stuk fanatieker dan chatten :p
Ga je je haast voor jezelf schamen als je kleinkinderen het te zien krijgen (zoals je zei). Maar ik doe wel mee hoor, leg me ff uit wat ik moet doen dan en dan stuur ik wel zo'n tekst in, net als willem in je voorbeeld :)
 

DeletedUser14730

Ik heb de draad weer opgepakt na een tijdje drukt te hebben gehad met projecten. We gaan het anders aanpakken. Wat wordt anders:

- Iedere speler kan zijn of hem pagina zelf maken.
- Er gaan twee opties komen. Een eigen foto uploaden met een bepaalde afmeting of je heb keuze uit standard the west foto's
- De werelden gaan gescheiden worden. Wereld 1 t/m 7 en briscoe, colorado en arizona.
- Iedere wereld heeft dan ook een eigen pagina oftewel geschiedenis. Ik heb dan ook mensen nodig van die werelden die over ze wilt vertellen. Wereld 1, Wereld 2 enz...
Dit is momenteel op schema. De naam is veranderd naar : The Western History

Voor updates moet je hier in de gaten houden...


Op 15 januari 2012, 17:34 is dit onderwerp geplaatst. Ik hoop dan dat ik het ook op 15 januari 2013 online te gooien,indien ik genoeg vrije tijd heb.

Welke updates er zijn:
- Je gaat je geschiedenis kunnen wijzigen & verwijderen.
 

DeletedUser14730

Maak je geen probleem met foto's, het enige wat je nodig ga hebben is je profielfoto als je je eigen wilt gebruiken. Ik heb dit ook weer niet verteld.



*PS
- Foto's van wapens, kleding, hoofd, linkerhand, en rechterhand zijn op de website beschikbaar.
- Er zijn 30 profielfoto's van man en zowel vrouw (60 dus)waaruit je kunt kiezen. Je mag je eigen gebruiken,dat zal je dan moeten uploaden.
- Er is een grammatica ingebouwd in de text editor. Dus fouten zijn zichtbaar.
- Er gaan 2 voorbeelden van een geschiedenis zijn.
- Er is een zoekfunctie om je profiel in een later stadium snel proberen te vinden.
- Bepaalde gegevens worden direct geëncrypteerd (het beveiligen van je gegevens,ik zelf ga je wachtwoorden niet kunnen zien).
- Er is een vragenlijst die we stellen. Zo hoef je ook niet bang te zijn dat je voor een leeg stuk land kom te staan.
 

DeletedUser14730

Ik ben al klaar met dit project. Het lanceren en online zetten zal binnenkort gebeuren. Als ik hem lanceer zal ik een andere post openen.
 
Bovenaan