• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

IGteacher

DeletedUser385

beetje onzin gezien er geen nieuwe t-wers komen

en degene die komen kijken niet op t forum ;)
 

DeletedUser

beetje onzin gezien er geen nieuwe t-wers komen

en degene die komen kijken niet op t forum ;)

Dit klopt inderdaad. Maar dat is dus de bedoeling mensen komen het te weten via verderzeggen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat we een IGmessage ofzoiets zouden krijgen.

Groetjes,
Heulsen
 

DeletedUser385

Dit klopt inderdaad. Maar dat is dus de bedoeling mensen komen het te weten via verderzeggen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat we een IGmessage ofzoiets zouden krijgen.

Groetjes,
Heulsen


t idee is hardstikke leuk hoor :)

ik hoorde t al op de tribalwars chat :p en toen zei ik ook al nee :p

maar toch , ga zo door... misschien vind je wel een hele nieuwe speler voor t spel !

zou hard nodig zijn...
 

DeletedUser13404

Krijgt je topic niet voldoende aandacht misschien? :no:
___
Hallo,

Ken je het gevoel dat je amper tijd hebt om een spel te leren kennen? Dat je net begint, maar dat de andere spelers al zorgen dat je het niet meer normaal kan leren? Wij kennen dat gevoel wel. Ons doel; zorgen dat jij voorbereid in het spel te recht komt. Klaar om weerstand te bieden.

Nou is het probleem natuurlijk? Hoe kunnen we dat doen? Daar hebben wij ook over lopen nadenken, en volgens ons hebben wij de beste oplossing! Om het doel te bereiken zoeken wij mensen die het spel kennen en kunnen, om jullie te vertellen hoe het werkt.

Wat we voorheen alleen bij TribalWars deden (TwMentoraat) is nu begonnen uit te breiden. Vanaf nu gaan wij verder als InnoGamesTeacher (of simpel gezegd; IGteacher). Nu kunnen we u ondersteuning bieden in elk spel van InnoGames. Dus binnenkort bent u misschien wel de proffesioneelste speler van TribalWars, Forge of Empires, Grepolis, The West of een ander InnoGames spel.

U kunt alles van ons vinden op onze website; www.igteacher.com. Aan het begin ziet u een pagina met alle spellen. Door op een spel te drukken, komt u van dat spel meer te weten.
Nu is het leuk om meer te weten te komen over een spel, maar natuurlijk is het veel leuker om het spel te leren! Om dat te doen, klikt u op aanmelden, en vult u het formulier in met de juiste gegevens.
Wij zorgen dan dat u zo snel mogelijk reactie van ons krijgt. Natuurlijk is het niet te doen om altijd te kijken of er al reactie is, of om de site open te houden. Daarom krijgt u iedere keer dat er wat veranderd aan uw aanmelding een mailtje.

Nadat u een afspraak heeft gemaakt met een mentor die op u ticket reageerde, zal hij u zoveel mogelijk leren het spel te spelen. "Wat is het slimste om te doen als je net begonnen bent?" "Hoe kom je hoog in de ranglijst, en hoe blijf je daar?" Allemaal vragen die de mentor dan zal beantwoorden.

IGteacher is nog wel een beginnend project. Dat betekent dat we op dit moment nog niet alles kunnen bieden wat wel zou moeten... Dat is de reden dat we JOU nodig hebben! Ben jij goed in Grepolis? Tribalwars? Forge of Empires? The West? Een ander InnoGames spel? Meld je dan snel aan als mentor! Dat doe je door op onze website te klikken op "solliciteren", of klik op de link in mijn handtekening. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Natuurlijk ben je niet alleen nuttig als mentor. Wij zoeken ook mensen die les van ons willen volgen. Ben jij degene die wij zoeken? Volg les van ons, en vertel door aan je vrienden van ons bestaan. Zet het op Facebook, Twitter, Hyves, je profiel of ergens anders. Zo kunnen wij bieden wat JIJ nodig hebt.

Hopelijk weet je nu genoeg van ons... Zo niet, laat een reactie achter!
Groeten,
Het team van IGteacher.

-> Professioneelste
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Typo's gebeuren ^^
Ik zal het aanpassen zo snel als ik weet hoe ik het bericht aanpas...
 

Deleted User - 308552

Je kan een bericht maar een uur lang aanpassen, daarna niet meer. Tip: vraag een forum moderator om het aan te passen.
 

DeletedUser8307

Ik denk niet dat het nodig is om ze lastig te vallen als je een typfout maakt. ;)
Daarbij: er komen (zo goed als) geen nieuwe spelers op the-west. Je leert dit spel ook heel snel. Na enkele dagen kon ik 't al volledig. :) Heus niet moeilijk. Denk daarbij ook nog eens aan de wiki, tw-db.info en het forum als hulpmiddelen. :)
 

DeletedUser6801

Nou hannes, dat zou ik niet zomaar zeggen.

Een beetje arbeiden, oké, dat is zo geleerd. Maar vergis je niet in het duelleren en de fortgevechten. Ik denk dat je zeker een halfjaar regelmatig fortgevechten moet doen voordat je een echte goede fg'er bent. FG-leider wordenis al helemaal een klasse die voor weinigen is weggelegd.Duelleren is wat dat betreft ook een zeer complex gebeuren. Je zult op meerdere wereld langere tijd op hoog niveau moeten duelleren. Kost veel tijd en moeite.
Ik denk dat het nuttig is dat nieuwe spelers hierin worden begeleid.
 

Deleted User - 308552

Daar ben ik het mee eens. Je kan wel je character de beste fg-skills geven, maar dan nog is-ie niet meteen heel goed :o Maar wat (naar mijn mening) het moeilijkst is is fortgevechten goed leiden. Ik heb het zelf wel een aantal keer gedaan, maar het heeft behoorlijk lang geduurd voordat ik door had hoe alles moest.. En ik speel inmiddels 2 jaar :o
 

DeletedUser

Daar ben ik het mee eens. Je kan wel je character de beste fg-skills geven, maar dan nog is-ie niet meteen heel goed :o Maar wat (naar mijn mening) het moeilijkst is is fortgevechten goed leiden. Ik heb het zelf wel een aantal keer gedaan, maar het heeft behoorlijk lang geduurd voordat ik door had hoe alles moest.. En ik speel inmiddels 2 jaar :o

kan jij dan fg's leiden ? :p:no::tumble:
 

DeletedUser8307

Nou hannes, dat zou ik niet zomaar zeggen.

Een beetje arbeiden, oké, dat is zo geleerd. Maar vergis je niet in het duelleren en de fortgevechten. Ik denk dat je zeker een halfjaar regelmatig fortgevechten moet doen voordat je een echte goede fg'er bent. FG-leider wordenis al helemaal een klasse die voor weinigen is weggelegd.Duelleren is wat dat betreft ook een zeer complex gebeuren. Je zult op meerdere wereld langere tijd op hoog niveau moeten duelleren. Kost veel tijd en moeite.
Ik denk dat het nuttig is dat nieuwe spelers hierin worden begeleid.

Duelleren is inderdaad niet simpel. Dat is misschien wel waar. Alhoewel, het is ook 'maar' skills verdelen.

Fortgevechten zijn niet zo moeilijk imo, maar 't is misschien omdat ik 't spelletje al een tijdje speel. :p
 

DeletedUser385

bovendien je kan niet iemand eenduidig informeren over duel stat verdeling

dat ligt helemaal aan hoe je zelf speelt en wat je wilt ;)
 

DeletedUser6801

Duelleren is inderdaad niet simpel. Dat is misschien wel waar. Alhoewel, het is ook 'maar' skills verdelen.

Was het maar zo simpel. Welke kleren moet je aan tegen welke tegenstander? Klein voorbeeldje, maar benodigd zeker tijd lang ervaring.

Zou voor nieuwe spelers leuk zijn als ze dit via een goede manier te weten kunnen komen.
 

DeletedUser

Leuk die activiteit hier :)

Bedankt voor het meedenken.
Helaas hebben we nog steeds geen enkele leerling gehad.
Bij deze verzoek om een link naar ons in jullie profiel te zetten.

Nog ideeën? Stuur gerust een privebericht :D
 

DeletedUser4468

Ik heb nu een account aangemaskt, maar nu heb ik een vraagje:

Ik heb eerst een account aangemaskt, en ik moest ook een motivatie schrijven, en mn skypenaam geven e.d.

Nu ben ik ingelogd, moet ik weer een motivatie gaan schrijven, moet ik dit nu doen?

Ik heb namelijk geen zin om het te doen, maar ik vraag me af of jullie het nu wel goed hebben ontvangen;)

Lauy15
 
Bovenaan