• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelsysteem faalt maar weer eens...

DeletedUser

nee jij had het over iemand die in arizona veel winde met zelfde skills als jouw op w7 en daar had ik het over niet over dat duel dat ik net poste dat is andere wereld

Dat snap ik. Ik geef 2 antwoorden.

1. Nee dat ging niet over jou.
2. Dat duel kan gewoon geluk zijn, ongeacht welke wereld het is.
 

DeletedUser14072

lolz wie gebruikt er tegenwoordig nou weerstand xD die slagkrachters kunnen niet eens mikken
 

DeletedUser

'en zo gaan de laatste tijd de meeste duels'

wel veel geluk de laatste tijd dan :D

Goed luisteren, al heb je 500 mikken en je tegenstander 0 uitwijken, als je niet alles goed mikt dan raak je praktisch nooit 8 keer. Zo simpel is het.
 

DeletedUser14072

xD dat is zeker het slechtste antwoord van de dag ik raak met 400 mikken iemand 8x op groen in meer dan 100duels
 

DeletedUser14072

zo denk ik juist over de rest die hier reageren -.-

volgens mij ben ik een van de enige die het hier juist heeft
 

DeletedUser

xD dat is zeker het slechtste antwoord van de dag ik raak met 400 mikken iemand 8x op groen in meer dan 100duels

Als je nou eerst eens de moeite leest op mijn post eens goed door te lezen, en daarna nog eens een poging doet om een zinnig antwoord te geven.

Als het dan nog niet lukt dan geef ik de moed op.... :blink:
 

DeletedUser3012

zo denk ik juist over de rest die hier reageren -.-

volgens mij ben ik een van de enige die het hier juist heeft

Zolang de formule waardoor berekend wordt hoe groot de kans is dat je iemand raakt bij bepaalde mik-, uitwijk-, imago- en tactiekvaardigheden niet bekend is zul je nooit zeker weten of je het juist hebt. En die formule gaan ze nooit vrijgeven denk ik. :D
 

DeletedUser

Goed luisteren, al heb je 500 mikken en je tegenstander 0 uitwijken, als je niet alles goed mikt dan raak je praktisch nooit 8 keer. Zo simpel is het.

Dit klopt niet hoor, vaak raak ik reflex/weerstanders wel 8x en ik mik dan niet 4x op de goede plek hoor
 

DeletedUser6244

Goed luisteren, al heb je 500 mikken en je tegenstander 0 uitwijken, als je niet alles goed mikt dan raak je praktisch nooit 8 keer. Zo simpel is het.

praktisch nooit lijkt me overdreven, ik heb vaak genoeg niet alles goed gemikt en toch 8x raak, tegen weerstand/reflex, met minder dan 500 mikken. ;)
 

DeletedUser4468

Ik heb een poos een build gehad met +-350 mikken, en ik hitte in de meeste duels 5 á 6 keer raak, en bij reflexers altijd 8 keer:hmf:

Ik schiet wel altijd op de armen;)
 

DeletedUser14072

ik heb een build van 400mikken en ik mis nooit tegen full lp of reflex weerstand -.-
maar met mijn build val ik ook liever geen reflex weerstand aan
 

DeletedUser6801

Om me als oud duellant toch maar eens met deze discussie te bemoeien en freewilly een hand onder de riem te steken:

Ik denk dat freewilly vooral duelleert tegen top-duellisten die vaak online zijn en dus vaak hun mik en -uitwijkbolletjes kunnen veranderen, een goede build hebben en goede kleren dragen. Daarnaast zullen ze ongetwijfeld van een hoog level zijn en alle attribuutpunten en vaardigheidspunten hebben die er te halen zijn. Als je eenmaal op dat niveau duelleert, zul je merken dat naarmate iedereen level 120 heeft bereikt het praktisch onmogelijk is om van alle andere top duellisten (ongeveer de top 10) te winnen. Ik weet hoe frustrerend is en daarom begrijp ik dat freewilly zijn gelijk probeert te halen op dit forum.

Ik denk, freewilly, dat je moet accepteren dat het duelsysteem zo werkt. Het is nou eenmaal mogelijk om met relatief weinig mikken toch redelijk vaak te raken. Dit is niet voor niets gedaan, als je er met een objectieve blik naar kijkt dan begrijp je dat ook. Voordat het duelsysteem was veranderd, kon je met genoeg schieten en uitwijken en een leuke portie imago/tactiek iedereen aan. Dat is expres veranderd om ook slagkrachters een kans te geven. Er moet immers een balans tussen deze twee duellisten bestaan.
Ik vind het knap dat het de makers van the-west het is gelukt dit redelijk goed uit te balanceren. Nog knapper vind ik het trouwens dat het duelsysteem nog steeds niet is uitgelekt.

Tot slot nog een tip voor gefrustreerde duellanten: ga lekker bouwen, levert bakken met ep op en scheelt de hele hoop gedoe van het duelleren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Wijze woorden Gangsta-N. :)

En wat die anderen betreft, ik vind het knap dat jullie bijna altijd 8 keer raken tegen weerstand/reflex duellanten. Ik heb nog ruim meer dan 300 mikken maar als ik alles verkeerd mik tegen bijvoorbeeld Sheriff123 dan raak ik toch echt maar max 4/5 keer. En Sheriff123 heeft echt geen uitwijken. Bovendien raakt hij mij toch ook rustig 5/6 keer als hij alles goed mikt, ondanks mijn 300+ uitwijken.

Ook op W1 heb ik wel zo'n voorbeeld. MK91 viel me laatst aan en mikte alles goed. Ik wijk nog de helft uit door mijn uitwijken maar word nog wel 4 keer geraakt. Dat is al snel 1000 lp en dan ben je snel door je levenspuntjes heen.

Ik vind het bijzonder dat alle schieters hier niet lijken te kunnen missen tegen reflex/weerstandspelers en dat ik op meerdere werelden lang elk schot niet raak.

Of mensen zijn hier sterk aan het overdrijven, of Innogames heeft de formule zo aangepast dat alleen ik er hinder van heb.... :cool:
 
Bovenaan