• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

We zullen je missen Svcinc!

DeletedUser

Marco zei:
Svcinc is helaas geen onderdeel meer van het team. Svcinc is een geweldig aandeel geweest voor het team en we vinden het jammer om hem te zien gaan.

Svcinc, dit topic is speciaal voor jou!

Dit is het afscheidstopic voor Svcinc. we zullen je missen!
 

DeletedUser8307

Je was zeer (te) streng, maar wel heel jammer dat je ermee stopt.
 
Heel jammer dat hj stopt. In mijn ogen heeft hij veel betekend vor de communty.

Zeker met zijn prachtige verhalen van de Genaamde wapens op de wiki. En de verborgen opdracht die erachter zou zitten voor dat wapen!De tijd dat iedereen in de chat druk bezig was die raadsels te ontrafelen voor de edele wapens. Terwijl hij het allemaal uit zijn duim had gezogen, echt prachtig!

Bedankt voor die tijden svcinc!
 

DeletedUser385

ja svcinc was de beste mod :S

stom dat ie weg is... en vooral op de maneir hoe ...

als je kijtk hoe ze t zeggen:

"hij is geen onderdeel meer"
klinkt als, hij is eruit getrapt :S

svcinc, bedanktvoor alles, je was en bent geweldig, en altijd welkom
 

DeletedUser8307

Niet persé 'hij is eruit getrapt'. Maar hij was de laatste tijd al minder actief op 't forum volgens mij?
 
Het lijkt wel of iedereen weggaat? :p Iedereen die er was toen ik op The West begon is zo´n beetje weg in elk geval. Jammer dat ook svcinc stopt, al kende ik hem verder niet persoonlijk.
 

DeletedUser13404

Alle mods stoppen precies :o

Ach je moet het positief zien: Hoe minder mods, hoe minder bans :cool:
 

DeletedUser

Het lijkt wel of iedereen weggaat? :p Iedereen die er was toen ik op The West begon is zo´n beetje weg in elk geval. Jammer dat ook svcinc stopt, al kende ik hem verder niet persoonlijk.
Nounou, ik ga niet weg hoor. Bovendien hebben we onze andere éminence grise nog: MrMM :p
Alle mods stoppen precies :o

Ach je moet het positief zien: Hoe minder mods, hoe minder bans :cool:
Zou je denken he? Wees gerust, ik blijf en zal goed op je letten. Orde en discipline zal er ingeramd worden bij jou :p
Nu zijn alle modje eruit die mij ooit een berisping hebben gegeven :(

U solliciteert? ^^

Het is natuurlijk heel jammer dat Svcinc nu weg is. Hij heeft me veel geleerd en was natuurlijk ook een fantastische mod. Je kunt het met hem eens of oneens zijn, maar hij was wel eerlijk. Hard, dat wel, maar ook eerlijk.
 

DeletedUser

Tsjongejonge, een oude rot uit het vak die vertrekt. Wij hebben in het verleden nog heel wat gefit. :D
Jammer dat je gaat jongen. Je hebt veel voor dit spel en de spelers betekend!
 
Nounou, ik ga niet weg hoor. Bovendien hebben we onze andere éminence grise nog: MrMM :p
Mrmm was er inderdaad al toen ik begon, jij begon volgens mij een jaar ofzo er na. Maar er zijn er ook veel weggegaan... :o Girafi, svcinc, ´geitje´, fates, soulspark, happyananas, Miekesplace... Wat is dit spel al oud... :laugh: Hoewel het nou niet beter is geworden in mijn optiek, sinds ik er mee begon. :(

Zou je denken he? Wees gerust, ik blijf en zal goed op je letten. Orde en discipline zal er ingeramd worden bij jou :p
LOL... :p
 

DeletedUser

Als je hier nog leest, bedankt svc! Je was een geweldige collega, ik ga je hard missen! ;)
 
Bovenaan