• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

w5,6

Deleted User - 308552

2.02? Heb ik 2.01 gemist? :blink:

Trouwens, ik solliciteer bij deze naar de positie van Community Manager van The West NL :D

ok, nu ff serieus, MrMM, bedankt voor je reactie, fijn dat je in ieder geval een enorme wall of text wil maken om onze vragen te beantwoorden :)
Wat ik trouwens nog wel even kwijt wil is dat wij als spelers niet meteen moeten beginnen met insinueren (of gewoon voluit zeggen) dat Marco en/of de mods hun werk niet doen, zoals volgens mij al eerder is gezegd weten wij niet wat er achter de schermen gebeurt.
 

DeletedUser1448

2.02 gewoon wat bugfixes :p

Dit jaar krijgen we trouwens geen snoep uit advent :mad:
 

DeletedUser3012

Het ging me er eigenlijk ook een beetje om dat ik het idee had dat Marco zijn taak als community manager niet goed uitvoert. Immers, als je voor je community staat zou het toch logisch zijn dat je op z'n minst aan de mensen van InnoGames duidelijk maakt dat dit gewoon echt niet kan (in elk geval moreel gezien, juridisch hebben ze zich goed ingedekt tegen dit soort wanvertoningen).

En aangezien Marco dit forum niet leest leek het mij een goed idee als een moderator (die toch iets dichter bij Marco staat dan de spelers) hem daarop aan zou spreken.

Maargoed, blijkbaar is dat wel gebeurd, maar willen de mods om vage redenen niet aan de spelers laten zien dat er wat gedaan wordt. En blijkbaar is Marco wel een heel actieve CM die voor de community opkomt en dit alles niet pikt. En blijkbaar hebben ze daar in Duitsland zulke enorme Eurotekentjes in hun ogen dat het hun allemaal niks kan schelen, zolang ze maar de inkomsten uit alle premiumfeatures krijgen.

Succes ermee.

Sorry voor deze post, ik was nog steeds pissed.

Eindelijk eens een menselijke reactie waarbij enigszins blijkt dat de spelers voor jullie ook belangrijk zijn!

Hierbij dan ook mijn excuses naar de mods toe.

Dit had ik er bij moeten zeggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het ging me er eigenlijk ook een beetje om dat ik het idee had dat Marco zijn taak als community manager niet goed uitvoert. Immers, als je voor je community staat zou het toch logisch zijn dat je op z'n minst aan de mensen van InnoGames duidelijk maakt dat dit gewoon echt niet kan (in elk geval moreel gezien, juridisch hebben ze zich goed ingedekt tegen dit soort wanvertoningen).

En aangezien Marco dit forum niet leest leek het mij een goed idee als een moderator (die toch iets dichter bij Marco staat dan de spelers) hem daarop aan zou spreken.

Maargoed, blijkbaar is dat wel gebeurd, maar willen de mods om vage redenen niet aan de spelers laten zien dat er wat gedaan wordt. En blijkbaar is Marco wel een heel actieve CM die voor de community opkomt en dit alles niet pikt. En blijkbaar hebben ze daar in Duitsland zulke enorme Eurotekentjes in hun ogen dat het hun allemaal niks kan schelen, zolang ze maar de inkomsten uit alle premiumfeatures krijgen.

Succes ermee.


Waar denk je dat het burgemeestershuis voor is?
 

DeletedUser

beide accounts op Brisco en Arizona heb ik vorige week verwijderd en volgens de melding had ik sinds 22:00 mijn karakter van wereld 5 & 6 kunnen migreren.... NIET DUS!

"Verwijder je karakter op de geselecteerde wereld eerst voordat je migreert"

Je gaat me toch niet wijsmaken dat als ik er morgen geen tijd voor heb omdat ik aan het werk ben ik 4 karakters kwijt zal zijn?!?!
 

DeletedUser3012

beide accounts op Brisco en Arizona heb ik vorige week verwijderd en volgens de melding had ik sinds 22:00 mijn karakter van wereld 5 & 6 kunnen migreren.... NIET DUS!

"Verwijder je karakter op de geselecteerde wereld eerst voordat je migreert"

Je gaat me toch niet wijsmaken dat als ik er morgen geen tijd voor heb omdat ik aan het werk ben ik 4 karakters kwijt zal zijn?!?!

Stuur een supportticket. Bij andere mensen met migratieproblemen heeft dat geholpen. :)
 

DeletedUser

Stuur een supportticket. Bij andere mensen met migratieproblemen heeft dat geholpen. :)

Daar heb ik eerder al om "hulp" gevraagd... Pas na 2 dagen een reactie waar je niets mee kan:


cupidodo 2012-12-06 18:49:53
Goede avond,

Omdat ik verplicht wordt wereld 5 en 6 te verlaten en te migreren naar werelden waar ik óók actief was staat er nu een "timer" op mijn account op Arizona en Brisco. Ik kan daardoor pas op 10-12-2012 in de avond ergens migreren. Is het mogelijk dat jullie die accounts eerder vrijgeven zodat ik daar gewoon verder kan met dit karakter? Dat is mijn inziens wel het minste wat gedaan kan worden na deze vreemde gang van zaken omtrent de opheffing (zie ook het forum).

Alvast bedankt!

Cupidodo

cupidodo 2012-12-07 19:20:15
iemand? Of is de support al gemigreerd...

Maarten 2012-12-08 15:11:03
Beste cupidodo,

wij kunnen geen accounts handmatig verwijderen. Je zal mogen wachten tot het account verwijderd is voordat je naar die wereld kan migreren. Het is goed op voorhand aangekondigd dat die werelden gingen sluiten dus de vijf dagen dat je ongeveer moet wachten doordat je account verwijderd wordt van een wereld daar kon je rekening mee houden.

Met vriendelijke groeten,

Maarten (MrMM)
Support the-west.nl
 
In een ander topic vond ik dit:

ik kreeg juist dit: "

Beste ikkeni,

Je migratie is gezet.

Met vriendelijke groet,

Marco
Support the-west.nl"

Fantastisch toch ^^
ben ik weer tevreden :D

Ik weet dat het nu wat aan de late kant is, maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis. ;)
 

DeletedUser

wereld 6 karakter heb ik inmiddels over kunnen zetten... wereld 5 krijg ik nogsteeds de melding
 

DeletedUser

10:00 nu.... kan nog steeds niet migreren op W5 en krijg ook geen respons van de Support...
 

DeletedUser

11:00 nu.... kan nog steeds niet migreren op W5 en krijg ook geen respons van de Support... gaat nog spannend worden...:(
 

DeletedUser

Denk niet dat je nog kan gaan migreren tenzij de support je helpt, maar je kon ook maar tot 10 december migreren, dus ik hoop voor je dat die van w6 wel goed gaat.
 

DeletedUser

Denk niet dat je nog kan gaan migreren tenzij de support je helpt, maar je kon ook maar tot 10 december migreren, dus ik hoop voor je dat die van w6 wel goed gaat.

Dus omdat ik verplicht wordt te verhuizen via iets wat niet goed werkt en een verkeerde datum/tijd doorgeeft en ook geen hulp ontvang van de Support ben ik zo nóg een karakter kwijt... ff serieus!?
 
Bovenaan