• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Billy the Kids Set

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser6513

hallo iedereen,

ik zie dat er ook idee'n ingezonden kunnen worden voor onder andere nieuwe opdrachten of voorwerpen.

nu zat ik zelf te denken..

er bestaat een:
Billy's peacemaker
Billy the kids Doodshoofdriem
Billy the kids Beenbeschermers

zou het dan geen idee zijn om een ''billy the kids set'' te creëren ?

zou dit set er daadwerkelijk kunnen komen, dan is het ook een leuk idee om een nieuw item voor de linkerhand te ontwerpen, namelijk nog een Billy's Peacemaker maar dan eentje voor de linkerhand. aangezien billy the kid zowel links als rechtshandig was, en dus zodoende altijd met twee peacemakers in de holsters liep.

ik ben benieuwd wat andere mensen van dit idee vinden!

mvg

Mr Edwards
 

DeletedUser

Hier de richtlijen voor jou:
Richtlijnen

Voorstel
Een set met de naam Billy the kids set met oa Billy's peacemaker
Billy the kids Doodshoofdriem
Billy the kids Beenbeschermers

Details
Een set met de naam Billy the kids set met oa Billy's peacemaker
Billy the kids Doodshoofdriem
Billy the kids Beenbeschermers
Je kunt bijvoorbeeld ook nog een linkerhand wapen toevoegen want billy the kid was link en rechtshandig.

Misbruikpreventie
/

Visuele hulpmiddelen
/

Samenvatting
Een set met Billy the kid stuff
 

DeletedUser8307

De set wordt dan wel moeilijk te bemachtigen, in tegenstelling tot de meeste setjes nu.

Hadden de devs ook al eens niet gezegd dat er genoeg setjes zijn? Of vergis ik me hierbij?
 
De set wordt dan wel moeilijk te bemachtigen, in tegenstelling tot de meeste setjes nu.

Hadden de devs ook al eens niet gezegd dat er genoeg setjes zijn? Of vergis ik me hierbij?

Ik persoonlijk vind de al swear al te moeilijk :p
Zo'n set die uitsluitend uit edele stuff bestaat zou nog veel moeilijker zijn,en je zou hem pas op lvl 120 compleet kunnen hebben, en dan heb je er niet zo veel meer aan
 

DeletedUser

ik zeg nee..

in principe geen slecht idee, maar in mijn ogen genoeg setjes, en om nu een setje van 3 items te maken, zit ik niet echt op te maken, wat al allemaal individueel goede items zijn.
 

DeletedUser6513

juist daarom leek het me zo leuk idee, :D omdat de spullen moeilijker te krijgen zijn zit er wat meer uitdaging achter om dat setje compleet te krijgen vooral als je level 120 bent en niet zo veel meer te doen hebt :p

en tuurlijk snap ik dat een setje van 3 dingen te weinig is en daarom stelde ik ook voor om een fortgevecht Billy's peacemaker te ontwerpen en eventueel er nog een halsband of hoed erbij zodat je toch een redelijk setje hebt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik ben sws voor dat dubbele wapen!!:up:
De set maakt mij eigenlijk niet uit, ik vind het wel leuk, nieuwe setjes is altijd goed en dan heb je weer wat te doen als je je verveelt :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan