• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Annemie, we zullen je missen:(

DeletedUser8307

Jammer dat je weggaat! Niet veel tickets ingezonden naar jou, maar als ik hier de reacties mag geloven is het wel een actieve en goede mod die het The-West.nl team verlaat...

Succes verder! :)
 

DeletedUser14741

Leuk die reacties, volgens mij zijn wat mensen aan het solliciteren naar een moderator functie. Zeker de reacties van een van de beste moderators die ik ooit gekend heb etc. Volgens mij heb ik deze reacties eerder gezien toen mensen stopten. Toch wel bijzonder dat er steeds weer mensen bijkomen die nog beter zijn. Proficiat Marco met het goede rekruteer beleid!!!
 

DeletedUser5512

Leuk die reacties, volgens mij zijn wat mensen aan het solliciteren naar een moderator functie. Zeker de reacties van een van de beste moderators die ik ooit gekend heb etc. Volgens mij heb ik deze reacties eerder gezien toen mensen stopten. Toch wel bijzonder dat er steeds weer mensen bijkomen die nog beter zijn. Proficiat Marco met het goede rekruteer beleid!!!

het afgelopen half jaar is er niemand aangenomen of ligt dat aan mij?
 
Inderdaad, er gaan er weg en er worden preies minder aangenomen de laatste tijd.
Mss wel omdat The West.nl een beetje aan het uitsterven/dat er werelden quasi gesloten zijn (juist nog maar bestaande spelers kunnen er op) dat ze er dus ook minder nodig hebben?
 

DeletedUser

w6 bestaat uit 450 spelers, mie en mrmm waren (nu enkel mrmm) daar de mods. maar de wereld bestaat maar uit 450 spelers :p, dus jah...
 

DeletedUser

Oops zie het nu pas :$

Mie jammer dat je bent gestopt, heb nooit echt hulp aan je gevraagd maar kon altijd erg leuk met je praten en hopelijk tot snel nog is?! :)
 
Jmmer dat er mee stopt, maar veel s6 met wat je verder gaat doen.

Dank je voor alle hulp in support waarmee me hebt geholpen:D
 

DeletedUser

Jammer dat je stopt.
Je hebt me altijd goed geholpen met support aanvragen.
Succes met alles wat je gaat doen. ;)
 
Bovenaan