• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Annemie, we zullen je missen:(

DeletedUser4468

We zullen je missen Miekesplace, je was een van de beste mods die ik gekend heb...

Veel succes nog in Real life!
 

DeletedUser

Mie, ook hier ga ik je nog even gedag zeggen. Zoals Marco het heel mooi verwoordde: Je bent en was geweldig!
Ik heb erg fijn met je samengewerkt en ik kon altijd bij je terecht (om gewoon te klagen of met serieuze dingen :) )

Ik hoop je ooit nog terug te zien in het team, dat weet je ;) Het ga je goed Mie!
 

DeletedUser

Hoewel we natuurlijk al privé afscheid genomen hebben, wil ik toch ook hier even uiten hoe jammer we het vinden dat Mie weggaat. Ik denk dat velen wel eens met haar te maken hebben gehad en, of je het nou met haar beslissingen eens was of niet: ze was goed en zeer actief. Als een speler een probleem had dan was Mie's aanpak: onderzoek. De haalde er een hele waslijst aan mogelijke oplossingen bij en stopte niet voordat ze het antwoord had. Dat is nu precies wat we willen bij een spelmod. Het is dan ook eeuwig zonde dat we nu afscheid moeten nemen.

Ik wil Mie nogmaals het beste wensen en ik hoop dat we af en toe elkaar nog spreken. :)
 

DeletedUser

Mieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :(, wrm doe je ons dat nou aan ?
 

DeletedUser385

hoihoi mie

jammer dat je weggaat, hopelijk tot ooit weer :)

het ga je goed he!
 
cry.jpg
 

DeletedUser

niet weg gaan! nu krijgt de rest het nog drukker en we zullen je missen! ;( ;( ;( ;( ;( ;( never forgot you! :(
 

DeletedUser

good luck in je wat verder ook doet vond je toch 1 van de beter mods:(
 

DeletedUser

Mie, we hebben samen nog wat tijden beleefd. En zoals ik toen ook al aangaf, was je geweldig :)

We spreken elkaar nog wel, in ieder geval, veel succes in rl.
 

DeletedUser5512

overdreven reacties allemaal, maar veel succes met je kinderen :)
 

Deleted User - 151085

Ik wil alle spelers en collega's bedanken voor de leuke tijd die ik heb gehad in supportteam voor The West Nederland en België.
Ik ga jullie echt allemaal missen :(:(:(, zowel de leuke als minder lieve tickets, ja ook die spelers die ik geblokkeerd heb ;)
jullie zorgden er wel voor dat we bezig bleven in support, dus ook daarvoor dankjewel !

Voorlopig blijf ik nog wel spelen, enkel support kost te me te veel privétijd momenteel, dus helemaal ben ik nog niet weg.

Ook men (ex-)collega's kunnen nog steeds bij me terecht met vragen, maar dat weten ze vast wel.

Voor Marco: Bedankt dat ik deel mocht uitmaken van dit leuke team, ik heb het heel erg naar men zin gehad en ik hoop dat het (oh zo kleine team intussen) ook nog lang een (h)echt team mag blijven.

en nog een kleinigheidje wat me een beetje deed denken aan marco:
42929410150673101128755.jpg

:p:p:p
 

DeletedUser5512

Als jij weet hoe actief Mie was en hoeveel ze haar collega's altijd hielp, dan vind ik het niet overdreven. ;)

nee dat weet ik niet, ik denk eigenlijk dat er sowieso weinig te doen valt aan dit spel en wat er gebeurt onnodig is maarja :p
 

DeletedUser

*noteert: Appelflap zijn tickets niet meer beantwoorden, antwoord wordt toch als onnodig gezien :p

Geloof mij, Mie stak er per dag meer dan een uur in hoor ;) Gelukkig wordt ons werk altijd zo gewaardeerd, en zijn er nooit spelers die het onnodig noemen :p Ik hou ook van jou Appel!
 

Deleted User - 151085

*noteert: Appelflap zijn tickets niet meer beantwoorden, antwoord wordt toch als onnodig gezien :p

Geloof mij, Mie stak er per dag meer dan een uur in hoor ;) Gelukkig wordt ons werk altijd zo gewaardeerd, en zijn er nooit spelers die het onnodig noemen :p Ik hou ook van jou Appel!

:D:D:D

íetsjes meer dan een uur idd :whistle::whistle::whistle:

eigenlijk zouden we soort prikklok moeten hebben voor support, zichtbaar voor spelers, dan zien ze hoeveel tijd sommigen erin steken.
Zouden ze nog heel erg van staan te kijken soms denk ik ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3874

Volgens mij is spelers bannen de leukste bezigheid van mods :p:p:p:p :D:D:D:D:D

Nee dat is werkelijk niet het leukste, het leukste is reacties lezen van spelers (waar al eens de klinkers in de woorden ontbreken) waarvan je denkt: "Is het nu dat woord of dat woord", bij zo'n berichten kan je vaak gewoon zelf een bericht samenstellen :D
 
Bovenaan