• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

Ik wacht wel in nieuwsgierigheid af! Als ik de chat zo hoor is dat redelijk tot heel erg bagger, hoop niet dat dat zo blijft. Ikzelf heb al een beta account en ben te lui om een nieuw acc te maken dus ik laat het wel op me af komen :p

PS. Waarom ben ik dan nog niet uitgenodigd voor Amchitka?:p Zeker omdat ik niet in de top 15 van de ranglijsten sta.
 

DeletedUser15117

Je kan het chatschermpje verkleinen, rechtsonder in het chatschermpje, zelfde manier als met browser enzo.
 

DeletedUser

Het blijft in de weg staan.

Wat ik doe is het chatscherm helemaal naar beneden slepen, onder alles..
Dan komt er een soort houten achtergrond, en dan zit het niet in de weg, je moet alleen wel telkens naar beneden scrollen..
 

DeletedUser

Wat ik doe is het chatscherm helemaal naar beneden slepen, onder alles..
Dan komt er een soort houten achtergrond, en dan zit het niet in de weg, je moet alleen wel telkens naar beneden scrollen..

Aaaaaaaaah hoe krijg ik die chat weg (graag een fatsoenlijke uitleg, ik zie nergens een pijltje staan of zo :hmf:)? Staat iig dom in die hoek.

Oh ja, mijn mannetje doet nog altijd loopbewegingen zonder verder te gaan. Bestaat er geen knop omdat af te zetten of zo :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Aaaaaaaaah hoe krijg ik die chat weg (graag een fatsoenlijke uitleg, ik zie nergens een pijltje staan of zo :hmf:)? Staat iig dom in die hoek.

Oh ja, mijn mannetje doet nog altijd loopbewegingen zonder verder te gaan. Bestaat er geen knop omdat af te zetten of zo :(

Er staat een kruisje rechtsboven het venster. 2e: geen idee
 

DeletedUser

Aaaaaaaaah hoe krijg ik die chat weg (graag een fatsoenlijke uitleg, ik zie nergens een pijltje staan of zo :hmf:)? Staat iig dom in die hoek.

Oh ja, mijn mannetje doet nog altijd loopbewegingen zonder verder te gaan. Bestaat er geen knop omdat af te zetten of zo :(

Ik weet niet of het werkt met die loopbewegingen, maar ik denk dat via Options(rechts bijna boven) -> Settings -> Interface -> Animations en dan het vinkje weghalen en save.
Bij de chat kun je gwn op kruisje drukken?
 

DeletedUser

Ik weet niet of het werkt met die loopbewegingen, maar ik denk dat via Options(rechts bijna boven) -> Settings -> Interface -> Animations en dan het vinkje weghalen en save.
Bij de chat kun je gwn op kruisje drukken?

Nope, ik dacht dat ook; maar dat werkte niet bij mij :D
 

DeletedUser

Er staat een kruisje rechtsboven het venster. 2e: geen idee

Maar dan heb je de chat al geopend, ik bedoelde meer dat ding linksonder weg te doen. Dus dat ik de chatgroepen en vrienden niet meer zie.

Dat kruisje kon ik zelf nog wel vinden :p
 

DeletedUser

Ik ben blijkbaar elite speler (amchitka dus) :p

Nog iets, als je een vreemd fort bekijkt, staat er "shop" als je het hoofdgebouw opent. Kijk je bij je eigen fort, staat er nergens iets om de shop te bouwen :blink:
 

DeletedUser

Ik ben blijkbaar elite speler (amchitka dus) :p

Nog iets, als je een vreemd fort bekijkt, staat er "shop" als je het hoofdgebouw opent. Kijk je bij je eigen fort, staat er nergens iets om de shop te bouwen :blink:

forten zijn er nog niet op Enewetak. Dus daar heb ik totaal geen idee van.
 
Ik ben blijkbaar elite speler (amchitka dus) :p

Nog iets, als je een vreemd fort bekijkt, staat er "shop" als je het hoofdgebouw opent. Kijk je bij je eigen fort, staat er nergens iets om de shop te bouwen :blink:

Geef het door als bugreport zou ik zeggen ;)

Er is trouwens geen manier om het chatvenster linksonder te sluiten.
 

DeletedUser15392

de nieuwe map ziet er ook veel compacter uit. er zijn ook dingen die niet 'logisch' zijn. verder ziet het er wel netjes en strak uit.
 

DeletedUser15117

Je kan de chat wel kleiner maken (het schermpje waar je in typt, niet dat ding linksonder), rechtsonder in het chat schermpje. Daar zul je geen knop aantreffen, maar als je echt helemaal in het hoekje je muis neerzet, verandert je muis in een pijltje met aan 2 uiteinden een pijltje, dan moet je de linkermuisknop ingedrukt houden en dan naar binnen slepen, zo wordt de chat kleiner.
 

DeletedUser8307

Chat is een minpunt. Ze hadden die beter zo gelaten, maarja wat moesten ze dan doen met al die knoppen onderin.

Had liever de vorige map en ook liever de vorige versie. Het begint een klikspel te worden nu.
 

DeletedUser8307

Welke dan? Heb er nog niet echt eentje opgemerkt, behalve tijd geleden dat de server altijd uitviel op Briscoe, maar dat is ook verholpen toch?
 
Bovenaan