• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

Kan iemand mij vertellen welke werelden dan samen worden gevoegd? Het lijkt me nogal eerlijk als wereld 1t/m arizona bij briscoe worden gevoegd want op briscoe zijn er nog lang niet zo veel level 120'ers en dit zal het evenwicht voor de Briscoe spelers eruit halen.

Er worden geen werelden samengevoegd.
 

DeletedUser

Ah oke ik dacht dat dit het plan was van 2.0 maar wist het niet zeker.
Bedankt voor het antwoord leones.
 

DeletedUser

reken er maar op dat dat hier sneller zal zijn dan 2 maanden.
2.0 komt hier eerder dan op de .net servers,aangezien ze het eerst toevoegen op de kleinere werelden, dit ivm calamiteiten.

:D
 

DeletedUser

Heeft niemand door dat dat gewoon een flauwe innogames grap is?

Waarom in godsnaam zit het tien tekens beleid nog steeds op the-west? We hebben hier geen last van spammers die maar een emotie in hun post zetten...
 

DeletedUser

Een echte prutsupdate is het. Gedaan met inactief producten zoeken voor 2 uur. Voor de beginarbeiden om de 20 seconden eens klikken om eens een arbeid te activeren. De groepering is wel goed, maar de rest. Het wordt een update voor de echte actievelingen.
 

DeletedUser

Een echte prutsupdate is het. Gedaan met inactief producten zoeken voor 2 uur. Voor de beginarbeiden om de 20 seconden eens klikken om eens een arbeid te activeren. De groepering is wel goed, maar de rest. Het wordt een update voor de echte actievelingen.

Helemaal mee eens. Je moet voor veel te veel arbeiden nu gewoon non stop achter de pc zitten.. Hoop dat ze hier nog iets aan gaan doen, anders word het denk ik net iets te tijd innemend of hoe je dat ook zegt :p
 

DeletedUser

Het gaat dan om de begin opdrachten he.... Als je even wat tabak nodig hebt hoef je maar 1 minuutje te wachten in plaats van een kwartier, een goed puntje niet? Als je de tijd er niet voor kunt vrijmaken heb je inderdaad pech. In het algemeen is het gewoon beter voor de t-w speler;)
 

DeletedUser

Het gaat dan om de begin opdrachten he.... Als je even wat tabak nodig hebt hoef je maar 1 minuutje te wachten in plaats van een kwartier, een goed puntje niet? Als je de tijd er niet voor kunt vrijmaken heb je inderdaad pech. In het algemeen is het gewoon beter voor de t-w speler;)

je moet dan wel een tabakje hebben hé. In het slechtste geval heb je na 30-40 keer klikken nog altijd geen tabakje. Maar er wel al 60 tot 80 AP aan verspild. Nu is het een echt gelukspel geworden, want met zulke tijden.. ik heb nog niet veel producten gehaald ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik weet niet of je het al hebt geprobeerd, maar ik kan je screentjes laten zien dat ik gwn 20x posters op moest hangen om 1 zo'n poster te vinden, en dan gaat met 2 ap per keer je ap wel snel op hoor.. Ik denk dat we hier misschien wel slomer dingen vinden, maar wel makkelijker..

[edit] Wat Chris hierboven dus ookal zegt :p
 

DeletedUser15073

Ja ik heb al bij meerdere producten nu al gehad dat de motivatie al lange tijd op 0% stond en ik daarna pas na lange tijd het product vond.. Daarbij ben ik veel online, maar die tijden gaan voor mij zelfs al bijna te snel:p
 
Bovenaan