• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

My Little Pony's als Paarden

DeletedUser4891

Superidee, maar het moet natuurlijk wel een beetje in de the-west sfeer blijven, dus neem dan een pony met zo'n supercuwle cowboyhoed:
My-Little-Pony-25th-Anniversary-Scootaloo-With-Cowboy-Hat-(Stock).jpg
 

DeletedUser

Hytresen hebben alleen klap onder hun achterste nodig en dan zijn ze verzorgd :p

Bij jou maakt een klap of een aai niet uit. Van beide wordt een Hytres zo gelukkig dat hij een dag vooruti kan, maar voor normale zielen is het verzorgen van een Hytres een eervolle dagtaak :p
 

DeletedUser

Jullie snappen uiteraard wel dat ik nu pas reageer omdat ik de hele nacht met mijn my little pony verzameling voor Marco zijn deur heb gelegen? Om hem te overtuigen..
Maar helaas.. t schijnt dat de meeste mannen niet zoveel hebben met my little pony's... :hmf:

Toch een top idee parrot! Had het niet beter kunnen bedenken..
 

DeletedUser

ach ja :) er zouden huisdieren komen werd er gezegd ;) mss ff dan opnieuw voorstellen ?
 

Deleted User - 151085

Jullie snappen uiteraard wel dat ik nu pas reageer omdat ik de hele nacht met mijn my little pony verzameling voor Marco zijn deur heb gelegen? Om hem te overtuigen..
Maar helaas.. t schijnt dat de meeste mannen niet zoveel hebben met my little pony's... :hmf:

Toch een top idee parrot! Had het niet beter kunnen bedenken..

daar willen we wel een foto van zien als bewijs he noor ... :p:p:p
 

DeletedUser14957

daar willen we wel een foto van zien als bewijs he noor ... :p:p:p

foto foto foto foto :D

maar echt prachtig idee 5/5 , maar je moet ze wel alle 5 kunnen verkrijgen met speciale opdrachten die ook over ponys gaan of bij die dierenfokker. want daar word toch niks mee gedaan nu... maar als dit niet komt dan krijg ik waarschijnlijk stopneigingen
 

DeletedUser

Ik denk dat er een driewieler in het spel moet komen welke je kunt schenken aan de meest kinderachtige speler :laugh: deze kan door de gever ge-upgrade worden naar een fiets met zijwieltjes wanneer de speler zich volwassener gedraagt ;)

Maar even serieus we hebben nu de spoorlijn munten maar we hebben geen trein waar we in kunnen rijden. Ik zou het wel een idee vinden om een spoorlijn te krijgen waar we ook echt mee kunnen rijden. Er kunnen dan bijvoorbeeld 5 stations komen (1 in elke hoek en 1 in het midden van de kaart). Je zou met treintickets kunnen betalen of met bonds (inno wil vast ook wat verdienen :p).

Sneller dan een paard en je kunt uitrusten. Hoe snel het moet gaan dat laat ik aan anderen over.
 

DeletedUser

Ahhhhhhhh je leest het forum ook. Jammer ik had je willen verrassen ;)
Nee willem er zijn anderen die de driewieler veel meer verdienen dan jij ;)
 

DeletedUser14957

:unsure: ik had hem toch in Triple-A ? :( vanaf lvl 33 ofzo al ik heb er recht op!!!! hij heeft zelfs raketjes en vlaggetjes achterop :D
 
Bovenaan