• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Oude hackett

DeletedUser

Wie kan mij uit de brand helpen?
Ik heb inmiddels die oude man al 150 keer aangevallen en hij staat nog steeds, in totaal is er meer dan 30K van zijn leven af.
Maar is het nu zo dat je hem in 1 duel flauw moet hebben of het aantal duels volgt elkaar gewoon op.
Las ergens anders op het forum dat hij 8 tot 10K zou hebben, maar dat getal ben ik allang voorbij.
Dus wie o wie heeft een kant en klaar antwoord?

Groeten J@
 

DeletedUser

Dit stond ergens anders op het forum, maar blijkt ook niet te kloppen: zover ik in andere werelden van hem heb gewonnen is door slagkrachtduelant te nemen en het kost ongeveer tussen de 8000 en 10000 levenspunten van hem om hem dood te krijgen. dus zorg in dat je een stuk of 3 a 4 chocolade koekjes kan gebruiken dan zal het wel lukken

Ik geef niet op er moet toch een antwoord zijn??
 

DeletedUser

Het gaat hier trouwens niet om het krijgen van die houweel van die ouwe, maar dat schiet wapen van hem (opdrachtgever emilio vargas)

Het behaalde resultaat zal dan moeten zijn: Vereist: Beloning: Schiet Oude Hackett dood + 500 ervaring + $ 8635

Het gaat dus puur en alleen om de laatste opdracht van deze reeks.

MVG J@
 

DeletedUser

eindelijk:p

Oude Hackett valt flauw. ghostt wint het duel. Oude Hackett heeft helaas geen contant geld bij zich wat ghostt kan stelen.
 

DeletedUser15117

Je moet in 1 duel hem helemaal flauw laten vallen, hij heeft volgens tw-db 1024 lp. Dit moet je er dan in 1 duel afkrijgen.
 

DeletedUser

ik kreeg em ook niet meteen KO maar na zo een 10 (15 ?) keer kreeg ik hem KO ;)
 

DeletedUser14782

Lezen jullie wel goed wat glimpse zegt?
Je moet 1024 schade doen in 1 duel. Het kan niet dat je het eerste duel 1000 schade doet en het 2e 24 schade...
 
Bovenaan