• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stortkosten avonturiers

DeletedUser

Een ideetje.
Veel avonturiers die stadsloos zijn maar wel actief spelen hebben vaak veel geld op zak.
Maar omdat avonturiers ook opdrachten moeten doen waarbij ze moeten duelleren, moeten ze geld in een stad storten.
Maar omdat dat vaak heel veel kost om te storten in een stad, ben je veel geld kwijt, en dat is zonde.
Het idee is dus als je avonturier /stadsloos bent de tarieven van het geld storten te verlagen zodat deze spelers ook nog wat overhouden.
 

DeletedUser

hoi,

je ideeen moeten gepost worden via de Richtlijnen.

verder, het concept is wel goed vind ik, maarrrr... stadloos zijn is je eigen keuze, als avonturier hoef je niet stadloos te zijn. dus, je kan als je veel geld hebt ook snel in een stad gaan en dit allemaal op de bank gooien. dus het idee voegt niet veel toe, het benadeelt alleen de andere klassen naar mijn mening.
 
Arbeiders hebben al een verlaging van het storttarief, lijkt me niet dat dat ook voor avonturiers wordt ingevoerd.
 

DeletedUser

Je kan ook tijdelijk even lid worden van een stad om die extra kosten te besparen.
 

DeletedUser

Ik vind het idee eigenlijk wel goed.
Als je stadsloos bent gewoon de tarieven iets verlagen.
Bijna iedereen gaat wel eens stadsloos door een opdrachtenreeks ofzo.
En als je dan een opdracht afsluit waar je 5000 cash beloning voor krijgt en daarna een duel moet doen, dan moet je eerst weer geld storten en ben je al zo 1K weer kwijt. Dat is toch zonde..
En morphy even een stad joinen dat is wel weer makkelijk praten..
Moet je de volgende keer weer langer wachten voor je in een stad kan
 

DeletedUser

ehh en wat dan als je als duellant, soldaat of arbeider stadsloos bent, dan geld daar toch hetzelfde voor?

geen goed (eerlijk) idee mijn inziens
 

DeletedUser8307

Dat is een bepaald voordeel van in een stad zitten, dat je kosten bespaart. ;) Dus 0/5
 
Bovenaan