• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

pagina ( regelmatig ) automatisch verversen

DeletedUser

Voorstel
Mijn voorstel is dat het systeem de pagina automatisch ververst. ik stel voor om de 5 minuten

Details
Mijn idee komt na een vervelend voorval. na het fortgevecht heb ik een prestatie ontvangen. deze heeft me 5000 dollar cash opgeleverd. vlak na het fortgevecht ben ik aangevallen ( welliswaar in fortkledij, maar dat is niet belangrijk ). ik was op weg naar het volgende gevecht. alleen zag ik toen niet dat ik die prestatie had gekregen en dus ook niet dat ik ruim 5000 cash op zak had. als het systeem nou de pagina automatisch had ververst, had ik dit wel gezien en had ik maatregelen kunnen nemen. nu ben ik dus KO geschoten, dus ruim 3000 dollar kwijt, en de aanvaller is weer ruim 1700 dollar rijker.

Misbruikpreventie
n.v.t

Visuele hulpmiddelen
het idee is hetzelfde als deze pagina. deze pagina wordt elke minuut automatisch ververst:
http://p2000.ceejee.nl/meldingen.php


Samenvatting
met dit idee is elke speler up-to-date met zijn kakakter om vervelden dingen die ze niet weten te vermijden

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 
Slecht plan. Zit je midden in een fg, ververst de pagina opeens. Je kan door op karakter of vaardigheden te klikken alle nummertjes verversen (weet niet of karakter nog steeds werkt), maar de hele pagina gaat wat ver.
 

DeletedUser15117

maar waarom zou je de pagina zomaar verversen appelflapater? Het zou wel handig zijn na een fg of dat het meteen wordt bijgewerkt.
 

DeletedUser

maar waarom zou je de pagina zomaar verversen appelflapater? Het zou wel handig zijn na een fg of dat het meteen wordt bijgewerkt.

Je weet dat het na een FG mogelijk is dat je een prestatie krijgt. Bovendien kun je je FG-verslag lezen. Of je dan de gewoonte krijgt na elk FG te verversen (wat weinig moeite is) of na een FG meteen in je inbox kijkt (wat sowieso logisch lijkt) maakt dan niet uit, het lost de casus zoals in de eerste post gesteld al op. ;)
 
Je bent juist je profiel gans aan het veranderen ==> pagina ververst ==> je kan gans opnieuw beginnen.
O leuk.

En zo zijn er nog wel voorbeelden waarom dit bij The West een slecht idee is. Wie kijkt er na een fortgevecht niet naar zen berichten en wilt dus niet weten hoeveel xp en muntjes hij heeft gekregen?
1/5
 

DeletedUser

absoluut zeker niet continu refreshen, misschien is het wel een idee om na een fortgevecht ed te refreshen, hoewel ik niet zeker weet of dat instelbaar is en haalbaar voor de servers.
 

DeletedUser5512

gisteren net voor het fortgevecht bleek dat ik 1500 lp minder had vanwege een duel dat ik niet had gezien en het lp balkje had zich ook niet bijgewerkt.

Bij nader inzien vind ik het dan wel een goed idee, maar dan mag het eens per uur ofzo verversen
 
Nog steeds een slecht idee. Het is niet moeilijk af en toe eens zelf te verversen of je rapporten te checken.
 

DeletedUser

gisteren net voor het fortgevecht bleek dat ik 1500 lp minder had vanwege een duel dat ik niet had gezien en het lp balkje had zich ook niet bijgewerkt.

Bij nader inzien vind ik het dan wel een goed idee, maar dan mag het eens per uur ofzo verversen

dr was een blauw lampje bij berichten neem ik aan
 
Bovenaan