• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser

als ik eerlijk ben kijk ik er al even niet meer naar. laatst vroeg iemand hoeveel keer de mijne was bekeken en schrok ik dat het best veel is. maar we zien het wel. in mijn ogen zegt het gewoon niets. En uiteindelijk gaat het erom dat we met zn allen even goed bezig zijn geweest en creatief proberen te zijn.
En gewoon lekker kunnen ouwehoeren en gokken wanneer de uitslag komt:p
Ik denk dat er iemand wint die hier nog geen woord heeft gezegt:p Das altijd zo he, de stille mensen...
Ik probeer ook zo weinig mogelijk te zeggen, maar af en toe kan ik het niet laten:whistle:
Jou lachen ze gewon uit:0
Het is in ieder geval iets :D Leuk is meestal ook creatief en daar gaat het om :D
 

DeletedUser

Looool ik had nog niet gezien dat het ook erbij stond hoevaak het bekeken werd xD 39 keer bij mij, vraag me af of dat goed teken is of niet... :) We will see :o
 

DeletedUser13404

Het aantal x bekeken is echt geen referentie :p
Ze kopieren alle goede ofzo in een word doc. en beoordelen ze daar verdere ;)
(Zou ik tg doen, lijkt me overzichtelijker ;) )
 

DeletedUser5512

Het aantal x bekeken is echt geen referentie :p
Ze kopieren alle goede ofzo in een word doc. en beoordelen ze daar verdere ;)
(Zou ik tg doen, lijkt me overzichtelijker ;) )

maar waarom kijken ze dan nog steeds naar de mijne?:p
 

DeletedUser14421

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAROM??????????
moet het zo spannend zijn ....
als ik hier begin te kijken verga ik van de spanning :p
 

DeletedUser14421

de spanning was er lang niet, maar aangezien we nu op het einde van de week zijn, kan het elk moment komen... maw, spannend!!
 

DeletedUser10652

Iedereen die heeft meegeholpen aan het helpen van deze community wedstrijd harstikke bedankt!:D

En de winnaars uiteraard hartelijk gefeliciteerd!:)
 

DeletedUser

Proficiat aan de winnaars! Erg leuk en veel tijd in gestoken. Approved ! :laugh:
 

DeletedUser14421

inderdaad proficiat aan iedereen die gewonnen heeft en natuurlijk ook voor deze die hebben meegedaan :)
 

DeletedUser

Ik vond het een leuke communitywedstrijd! Voel me zeer vereerd om de ijsrevolver in ontvangst te mogen nemen. :)

De mods, de bedenker van deze prachtige wedsdtrijd en alle andere deelnemers bedankt! En natuurlijk van harte gefeliciteerd, andere winnaars. :p!
 

DeletedUser

Gefeliciteerd winnaars!

Ik had eigenlijk verwacht dat ik toch wel ergens vernoemd zou worden, maar niet eens op een 3e plaats :(

Ik vond de winnaar zustersas van BlingBling wel meesterlijk bedacht :D
 
Winnaars gefeliciteerd.

Ik moet zeggen dat ik de winnende inzendigen niet de beste zijn die ik heb gezien. Maarja smaken verschillen:(

Zo vind ik een aantal inzendigen wel een beetje fanatsieloos.

Enja, ik ben een slechte verliezen;)
 

DeletedUser

Gefeliciteerd winnaars.:up::up::up:
Vond mijn ideeën af en toe wel beter, maar dat zal wel aan mij liggen :D

Ligt het trouwens aan mij of speelt kondir fals...:hmf: Volgens mij zijn die wapens wel echt :unsure::unsure:

(PS: Ik ben echt een hele slechte verliezer...)
 

DeletedUser

goh jah je kan niet alle inzendingen zien maar of dit verdiende winnaars zijn twijfel ik toch over maarjah twas een leuke wedstrijd
 
Bovenaan