• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verbeterde versie TW Pro

DeletedUser10652

Beste The-Westers,

Ik had altijd een mooi script, waar kon zien welke kleding ik aan moest doen, voor welke arbeid en allemaal andere handige dingen!:rolleyes:
Probeer is dat ik met de nieuwe update (1.35) een foutmelding krijg dat dit script niet meer werkt.

Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?:)

Alvast bedankt,
r.r.2
 

DeletedUser10652

Nog steeds hetzelfde probleem...

1eaqgo.png
 

DeletedUser10652

Auw, het werkt helemaal niet meer, dat doet pijn...;)
Nu moet ik zeker TW-DB gaan gebruiken?
 

DeletedUser

ik krijg deze fout als ik inlog op the west

Fout
tw-db.info cloth calculation script has encountered an unknown error! Please, provide us with this text: TypeError: Object #<Object> has no method 'init'
 

DeletedUser

ben je ingelogd op de tw db site zelf?
en heb je je invent al geïmporteerd daar?
 

DeletedUser

Ik heb een vraagje.
Vanmorgen was alles nog in orde maar nu kan ik geen kleding meer uitzoeken bij mijn inventaris. Ik ben ingelogd en alles is geimporteerd.
Ik krijg wel het schermpje maar geen groen vinkje daar.
Er komt te staan: Fout tw-db.info: Bad Request [212]

Wat is er (ineens) fout gegaan? :blink:
 
Ik heb een vraagje.
Vanmorgen was alles nog in orde maar nu kan ik geen kleding meer uitzoeken bij mijn inventaris. Ik ben ingelogd en alles is geimporteerd.
Ik krijg wel het schermpje maar geen groen vinkje daar.
Er komt te staan: Fout tw-db.info: Bad Request [212]

Wat is er (ineens) fout gegaan? :blink:

Die fout betekent dat jouw karakter niet is geïmporteerd, of in ieder geval niet bij jouw account is toegevoegd. Als je importeert, zie je dan ook dat het bij jouw account toe wordt gevoegd?
 

DeletedUser10652

Uitzoeken doet wonderen, importeer dat script en ga eens wat klungelen eraan, je hebt het gegarandeerd binnen 30 minuten door.

Dat was het probleem, ik kreeg het niet eens geïmporteerd. Maar het is mij vertelt, en ik ben een stuk wijzer!;)

Bedankt!
 

DeletedUser

Nou, de inventariscalculator werkt niet maar de slaapknop doet het nog wel :)
 

DeletedUser8307

Bij mij werkt tw-db niet eens... Geen idee hoe het werkt, al paar keren geprobeerd. Waarom is het ineens allemaal zo ingewikkeld geworden ook? :mad:
 
Bovenaan