• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

valentijns opdracht ;)

DeletedUser

Dus je kan 3 keer zo'n boeket vinden en dan 3 keer iemand dueleren en dan krijg je 3 keer een vaardigheidspunt op LP?
 

DeletedUser

Dus je kan 3 keer zo'n boeket vinden en dan 3 keer iemand dueleren en dan krijg je 3 keer een vaardigheidspunt op LP?

Diegene die je duelleert moet ook bloemen hebben, anders krijg je niks.
En het duel duurt altijd 0.00000000000000001 sec, dus je kan gelijk weer annuleren
 

DeletedUser8307

Als je vorig jaar reeds die boeketten hebt gevonden, kan je ze nu dan ook nog vinden? Dit omdat ik net 2 bessen heb geplukt, maar ik krijg geen boeket.
 

DeletedUser

Terwijl hij gister nog heel stellig beweerde dat het dit jaar weer zou kunnen...
 

DeletedUser6982

Wie mag ik op wereld 1 met rozen duelleren?
Stuur me aub een telegram.
 

DeletedUser8307

Terwijl hij gister nog heel stellig beweerde dat het dit jaar weer zou kunnen...

Het kan dit jaar inderdaad weer, maar als je reeds de opdracht hebt afgesloten, kan het dan ook weer? Dus niet altijd zo betweterig zijn. :D :no:
 

DeletedUser10652

Zowel op Briscoe (1) en Arizona (3) nog boeketten over!

Iemand?:rolleyes:
 

DeletedUser8307

Kan nu iemand alstublieft antwoorden? Kan je die rozen nogmaals doen, als je dit vorig jaar reeds deed of niet?
 

DeletedUser8307

Het lijkt er op van niet, heb alleen nog geen bevestiging van de devs gezien.

Bij mij gaat het alleszins niet echt, al twee keer heb ik een uurtje gedaan en ook eens twee uur, maar geen rozen. Dus het zal volgens mij niet meer kunnen.
 
Bovenaan