• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 9 ook kapot?

.net mods zijn 't best :o Komt misschien omdat daar ook 2 Nederlanders in het team zitten :p

Anyway, terug ontopic, ik vind Briscoe niet echt verpest. Ik heb het nog steeds naar mijn zin daar, ook tijdens fortgevechten. En daar draait het toch om?
 

DeletedUser

Yup ik ook, de meeste zijn uitdagend en vaak is er van te voren niet te voorspellen wie er wint. Dat was in dezelfde fase op arizona wel. Gevechten zitten ook vaak helemaal vol en veel onliners :).
 

DeletedUser

Het word steeds beter:D

Op het moment staat de teller op 2 gevechten tegen BZ morgen, eens zien wie er nog meer zo leuk gaat doen en een aanval hierop start!:D
 

DeletedUser5695

skitterend om te zien hoe posts weer klakkeloos verwijderd worden en hetgeen waar je kritiek tegen uit gewoon blijft staan, riekt weer naar lichtelijk machtsmisbruik.
Afijn what's new...


W9 is zeker niet dood,er gebeurd genoeg wat fg's betreft en verschuivingen in BG's. om maar ff ontopic te blijven :blink:
 

DeletedUser

Volgens mij is nu iedereen van god los. Fgen van vanavond slaan nergens op.
 

DeletedUser

Lijkt me dat HEROES door gaat met de Triple-A praktijken in een gematigde vorm...
 

DeletedUser

Lijkt me dat HEROES door gaat met de Triple-A praktijken in een gematigde vorm...

lijkt mij dat je een bril nodig hebt, wij starten een aanval en krijgen een counter. morgen starten we een aanval en weer worden aangevallen in een fort van ons. Nu hoor je ons daar niet zoveel over klagen als jullie.

Eergisteren (want daar heb je het waarschijnlijk over) viel een onbekende stad een fort aan en vielen wij een fort aan van diezelfde stad. We hebben inderdaad getwijfeld of we onze wederom geplande aanval door zouden laten gaan. Uiteindelijk toch door laten gaan omdat iedereen wel wist dat die eerste aanval 3x niks zou voorstellen en vervolgens iedereen nog tijd had om door te lopen naar het fg wat wij hadden gestart. En zowaar klopte het ook nog. Counters, massa's e.d zijn inderdaad niet leuk, maar als henkie uit onbekend city een aanval start dan zijn wij van mening dat wij ook gewoon een aanval kunnen starten. Helemaal als jullie dan nog tijd hebben om te deffen bij dat fort. Beide kanten zate propvol en het was een leuk gevecht. Waarom probeer je een leuk gevecht dan weer zo'n nare nasmaak mee te geven?
 

DeletedUser

lijkt mij dat je een bril nodig hebt, wij starten een aanval en krijgen een counter. morgen starten we een aanval en weer worden aangevallen in een fort van ons. Nu hoor je ons daar niet zoveel over klagen als jullie.

Eergisteren (want daar heb je het waarschijnlijk over) viel een onbekende stad een fort aan en vielen wij een fort aan van diezelfde stad. We hebben inderdaad getwijfeld of we onze wederom geplande aanval door zouden laten gaan. Uiteindelijk toch door laten gaan omdat iedereen wel wist dat die eerste aanval 3x niks zou voorstellen en vervolgens iedereen nog tijd had om door te lopen naar het fg wat wij hadden gestart. En zowaar klopte het ook nog. Counters, massa's e.d zijn inderdaad niet leuk, maar als henkie uit onbekend city een aanval start dan zijn wij van mening dat wij ook gewoon een aanval kunnen starten. Helemaal als jullie dan nog tijd hebben om te deffen bij dat fort. Beide kanten zate propvol en het was een leuk gevecht. Waarom probeer je een leuk gevecht dan weer zo'n nare nasmaak mee te geven?

Met onbekend city bedoel je de Fists? Ja, die zijn onbekend hoor. Hebben pas een paar fortjes en vrij veel mankracht. :hmf: De Fists zijn niet onbekend, hoogstens nieuw.

Overigens was het dus ook niet zo dat allen kanten helemaal vol zaten. Ik neem aan dat je de fortgevechten gisteren bedoelt. Er waren drie gevechten. BSP-Fists, HND-Fists, Fists-HND. Alleen die laatste was goed gevuld, maar dat was een pioniersfort. Niet zo gek dus. De andere forten hadden niet genoeg mensen. Hoe kwam dat? Allereerst hadden de Fists natuurlijk geen twee FG's moeten starten. Dat was onnodig, imo. Maar de counter van HND is ook totaal onnodig. Alleen de counter zat vol, de andere fortgevechten bij lange na niet. Je hebt het nu over een leuk gevecht. Ja, één op de drie. De andere gevechten waren bagger, grotendeels door die counter. Of denk je dat je met 42 aanvallers een leuk gevecht hebt tegen 59 verdedigers, laat staan 2 aanvallers om 42 verdedigers? Wat jij doet is niet het enige wat gebeurt in een wereld, er zijn ook andere dingen, in dit geval fortgevechten. Maar die zijn kennelijk onbelangrijk...

Overigens is je post ook nog eens zeer cryptisch. Je noemt niets bij naam, alleen algemene bewoordingen. Waar je het precies over hebt is alleen te achterhalen door giswerk, wat de reden is dat ik dus overal bij heb moeten zetten dat ik het aanneem, omdat je niets concreets noemt.
 

DeletedUser12590

FG van gisteren:

Fists vallen Briscoes aan
HEROES valt Fists aan
Fists countert HEROES.

Waar het op neer komt: Heroes valt een fort aan van een stad die al een aanval gaat doen. De reactie van Fists is simpel: counter de semi counter (semi counter is een aanval op een reeds aanvallende stad). Oordeel zelf maar wat hier niet sportief is.
 

DeletedUser6244

Jammer, de wereld leek mooi te worden met 3 BG's, maar met 9 steden verpesten BZ&puertoos het helaas voor BSP en Heroes, die beide maar met 5 steden zijn... :(
 

DeletedUser6244

Wat dacht je van: nee? Heroes en BSP vallen af en toe elkaar aan, af en toe valt 1 v/d 2 bz aan, en af en toe verdedigt de ander daar dan ook nog. Oftewel, terwijl Heroes en BSP een mooie balans vormen, wordt die geruïneerd door bz&puertoos.
 

DeletedUser

Euhhm, BZ en Puertoos hebben gewoon niks veranderd. Niet zo grillig. Heel stabiel. En de chaos die is ontstaan bij de andere kant zou de reden kunnen zijn van de (relatieve) eenzijdigheid. Kijk eerst eens wat er mis is in eigen keuken...
 

DeletedUser6244

Uiteraard, dat heb ik gedaan, FG van vanavond was (helaas) een perfect voorbeeld van wat er mis is met onze eigen keuken: Voor de 2de keer op rij wist BZ/puerto waar we stonden, en dat kan toeval zijn, maar ik laat het niet graag over aan toeval :p Ik ga er eerder vanuit dat iemand onze positie van te voren doorgeeft, en ik denk dat wij daar iets aan moeten doen. Ik betreur het dan ook dat verscheidene puertoos ons daarbij niet willen helpen, want van binnenuit is zo'n probleem natuurlijk moeilijk op te lossen.
 

DeletedUser

Nou, gooi maar eens alle belangen, bg's, fort-bg's en weet-ik-veel-wat eens allemaal opzij en kom morgen lekker knallen bij Guantánamo Bay.
Def, aanval maakt me niets uit (hoewel aanval beter zou zijn natuurlijk :p ) als het maar vol komt aan beide kanten. Er staat verder toch niets op de planning.
 

DeletedUser

Of je het wilt of niet, op een gegeven moment wordt dit niet meer leuk. achter mekaar iedere dag krijgen wij een aanval, soms zelfs 2 of er het is een counter. . . .
 

DeletedUser

HEROES dit keer komen jullie er niet onderuit.
Nu is het toch duidelijk HEROES die de boel weer eens hard verpest. BSP onder attack en dan gooien jullie er een aanval op een hoofdfort bovenop met het excuus van joostem dat een aanval op een PIO fort te saai is.

Start dan een aanval op BZ of Puertoo maar doe a.u.b. gewoon niet aan dubbele aanvallen dit is ZWAK!
 

DeletedUser

HEROES dit keer komen jullie er niet onderuit.
Nu is het toch duidelijk HEROES die de boel weer eens hard verpest. BSP onder attack en dan gooien jullie er een aanval op een hoofdfort bovenop met het excuus van joostem dat een aanval op een PIO fort te saai is.

Start dan een aanval op BZ of Puertoo maar doe a.u.b. gewoon niet aan dubbele aanvallen dit is ZWAK!

heel simpel xisve, deze aanval stond al een week geplanned. Daarnaast moeten we voor 19:00 gaan aanvallen omdat we anders niet meer mogen aanvallen? Wij hebben de voorkeur voor later op de avond, maar die kans is er nooit omdat wanneer er 1 pio word aangevallen de rest van de wereld niks meer mag ondernemen?? komop zeg! We gaan echt niet iedere stad op de wereld af om te vragen of wij een keer mogen aanvallen. Vroegâh toen er nog massaal massa's en counters werden georganiseerd zou je een punt hebben.
En trouwens wat is je hele punt? het is BZ die door ons word aangevallen, niet BSP...
 
Bovenaan