• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser

Kan wel... heb maar 1 dag meegedaan...
het was toch dat je 1 topic maakte en daar al je 5 reacties inzet...?

Nee, dat kon niet.
Als je afbeelding bijvoorbeeld niet ging, dan kon je je post niet aanpassen, maar moest je het opnieuw posten. In alle andere forumonderdelen kan je dit wel aanpassen. Dus mark heeft 100% gelijk.
 

DeletedUser14421

Ziezo, de wedstrijd zit erop.
Ik moet zeggen dat ik me ongelooflijk geamuseerd heb met het bedenken van -meestal behoorlijk vreemde- combinaties :)
Ben zeer benieuwd naar de andere inzendingen, zal leuk zijn die te zien!
Respect voor de mod's, om even deze hele hoop inzendingen te controleren :cool: Ik hoop dat ze er ook plezier aan hebben gehad!

groot gelijk!!
was echt tof, en hopen dat er nog zo'n toffe cw's volgen!!!:D:D
 

DeletedUser4468

Nee, dat kon niet.
Als je afbeelding bijvoorbeeld niet ging, dan kon je je post niet aanpassen, maar moest je het opnieuw posten. In alle andere forumonderdelen kan je dit wel aanpassen. Dus mark heeft 100% gelijk.

Dan is girafi gewoon zo aardig om te zorgen dat de afbeelding het weer wel doet...
 

DeletedUser

wooowwwww, als ik nu zie wat je kan winnen met die CW, echt mooie verzamelaarsprijzen, als ik mijn account had had ik bij freestyle: Sexy and I know it.

in mijn witte shorts, en nog een hoop dingen, ojaa, copyright enzo.

of gewoon als pimp verkleden ^^, wandelstokje, alleen jammer dat er geen hoed is met een grote pluimveer ^^
 

DeletedUser

Ajoh, boeit mij wat.. ben gewoon veel origineler bezig geweest dan jullie:hmf:
 

DeletedUser9872

Ajoh, boeit mij wat.. ben gewoon veel origineler bezig geweest dan jullie:hmf:
je zegt net dat je dat bij al je dingen hebt gedaan :p bij ééntje...ok origingeel, maar bij allemaal, dat noem ik niet echt origineel meer :p
 

DeletedUser

jongens , geen boel met kondir, anders kan je nog raarder uit de bus komen
 
Bovenaan