• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser

Hoe meer voorwerpen er mogelijk zijn hoe leuker, anders wordt het eerder beoordelen op bezit van veel verschillende dingen...ja je kunt iets leuk maken, aar met veel dingen altijd iets leuker...daarbij kan je als je een computer aan en uit kunt zetten, ook die dingen plakken...het hoeft niet mooi te zijn hé...gewoon de keuze van kledij is belangrijk, en als je dan uit 1000 voorwerpen keuze heb of uit maar 10...dat maakt wel degelijk veel uit...zo krijgen de rijken voordeel...

Deze insteek gaat volledig voorbij aan de intentie van deze wedstrijd: namelijk wat leuks doen met de spullen in je inventaris. Het is niet de bedoeling dat je tw-db erbij moet gaan pakken om alle voorwerpen helemaal uit te gaan zoeken. Dat maakt de drempel te hoog. Daarom is hier niet voor gekozen. Dit alles is aangegeven bij de stemming. Er is verder nog altijd de mogelijkheid om spullen te lenen (ook enigzins het doel, gezien dit sociaal bevorderlijk is)

Wat jij wilt is ook leuk, maar is gericht op een wat fanatiekere doelgroep dan deze wedstrijd.

Tenslotte wint iemand met veel creativiteit en 25 voorwerpen van iemand die 100 voorwerpen heeft, maar niet creatief is.
Hier wilde ik deze discussie verder bij laten.
 

DeletedUser9872

Maar dus...je mag enkel voorwerpen uit je eigen invent gebruiken?

Nogal jammer maarja...wel heel jammer dat die regeltjes zo halverwege het spel worden toegevoegt...in marco zijn post staat hier niets over (je kan zinnetjes zoeken die er van heel ver, maar dan wel héél ver een héél klein beetje naar zouden kùnnen verwijzen maarja...)
Graag volgende keer duidelijk regels...
 
Het staat er wat mij betreft toch redelijk duidelijk in dat je alleen dingen uit jouw inventaris mag gebruiken.
 

DeletedUser5512

Zou jij 100+ inzendingen in enkele uren kunnen nakijken en er een top 3 uit halen?

ja, eerst haal je alle slechte eruit, dan kijk je wat beter tot je een top 10 hebt, lees je even goed wat ze schrijven en maak je een top 3:)
 

DeletedUser5512

Alle moderators(+hytres) moeten hun inbreng hebben, niet iedereen heeft zoveel tijd.

en dan zeiden ze dat mijn idee ze teveel tijd zou kosten, nee dat gaat sneller zeker. Maar oke dan, we wachten wel af
 

DeletedUser

Als je ook dingen uit andermans inventaris mag gebruiken dan zal het wel erg makkelijk worden. :p
 

DeletedUser9872

Het staat hier al enkele keren in dit topic vermeld, lees het even door.
Ja, maar het staat niet in de regels...en ik bekloeg me over dat alles in de regels moet staan en niet zo doorheen een discussietopic gezaaid...
 

DeletedUser8307

Daar heb je wel een punt, er zijn veel dingen die nog niet in de regels staan die je zo hier en daar in het topic moet terugvinden.
 

DeletedUser

We gaan niet vertellen wie er op het einde van de dag heeft gewonnen. We kiezen met z'n allen een winnaar, maar houden deze voor ons.

En geloof mij, er steekt echt gigantisch veel tijd in om alles grondig te beoordelen :blink:
 

DeletedUser8962

waar zal het nieuwe thema komen te staan? in de aankondiging of hier ofzo?
 

DeletedUser

zal de winnaar dan vandaag wel persoonlijk worden gecontacteerd ? of word alles aan iedereen bekend gemaakt op het einde van de week ?
 

DeletedUser

zal de winnaar dan vandaag wel persoonlijk worden gecontacteerd ? of word alles aan iedereen bekend gemaakt op het einde van de week ?

Wanneer de winnaars bekend worden gemaakt is onbekend. Dit neemt veel tijd in beslag. We kunnen hier dan ook geen datum op plakken.
 

DeletedUser

Ooh, ik win toch, dus geef maar vast dat geweer, geen zin om te wachten eigenlijk:laugh: kom op zeg, het is 20:00 en nog geen nieuw thema:blink: duurt zolang!
 

DeletedUser8962

maar als je nou 1 dag wint wanneer krijg je dan de 200 goudnuggets?? of krijg je die pas op het einde ofzo?
 
Bovenaan