• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser5512

ik heb nog een vraagje, 2 eigenlijk: Is Geronimo's jachtgeweer veilbaar? En mag je zelf kiezen op welke wereld je de prijs wilt, of krijg je die op de wereld waar je inzendingen vandaan komen?
 

DeletedUser

ik heb nog een vraagje, 2 eigenlijk: Is Geronimo's jachtgeweer veilbaar? En mag je zelf kiezen op welke wereld je de prijs wilt, of krijg je die op de wereld waar je inzendingen vandaan komen?

Volgens tw-db is het ding niet veilbaar. Je mag zelf kiezen waar je hem wil ontvangen, dat staat los van de inzendwerelden. :)
 

DeletedUser

maar dus...element inspecteren etc. mag niet ?

Nee, dat zou de deelnamedrempel veel te hoog maken (hoeveel mensen zijn daar nou handig in). Ook is het geen photoshopwedstrijd. Knippen en plakken is dus ook niet toegestaan.
 

DeletedUser

Ik heb ook wat vragen!

Zou de winnaar van elke dag, dezelfde dag het weten, of moeten iedereen naar het eind van de wedstrijd wachten?

Wat precies is de reden voor de eind winnaar? Is dat een persoon die het meeste dagen heeft gewonnen? Ik snap echt niet wie het geweer ga winnen :p
 

DeletedUser

Ik heb ook wat vragen!

Zou de winnaar van elke dag, dezelfde dag het weten, of moeten iedereen naar het eind van de wedstrijd wachten?

Wat precies is de reden voor de eind winnaar? Is dat een persoon die het meeste dagen heeft gewonnen? Ik snap echt niet wie het geweer ga winnen :p

Alle winnaars worden pas na het einde van de wedstrijd bekend gemaakt. Ook de winnaar zelf zal tot na de wedstrijd moeten wachten. Al was het alleen maar omdat er zeer veel inzendingen zijn, waardoor het tijd kost om alles goed te vergelijken.

De eindwinnaar is diegene over alle dagen gezien het beste scoort
 

DeletedUser

Alle winnaars worden pas na het einde van de wedstrijd bekend gemaakt. Ook de winnaar zelf zal tot na de wedstrijd moeten wachten. Al was het alleen maar omdat er zeer veel inzendingen zijn, waardoor het tijd kost om alles goed te vergelijken.

De eindwinnaar is diegene over alle dagen gezien het beste scoort

Dus is het niet alleen de winnaar elke dag die puntjes krijgt, maar iedereen krijgt puntjes tussen een besloten interval? En dan wint die met het meeste puntjes op het eind? Zo dat je nog steeds kunnen winnen ondanks dat je geen van de dagen heeft gewonnen?

Snap ik het nu juist? :p

Of is het alleen die beste die ze vinden van alles, zeg maar?
 

DeletedUser5512

mij lijkt het wel leuker om na iedere dag de winnaars al duidelijk te maken hoor, nu krijg je in één keer 18 namen en heel veel plaatjes te zien wat het toch wat minder leuk maakt.
 

DeletedUser9872

Nee, dat zou de deelnamedrempel veel te hoog maken (hoeveel mensen zijn daar nou handig in). Ook is het geen photoshopwedstrijd. Knippen en plakken is dus ook niet toegestaan.
Natuurlijk is het geen fotoshop wedstrijd...gewoon mode-wedstrijd-ding...en als je enkel een kruik en wat vodden hebt gaat dat neit he...je hoeft niet te kunen fotoshoppen om die voorwerpen daar te plakken hé ;) een fotoshopwedtrijd is verre van dat...
 

DeletedUser

Dus is het niet alleen de winnaar elke dag die puntjes krijgt, maar iedereen krijgt puntjes tussen een besloten interval? En dan wint die met het meeste puntjes op het eind? Zo dat je nog steeds kunnen winnen ondanks dat je geen van de dagen heeft gewonnen?

Snap ik het nu juist? :p

Of is het alleen die beste die ze vinden van alles, zeg maar?

Dat eerste is een goede indicatie van hoe het gaat ja.

mij lijkt het wel leuker om na iedere dag de winnaars al duidelijk te maken hoor, nu krijg je in één keer 18 namen en heel veel plaatjes te zien wat het toch wat minder leuk maakt.

Het is onhaalbaar om de grote hoeveelheid inzendingen (waarvoor dank) goed te kunnen beoordelen in 24 uur ;)

Natuurlijk is het geen fotoshop wedstrijd...gewoon mode-wedstrijd-ding...en als je enkel een kruik en wat vodden hebt gaat dat neit he...je hoeft niet te kunen fotoshoppen om die voorwerpen daar te plakken hé ;) een fotoshopwedtrijd is verre van dat...

Het is meer werk dan knippen, plakken. Ook met lage lvl voorwerpen kunne hele creatieve outfits worden gemaakt. Dit is ook terug te zien in de inzendingen. Daarnaast is bij het indienen van het idee dit mogelijke bezwaar genoemd en is er vanuit de community desondanks op gestemd.
 

DeletedUser9872

Het is meer werk dan knippen, plakken. Ook met lage lvl voorwerpen kunne hele creatieve outfits worden gemaakt. Dit is ook terug te zien in de inzendingen. Daarnaast is bij het indienen van het idee dit mogelijke bezwaar genoemd en is er vanuit de community desondanks op gestemd.
Hoe meer voorwerpen er mogelijk zijn hoe leuker, anders wordt het eerder beoordelen op bezit van veel verschillende dingen...ja je kunt iets leuk maken, aar met veel dingen altijd iets leuker...daarbij kan je als je een computer aan en uit kunt zetten, ook die dingen plakken...het hoeft niet mooi te zijn hé...gewoon de keuze van kledij is belangrijk, en als je dan uit 1000 voorwerpen keuze heb of uit maar 10...dat maakt wel degelijk veel uit...zo krijgen de rijken voordeel...
 

DeletedUser

Ik vind het ook jammer dat ik een bepaalde broek niet heb kunnen aandoen.
Je moet creatief zijn en dan tekstje verzinnen en zeggen dat past bij dat omdat...
En dan komt alles in orde.

BTW: wordt vanavond gezegd wie de beste 3 van bandieten waren?
 

DeletedUser8307

Dat begrijp ik toch goed dat het veel werk is hoor, en dat je dus moet wachten. ;) Nuja, succes iedereen. :)
 

DeletedUser

leones nee dat kan niemand.

Ik wil weten wat er gebeurt.
Misschien dit thema afsluiten vanavond om 20:00
En de uitslagen morgen avond om 20:00 posten en dan nieuwe thema?
 
Vanavond tussen 19:00 en 21:00 komt er een nieuw thema, en dit thema sluit dan. Da's alles dat er vanavond gebeurt.
 
Bovenaan