• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

hernados zwaard

Hoe krijg je dat zwaard?

Eerst moet je de tweede quest van boven in deze questreeks hebben afgesloten. Vrijwel alle voorwaarden staan daar duidelijk voor genoemd, behalve dat je bij de opdrachtenreeksen ´De Beslissing´ en ´Three Rivers´ voor de indiaan, Waupee, gekozen moet hebben (op het punt dat je moest kiezen tussen een opdracht doen van hem en van iemand anders).


Vervolgens, heel wat makkelijker gelukkig, moet je de bovenste quest doen van deze reeks. De quest eronder mag je ook doen, maar dan raak je het zwaard weer kwijt, dat is dus in 1 woord dom

EDIT: voordat je de tweede quest doet die ik noemde moet je ook de andere ´delen van een bladzijde´ hebben. deel twee is als product vindbaar bij arbeiden, deel één is zeldzamer, en wordt als voorwerp gevonden bij alle arbeiden met de vindwaarde ervan.

En tenslotte moet je voor die opdracht ook nog een schep hebben, je weet wel, dat product van o.a. Graven Delven.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

.............of je doet fortgevechten,krijg een kist, en daar zit ie in:)
 

DeletedUser

Eerst moet je de tweede quest van boven in deze questreeks hebben afgesloten. Vrijwel alle voorwaarden staan daar duidelijk voor genoemd, behalve dat je bij de opdrachtenreeksen ´De Beslissing´ en ´Three Rivers´ voor de indiaan, Waupee, gekozen moet hebben (op het punt dat je moest kiezen tussen een opdracht doen van hem en van iemand anders).


Vervolgens, heel wat makkelijker gelukkig, moet je de bovenste quest doen van deze reeks. De quest eronder mag je ook doen, maar dan raak je het zwaard weer kwijt, dat is dus in 1 woord dom

EDIT: voordat je de tweede quest doet die ik noemde moet je ook de andere ´delen van een bladzijde´ hebben. deel twee is als product vindbaar bij arbeiden, deel één is zeldzamer, en wordt als voorwerp gevonden bij alle arbeiden met de vindwaarde ervan.

En tenslotte moet je voor die opdracht ook nog een schep hebben, je weet wel, dat product van o.a. Graven Delven.

en de derde deel van deel van de bladzijde?
 

DeletedUser

staat er toch bij....
http://tw-db.info/?strana=quest&serie=qs_46
Vrijwel alle voorwaarden staan daar duidelijk voor genoemd, behalve dat je bij de opdrachtenreeksen ´De Beslissing´ en ´Three Rivers´ voor de indiaan, Waupee, gekozen moet hebben

Ik had niet op zijn link geklikt, maar nu zie ik het :)

Wel redelijk oneerlijk dat er geen tegenhanger van belle starrs deringer is. ik bedoel, je kan athlos floret niet in een opdracht krijgen..
 
maar als je voor henry,maria of john hebt gekozen(zoverben ik nog niet) loop je dan betere wapens mis?
zoals Gouden revolver enzo???:huh:
Nee, de gouden revolver iig niet. Wie weet zijn er nog onbekende opdrachten ofzoiets, maar die zijn mij niet bekend ;)

En je kunt per bij De Beslissing en Three Rivers steeds maar tussen twee opdrachtengevers kiezen, waaronder dus Waupee. Steeds weer krijg je bij waupee iets minder geld en ervaring geloof ik, maar je kunt dan dus hernando´s zwaard wel halen later.
 

DeletedUser1448

maar als je voor henry,maria of john hebt gekozen(zoverben ik nog niet) loop je dan betere wapens mis?
zoals Gouden revolver enzo???:huh:

nee je loopt enkel hernando mis. Maar die kan je nog uit een kistje krijgen (ik had er 1 uit houten kist) of kopen op de markt.
 

DeletedUser15151

ik ga voor hernando's dan.
maar ben geen slagkrachtduellant,
is wel leuk ding om te verkopen.
 
Bovenaan