• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerst correctie

DeletedUser

Een scalp uit de premium kist inkoopwaarde $10 uit de stalen kisten en de rest weet ik niet meer, maar het was in iedergeval niks bijzonders.
 
Scalp wordt niet vergoed geloof ik, en voor de rest zou ik maar een ticket indienen. Zal je vast meer duidelijkheid geven ;)
 
Ik heb de aankondiging gelezen, maar het lijkt me niet dat .nl als enige de scalp automatisch terug geeft. Daarom zeg ik ook dat het het best is om een supportticket in te dienen.
 

DeletedUser

Ik heb de aankondiging gelezen, maar het lijkt me niet dat .nl als enige de scalp automatisch terug geeft. Daarom zeg ik ook dat het het best is om een supportticket in te dienen.

leoooo.. .net doet scalp ook vergoeden? en .de ook dacht ik zo:p
 

DeletedUser

En dan krijg je een premiumkist? en dan komt er iets uit van wel genoeg waarde?
 

DeletedUser

Nee. In ieder geval niet via het script dat gedraaid heeft. Mogelijk wel door een ticket in te sturen.

True, het wordt dus wel vergoed :p. Twista geeft aan in zijn post(die ik enkele post geleden hier ook heb neergezet) dat via support aanvraag de scalp en rudolph en volgens mij nog wat dingen vervangen kunnen worden. Nog even afwachten of dat hier ook gebeurd.. Hoop van wel!
 

DeletedUser5695

automatisch gekregen, en inmiddels snap ik dat rudolph wel van waarde is in de zin van nodig hebben om struisvogel te krijgen. moet nu alleen wel 1000 herhaalbare opdrachten doen begrijp ik ;)
 

DeletedUser

automatisch gekregen, en inmiddels snap ik dat rudolph wel van waarde is in de zin van nodig hebben om struisvogel te krijgen. moet nu alleen wel 1000 herhaalbare opdrachten doen begrijp ik ;)

*kameel bedoel je;)
 

DeletedUser

p00n, ik kreeg een nieuwe premiumkist op briscoe omdat ik een rudolf had in mijn vorige?
 
Ik denk dat veel mensen rudolf graag zouden hebben, maar als je hem niet wil denk ik dat je een ander kunt krijgen, net als de scalp denk ik. Dit is de oplossing met de meeste service:p
 
Ik heb een nieuwe premiumkist gehad waar vervolgens een rudolf uit komt ter waarde van 250$ en waar ik dus niks aan heb. Is dit een zieke grap? Ik heb maar even een supportje gestuurd want dit kun je niet serieus menen als zijnde "rechtzetting" voor eerder product van te weinig waarde...
rudolph is gewoon een onvervalst zeldzaam item, ik zou er iig heel blij mee zijn... <3
btw: is rudolph veilbaar, of niet?
Een scalp uit de premium kist inkoopwaarde $10 uit de stalen kisten en de rest weet ik niet meer, maar het was in iedergeval niks bijzonders.
scalp is toch ook zeldzaam? Waaróm zou je per se iets anders willen? ik snap mensen soms niet... :blink:
 

DeletedUser

Zou het kunnen komen doordat ik de kisten van $ heb gekocht en bijna iedereen met goudnuggets?
 

DeletedUser11730

Ik heb de scalp als product uit een van de kistjes gekregen. Deze levert mij bij o.a. fortgevechten meer op dan de vuurwerkraket. Ook bij andere werkzaamheden kan ik hem gebruiken. Zo gek vind vind ik hem dan ook niet. Qua waarde is hij slechts $10 en ik kan hem niet veilen, maar hij is zeldzaam en ik ben er blij mee dus wat mij betreft geen slechte deal (totdat Inno hem natuurlijk aan iedereen gaat geven, maar dan ga ik dreigen mijn account op te zeggen:laugh::laugh:).
 

DeletedUser

rudolph is gewoon een onvervalst zeldzaam item, ik zou er iig heel blij mee zijn... <3
btw: is rudolph veilbaar, of niet?

scalp is toch ook zeldzaam? Waaróm zou je per se iets anders willen? ik snap mensen soms niet... :blink:

Ik heb niet gezegd dat ik per se iets anders wil, maar als anderen een kist krijgen omdat er iets van lage waarde uitkwam dan vraag ik mij natuurlijk af waarom ik dat dan niet heb. Dat is niet heel gek denk ik zo.
 

DeletedUser

Idee om die "gekke" rijdieren ook veilbaar maken?

de rudolph mogen ze wel veilbaar maken want die kan je met geen 1 mogelijkheid krijgen via een quest etc. alleen kissies en dan moet je nog dom geluk hebben. De andere rijdieren kan iedereen gemakkelijk krijgen met de quest of prestaties dus die zouden niet veilbaar hoeven te zijn(anders loopt ook iedereen met die kameel rond :p)
 

DeletedUser

de rudolph mogen ze wel veilbaar maken want die kan je met geen 1 mogelijkheid krijgen via een quest etc. alleen kissies en dan moet je nog dom geluk hebben. De andere rijdieren kan iedereen gemakkelijk krijgen met de quest of prestaties dus die zouden niet veilbaar hoeven te zijn(anders loopt ook iedereen met die kameel rond :p)

ik kan niet aan een scildpad komen:(:p
 
Bovenaan