• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Trofee e.d.

DeletedUser

Ik moet voor een opdracht een trofee bemachtigen en de postkoets bewaken..
Hoe geraak aan die dingen, aangezien ze niet in de werkzaamheden staan?

Gtx
Mike Reppart;)
 

DeletedUser1053

'Postkoets bewaken' is een arbeid, een trofee kun je vinden bij 'grizzlyberen jaren' of door hem op de markt te kopen. :)
 

DeletedUser

Oke, bedankt.

Gtx
Mike Reppart

Ik heb al gezien in de arbeidslijst, maar grizzlyberen jagen staat er niet bij, ook postkoets bewaken niet. Moet je daar misschien een hoger level voor hebben? Ik heb level 47.


Gtx
Mike Reppart;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

je moet meer arbeidspunten inbrengen in die arbeiden
modjes... leg dat maar weer uit :laugh:
 

DeletedUser10652

Geen mod, maar zal het zeker proberen:p

Vaardigheden

Elke arbeid heeft 5 vaardigheden.
Neem bijvoorbeeld imago, slagkracht, handvaardigheid en 2x leiderschap.
En jij hebt 10 imago, 10 slagkracht, 10 handvaardigheid en 10 leiderschap dan breng je 50 arbeidspunten in.

Moeilijkheidsgraad

Maar er bestaat ook bij elke arbeids zoiets als een moeilijksgraad. Als die nou bijvoorbeeld -200 is. Heb je nog 50 -200 = 150 arbeidspunten te kort.
En je ziet arbeiden meestal pas als je rond de -100 arbeidspunten te kort hebt. Je kan ze doen als je precies 0 arbeidspunten hebt.

En nu moet ik snel weg. Hoop dat je het snapt en anders legt iemand anders het vast nog wel uit!:rolleyes:

Kijk ook nog eens hier!
 

DeletedUser

Geen mod, maar zal het zeker proberen:p

Vaardigheden

Elke arbeid heeft 5 vaardigheden.
Neem bijvoorbeeld imago, slagkracht, handvaardigheid en 2x leiderschap.
En jij hebt 10 imago, 10 slagkracht, 10 handvaardigheid en 10 leiderschap dan breng je 50 arbeidspunten in.

Moeilijkheidsgraad

Maar er bestaat ook bij elke arbeids zoiets als een moeilijksgraad. Als die nou bijvoorbeeld -200 is. Heb je nog 50 -200 = 150 arbeidspunten te kort.
En je ziet arbeiden meestal pas als je rond de -100 arbeidspunten te kort hebt. Je kan ze doen als je precies 0 arbeidspunten hebt.

En nu moet ik snel weg. Hoop dat je het snapt en anders legt iemand anders het vast nog wel uit!:rolleyes:

Kijk ook nog eens hier!

"Je kan ze doen als je 0 of meer arbeidspunten inbrengt.
 
Bovenaan