• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[vraag aan Marco]

DeletedUser5512

hoi Marco, ik vroeg me af waarom je zelf geen the-west gaat spelen en zo wat meer van het spel komt te weten. Je zou misschien beter kunnen bekijken wat nou spelers aantrekt en wat ze juist laat stoppen en ook zou je misschien ingame wedstrijden houden etc.
Ook zou je zo beter de the-west speler leren kennen en hoe die denkt, wat me zeker niet onhandig lijkt als CM
 

DeletedUser

dit is volgens mij om de simpele redenen, dat je als CM ten allen tijde neutraal moet blijven, en dat dat niet gaat als je in bv een stad ofzo gaat.

Natuurlijk, op die elite test wereld is dat wel een optie :)
 

DeletedUser5512

ik dacht eigenlijk dat dit privé was tussen modjes en jou maar dat is dus blijkbaar niet :p

nee maar dat is toch gezellig, een een beetje volwassen kerel kan dan z'n emoties wel bedwingen bij het maken van belangrijke beslissingen. Dat is in ieder geval te verwachten van een CM, ook van modjes eigenlijk maarja
 

DeletedUser

euh, bwa privé, :p

en, in principe moet dat kunne, maar geen enkele mens is een machine en ik vermoed dat onbewust er altijd invloeden zouden zijn ;)
 
Ik ben het ook met appelflap eens, het lijkt me idd handig als de opperleider zelf ook speelt. Zo is hij betrokkener bij het spel, en juist als hij in een stad gaat komt hij veel beter te weten wat er speelt in het spel. ;)
 

DeletedUser3874

Ik zie een aantal "oudere" spelers hierop reageren, ik wens dan ook te herinneren aan de tijd van Othiana en ervoor aan Klovadis.

Klo haalde uiteindelijk met z'n account ook amper wat uit en daar was destijds geen commentaar of opmerking over. Othi op haar beurt speelde actief op W1 toen waren er massa's klachten van spelers dat Othi bevoordeeld zou zijn omdat ze net actief speelde.

Ik vraag mij dan ook af waar het vandaan komt dat Marco nu plots actief zou moeten spelen. Destijds bij Klo was het geen enkel probleem, nu echter bij Marco wel? Stel dat Marco gaat veranderingen in een Othi, wat gaat er dan gebeuren?
 

DeletedUser5512

klodavis was voor mijn tijd denk ik hoor :p,in ieder geval voor de tijd dat ik echt actief thewest speelde.

Ik begrijp wel wat je bedoelt svcinc, maar is het niet raar als een willekeurige the-west speler meer van het spel afweet dan de CM, maar laten we afwachten tot marco z'n antwoord :)
 

DeletedUser3874

klodavis was voor mijn tijd denk ik hoor :p,in ieder geval voor de tijd dat ik echt actief thewest speelde.
Klo was niet van voor je tijd ;) Klo was er nog in Februari 2009, vermits Klo volgens mij vlak voor de zomer van 2009 ermee gestopt is.

Ik begrijp wel wat je bedoelt svcinc, maar is het niet raar als een willekeurige the-west speler meer van het spel afweet dan de CM, maar laten we afwachten tot marco z'n antwoord :)

Ik denk dat je de kennis van Marco mbt het spel onderschat, Marco weet wel degelijk wat af van het spel. Echter zijn er andere mods (forum & game) die in dienst zijn genomen om net de vragen van de spelers te beantwoorden. Maar ik aanzie het niet actief spelen van het spel door Marco net als een voordeel, op deze manier kan hij met de aangereikte parameters onbevooroordeeld oordelen in zaken zoals het uitdelen van permanente bans aan spelers die de regels in de wind sloegen.

Marco z'n interne taken zijn dan ook meer van toepassing die regionen van het spel dan werkelijk spelers vragen zoals: "Waar kan ik een glas water krijgen?" te beantwoorden.
 
Ik zie een aantal "oudere" spelers hierop reageren, ik wens dan ook te herinneren aan de tijd van Othiana en ervoor aan Klovadis.

Klo haalde uiteindelijk met z'n account ook amper wat uit en daar was destijds geen commentaar of opmerking over. Othi op haar beurt speelde actief op W1 toen waren er massa's klachten van spelers dat Othi bevoordeeld zou zijn omdat ze net actief speelde.

Ik vraag mij dan ook af waar het vandaan komt dat Marco nu plots actief zou moeten spelen. Destijds bij Klo was het geen enkel probleem, nu echter bij Marco wel? Stel dat Marco gaat veranderingen in een Othi, wat gaat er dan gebeuren?
Ik heb nooit gekaagd over Othiana... En ik hoop dat ik inderdaad de spelkennis van Marco onderschat, maar toch vind ik het raar als de manager himself niet speelt. Al was het maar vanwege zijn voorbeeldfunctie. ;) Speelt Marco trouwens wel op andere servers dan? Hij zegt namelijk alleen dat hij niet op de Nederlandse server speelt... :huh:
 

DeletedUser

ik heb nooit iets tegen een enkele CM mod gehad, maar, om eerlijk te zijn, vind ik dat marco wel zijn gelijk heeft, en ik denk indd dat we zijn kennis over het spel gewoon onderschatten :p
 

DeletedUser3874

Heb ik gezegd dat je geklaagd hebt over Othi? :p Ik zeg alleen dat er toen wel massa's klachten waren.

Op het tweede deel van je vraag kan enkel Marco antwoorden ;) Het is niet dat ik lijstje heb met iedereen z'n naam erop en waar die nog speelt :p
 

DeletedUser5512

hm bedankt voor je antwoord Marco, misschien anders iets meer op het forum actief zijn? Ik weet dat je een super team modjes hebt natuurlijk, maar het zou je iets minder onzichterbaar maken :)

ps, denken jullie ook niet dat marco incognito speelt? :p
 

DeletedUser

Ik denk wel dat Marco the-west speelt/speelde maar dan onder een andere naam. Maar volgens mij eerder op .net, beta en mss .de :p

Voor ons blijft dat een eeuwige mysterie =D
 

DeletedUser3874

hm bedankt voor je antwoord Marco, misschien anders iets meer op het forum actief zijn? Ik weet dat je een super team modjes hebt natuurlijk, maar het zou je iets minder onzichterbaar maken :)

ps, denken jullie ook niet dat marco incognito speelt? :p

Je hebt de mogelijkheid om "onzichtbaar" te zijn op het forum, geloof mij Marco is vaak aanwezig op het forum. Reageren heeft vaak toch geen zin omdat spelers toch zo al overtuigd zijn van hun gelijk ;) Als voorbeeld wens ik het Kerstupdate-topic aan te halen, wat moeten wij als mods daarop antwoorden? Je kan er niks op antwoorden... De enige reactie die ik had kunnen geven was: "Net 5k betaald voor 4 tabaksbladen" en daar hield het mee op.
 

DeletedUser5512

Je hebt de mogelijkheid om "onzichtbaar" te zijn op het forum, geloof mij Marco is vaak aanwezig op het forum. Reageren heeft vaak toch geen zin omdat spelers toch zo al overtuigd zijn van hun gelijk ;) Als voorbeeld wens ik het Kerstupdate-topic aan te halen, wat moeten wij als mods daarop antwoorden? Je kan er niks op antwoorden... De enige reactie die ik had kunnen geven was: "Net 5k betaald voor 4 tabaksbladen" en daar hield het mee op.

nee dat dacht ik al, dat marco wel degelijk aanwezig is, maar alleen niks zegt, dit topic is er het bewijs van, maar toch lijkt het mij wel fijn als de CM bijvoorbeeld in topics waar het gaat over de leegloop van thewest, en dat het ongebalanceerd is enzo, zijn mening ook laat blijken.
 

DeletedUser123

hij zou kunnen zeggen dat ie op .net speelt ofzo of speelt niet idc

maar snap je totaal niet dat hij het spel en werk gescheiden houdt?? je wil toch iet al die vrage naar je kop geslingerd hebben als je plezier aan het maken bent terwijl die over je werk gaan..
 

DeletedUser

Antwoord is dus ´ja, hij speelt op andere servers´. Denk ik.
Maar waarom kun je niet vertellen waar je speelt en onder welke naam? Wat is daar het probleem van? :huh:

als hij maar niet baaadsha/brulaap heet anders heeft hij een probleem met mij hahahaha :laugh::laugh:
 
Bovenaan