• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

advent-kalender

DeletedUser

het is 24 december (merry x-mas btw), maar ik wil mijn slee:mad:.
ik heb de hele maand dapper al die vakjes weggeklikt, maar en verschijnt nu geen opdracht bij maria, dit geldt voor zowel arizona als briscou.

what to do?
 

DeletedUser10652

10x bidden op 25-26 december!

Je hebt dus 48 uur om 10x te bidden, dan krijg je de kerstslee!;)
 

DeletedUser

Ik ook krijg geen opdracht voor de kalendar, wanneer komt deze opdracht?
 

DeletedUser

ik heb 10x gebeden op kerstmis. waar kan ik die slee krijgen ?
 

DeletedUser6244

Ik krijg de opdracht 'Je cadeau' niet terwijl ik maar 1x vergeten ben te openen, iemand enig idee?
 

DeletedUser

oh, dat wist ik niet.
Misschien krijg je die opdracht maar 1 keer en niet herhaalbaar. Dus kreeg je alleen snoepjes
 
Op het moment dat je voor de tweede keer de prestatie "Kerstengel" krijgt (Bid 10 keer op kerstmis), verschijnt de kerstslee vanzelf in je inventaris. Je krijgt hier geen aparte melding van.
De eerste prestatie "Kerstengel" krijg je bij 5x bidden op kerstmis.

Aan het aantal malen bidden twijfel ik een beetje, want in verschillende werelden kreeg ik de 1e en 2e prestatie al na 4x en 9x bidden.
 
Dan had je daarvoor waarschijnlijk al gebeden.
Of er überhaupt een tweede opdracht komt voor de adventkalender weet ik niet, maar als ie nog komt moet je nog even wachten, of er zit een bug.

Voorlopig is de slee in ieder geval haalbaar door te bidden.
 
Klopt!

In alle gevallen waar ik na 4 en 9 keer bidden de Kerstengel kreeg, heb ik vorig jaar tijdens de kerst 1x gebeden. Dat wordt dus blijkbaar meegeteld.
 

DeletedUser13404

Maar eig moest ik hem 3x hebben... want ik had die van 10x te bidden, die van alle deuren op tijd geopend te hebben, en ook van vorig jaar had ik men kalender nog, maar toen ik hem afgaf kreeg ik niets :(
 

DeletedUser

zie het hier nergens staan, dus voor de zekerheid: de opdracht is er nu :D
 

DeletedUser8307

Maar eig moest ik hem 3x hebben... want ik had die van 10x te bidden, die van alle deuren op tijd geopend te hebben, en ook van vorig jaar had ik men kalender nog, maar toen ik hem afgaf kreeg ik niets :(

Dan voldeed je niet aan de voorwaarden van de opdracht waarschijnlijk, want ik heb 'm dan toch gekregen. ;)
 
Bovenaan