• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser

Wat een onzin is dit zeg ik zou ff vertellen wat ik allemaal uit een zadeltas voor $5000 gekregen heb:

W1=hamer
W2=paalhamer
W3=halfedelstenen
W4=aztekengoud
W5=zangboek
W6=Vlag van de confederatie
W7=Aztekengoud
W8=Zwafelgesteente (die arbeid dee ik net :hmf:)
W9=Vlag van de confederatie

Nou ongeloofelijk goed manietheus!
 

DeletedUser

Inderdaad net als die lekker kalkoen die in mijn inventaris zit te schimmelen :/
 

DeletedUser6244

Ik heb ook een kerststol ja, maar geld dat voor altijd? Of maar voor 1 keer? Altijd lijkt me namelijk een beetje raar maar je weet maar nooit met Inno ^^
 

Deleted User - 151085

De kerststol is idd een kadootje van Innogames,
deze kan je gebruiken voor 10 acties na elkaar 50 arbeidspunten extra.
 

DeletedUser

Ik heb ook een kerststol ja, maar geld dat voor altijd? Of maar voor 1 keer? Altijd lijkt me namelijk een beetje raar maar je weet maar nooit met Inno ^^

EDIT: Ik heb de item natuurlijk verkeerd begrepen, ik dacht dat het over actiepunten gaat maar het gaat over arbeidspunten. Mieke hebt gelijk :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6244

Het is natuurlijk alleen 1 of misschien een paar keer. Waarom zou Inno een item geven, die maakt het zo dat je altijd werk kan doen en nooit meer moeten slapen? Lijkt me een beetje raar ;)

Ehm, waarom zou je met extra arbeidspunten nooit hoeft te slapen en altijd werk kan doen? Volgens mij vergis je actiepunten en arbeidspunten met elkaar ;)

Maar goed, 10 keer dus, bedankt voor het snelle antwoord :)
 

DeletedUser

Ehm, waarom zou je met extra arbeidspunten nooit hoeft te slapen en altijd werk kan doen? Volgens mij vergis je actiepunten en arbeidspunten met elkaar ;)

Maar goed, 10 keer dus, bedankt voor het snelle antwoord :)

Ja, dat deed ik inderdaad :p
 

DeletedUser

Product van slaven bevrijden.

Struisvogel en gouden ezel uit de kistjes is inderdaad wel wat overdreven. Hoef je alleen Rudolf nog :p Hoewel ik niet weet hoe je die nou weer kan krijgen zonder kistje.
Goudezel is door $1,000,000 aan voorwerpen te verkopen aan je rondrijzende handelaar, struisvogel is door 1,000 herhaalbare opdrachten af te sluiten (of omgekeerd)
is belachelijk dat je die nu gewoon kan krijgen uit een kistje......
 
zijn dr nog veel mensen die boterkoek hebben gekregen?
Ikke heb hem twee keer, op twee werelden uiteraard, ik vind hem heerlijk en geniaal enzo., omdat hij zo nutteloos is... :rolleyes:
 

DeletedUser

Zie inderdaad dat iedereen een Kerststol krijgt vandaag :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pfff is dat weer een goedmakertje voor de cadeaus? Wat een vieze slijmballen, bij elke mislukte update krijgen we weer wat als goedmaker(bizon,vredespijp,kalkoen,kerststrol).
 

DeletedUser

Ik opende zo'n stalen kist op de beta, ik had er 2 gekocht voor 100k, kwam er een billys revolver uit:

The item Billy's Peacemaker was sold for $ 1020000. You can pick up the money at the market where it was sold.

:D
 

DeletedUser1053

Nou, ik heb vanmiddag 10 ijzeren kistjes open gemaakt en alleen maar rommel gekregen. En uit die andere cadeaus kwam ook enkel troep. Die premiumkistjes heb ik overigens niet geprobeerd. :huh:
 
Hmm, ik kreeg op de beta een JJ's, voor hoeveel zou die verkopen? :p

Vandaag ook op Briscoe een Allens uit een stalen kistje gekregen.
 
Bovenaan