• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser

"Koop de kerstelf om om een ander geschenk te krijgen."

Dan ga ik ervan uit dat die kistjes die je kunt kopen de huidige geschenken zijn en met "ander geschenk" een refresh bedoelt wordt, een beetje zoals de Meehobbelende Handelaar. Die kun je ook verversen voor wat nuggets.

Je koopt een geschenk om een andere geschenk te krijgen... Dus je koopt bijvoorbeeld die met 2 stalen kisten, dan heb je 2 geschenken, 2 stalen kisten. Die kun je vervolgens openen en dat is het andere geschenk :)
 

DeletedUser11028

ik ben wel tevreden op wereld 7

voor 100.000,- wyatt en edele pistolen riem:rolleyes:

maar kheb op andere werelden bijv. 5000,- betaalt voor tabak:hmf:
 

DeletedUser

Klacht indienen, Jezus zeg, waar zijn we mee bezig...Leer er nu eens meeleven dat Innogames updates doet om bepaalde redenen, op andere the-west servers zijn ze dan weer heel blij met deze actie, helaas zitten er op NL weer teveel mensen die janken en klagen als een klein kind omdat ze niets leuks uit hun kistje hebben gekregen, boeiend? Het is een spel die rond geluk draait, dus so what als er niets leuks in zit? Ook altijd dezelfde die zeuren hierzo.

Ik zeg +1 voor deze update.
Ik zie niet in hoe 6000 nuggets kopen met in-game geluk te maken heeft. Klopt niet echt >.>
 

DeletedUser

Ik vind dit een bijzonder vermakelijk forumtopic!

Mag ik even iets relativeren? Mensen, of je nu een derde sleutel, een of ander edel ding, een genaamde broek of riem, of een treinkaartje krijgt: het is allemaal nep! Het zijn onderdelen in een spel waar je in het echte leven niets aan hebt en waar je ook echt niet gelukkiger door wordt...

Ja, we spelen dit spel allemaal voor ons plezier, maar om dat plezier nu te laten vergallen door al dan niet waardeloze cadeaus... Het is een slimme actie van Inno om wat muntjes te verdienen. Het is een commercieel bedrijf! Je kiest er zelf voor om daar (veel) geld in te steken.

Dus: als je de gok neemt om zo'n kerstcadeau (lees: sigaar uit eigen doos) te kopen, ga dan niet huilen als je een kat in de zak hebt...

Iedereen fijne feestdagen en nog veel plezier met dit in mijn ogen nog altijd prachtige spel!
 

DeletedUser

mwah sigaar uit eigen doos

ik had de derde sleutel op w7 in dat kado van 5k


alleen jammer dat ik gestopt ben op w7 :laugh:
 

DeletedUser

mwah sigaar uit eigen doos

ik had de derde sleutel op w7 in dat kado van 5k


alleen jammer dat ik gestopt ben op w7 :laugh:

kan ik die daar kopen als je dat account nog niet hebt verwijderd?


250 nuggets gebruikt voor 12k aan spullen:cool:
 
LET OP: :p
Ik koop Buffalo zijn zadeltasje. Daar zit in: Zachte Marmer (in de beschrijving daarvan staat trouwens een spelfout!)

In het zachte marmer schijnt een voorwerp te zitten. Ik klik erop, en waarachtig: er zit een voorwerp in, en wel een ´Groene knikker´. De beschrijving is veelzeggend: ´undefined´. Ook valt het me op dat, in tegenstelling tot ander voorwerpen, de foto van het object niet helemaal goed in het frame past. Affijn, kleinigheidje, dacht ik. Maar wat nu? Na gerefresht te hebben, omdat ik het daarvóór ook al niet had, heb ik die stomme knikker niet. Ook het zachte marmer is weg. :hmf:

Wat moet ik doen? Is het normaal, bekend? Of niet? Supportaanvraagje dan maar? Of niet?
 

DeletedUser

LET OP: :p
Ik koop Buffalo zijn zadeltasje. Daar zit in: Zachte Marmer (in de beschrijving daarvan staat trouwens een spelfout!)

In het zachte marmer schijnt een voorwerp te zitten. Ik klik erop, en waarachtig: er zit een voorwerp in, en wel een ´Groene knikker´. De beschrijving is veelzeggend: ´undefined´. Ook valt het me op dat, in tegenstelling tot ander voorwerpen, de foto van het object niet helemaal goed in het frame past. Affijn, kleinigheidje, dacht ik. Maar wat nu? Na gerefresht te hebben, omdat ik het daarvóór ook al niet had, heb ik die stomme knikker niet. Ook het zachte marmer is weg. :hmf:

Wat moet ik doen? Is het normaal, bekend? Of niet? Supportaanvraagje dan maar? Of niet?

Dat behoort tot je prestaties.

Kan je terugvinden bij prestaties --> voorwerpen --> Verzamelkaart.
 

DeletedUser

LET OP: :p
Ik koop Buffalo zijn zadeltasje. Daar zit in: Zachte Marmer (in de beschrijving daarvan staat trouwens een spelfout!)

In het zachte marmer schijnt een voorwerp te zitten. Ik klik erop, en waarachtig: er zit een voorwerp in, en wel een ´Groene knikker´. De beschrijving is veelzeggend: ´undefined´. Ook valt het me op dat, in tegenstelling tot ander voorwerpen, de foto van het object niet helemaal goed in het frame past. Affijn, kleinigheidje, dacht ik. Maar wat nu? Na gerefresht te hebben, omdat ik het daarvóór ook al niet had, heb ik die stomme knikker niet. Ook het zachte marmer is weg. :hmf:

Wat moet ik doen? Is het normaal, bekend? Of niet? Supportaanvraagje dan maar? Of niet?
Groene knikker is een van de verzamelkarten toch? Dus kan je het bij jouw prestaties zien, Prestaties --> Voorwerpen -> Verzamelkaart

girafi was beetje sneller :(
 

DeletedUser

Groene knikker is een van de verzamelkarten toch? Dus kan je het bij jouw prestaties zien, Prestaties --> Voorwerpen -> Verzamelkaart

girafi was beetje sneller :(

Nee hoor, jij was sneller, alleen girafi gebruikt zijn krachten en zet zijn post voor de jouwe:laugh:
 

DeletedUser15103

5.000 betaald voor een zalm
100.000 betaald voor een kussen en hw jachtgeweer: opgeteld $6750, dus van mij.

Dus een tip: Koop alleen premiumkisten De rest is het niet waard.

Ben tot nu toe bijna altijd positief geweest over updates, maar dit gaat echt te ver. Voor de devs:
Wij zijn geen duitsers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha ik had ook een kussen en edele laarzen, allebij totaal niks waard :(
 

DeletedUser11612

Ik vind dit een bijzonder vermakelijk forumtopic!

Mag ik even iets relativeren? Mensen, of je nu een derde sleutel, een of ander edel ding, een genaamde broek of riem, of een treinkaartje krijgt: het is allemaal nep! Het zijn onderdelen in een spel waar je in het echte leven niets aan hebt en waar je ook echt niet gelukkiger door wordt...

Ja, we spelen dit spel allemaal voor ons plezier, maar om dat plezier nu te laten vergallen door al dan niet waardeloze cadeaus... Het is een slimme actie van Inno om wat muntjes te verdienen. Het is een commercieel bedrijf! Je kiest er zelf voor om daar (veel) geld in te steken.

Dus: als je de gok neemt om zo'n kerstcadeau (lees: sigaar uit eigen doos) te kopen, ga dan niet huilen als je een kat in de zak hebt...

Iedereen fijne feestdagen en nog veel plezier met dit in mijn ogen nog altijd prachtige spel!

+1 hiervoor.
 

DeletedUser4505

Agree, verder hoor je vaak alleen de klagende die geen geluk hadden op een forum merk ik.
 
-even tussendoor-

Op TW-db staat dat je van de herhaalbare x-mas opdracht zo'n blauw cadeau krijgt. Is dit dezelfde als je nu kan kopen??
 

DeletedUser4007

ik las ergens dat er iets mis was met de laatste opdracht uit die reeks:cool:
 
Bovenaan